טנקסס נוגהה..
תמשיכוו להגיבבבבב..
סתיוו'שש 😊
שיהיההה לכולם חגגגגג מושלםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!
מתה עליכןןןןןןןןןןןןןןןןןן 😁
המשךךךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
ההההה---------מ--------ש-------------ךךךךךךך
אוהבתת, 😂
בתאלוש
עוד 4 תגובות המשךךך..!!!!
סתיוו'ששששש
מה 4??
אני רוצה המשךך עכשיו!!!
=]
אבל אין תגובות!!!!! 😢
עוד 2 בסדר?!
סתיוו'שששש
והנה השלישיתתת חחח
תמשיכי מהר בובההה
סיפור יאפהההה
רונה 😊
חחח איזה מושלמותת אתןןןןןן!!!!
הינהה ההמשך..!!!
תקציר הפרק הקודם:
ניכנסתי לבית...
אמא הייתה בסלון..חייכה אלי ואמרה..
אמא-אז מה ילדה שלי..נהנת?
אני-וואהה וואהה....ואת ידעת על זה ולא אמרת לי כלום...עלק תחושות של אמא..
אמא-אם הייתי אומרת לך מש'ו אז הייתי הורסת לך ת'הפתעה...
אני-חח נכון...אין אין..חושבת על הכל את...אני אוהבתת אותך..טוב אני מתקלחת והולכת לישון..
אל תעירי אותיי...אין לי מה לעשות היום...
ואני עייפה מתהההההה...
אמא-טוב מאמי..
אני-טנקס..בייו'שש
עליתי לחדרי..ניכנסתי להיתקלח..וניכנסתי לישון..שינהה עמוקה עמוקה..
עד ליום שלמחרת..
ההמשך:
השעה הייתה כבר 12 וחצי...והיתעצלתי לקום...הייתי כזאת עייפה..
אבל למרות העייפות קמתי...לא רציתי להפסיד את היום היפהה שבחוץ..!
קמתתי מן המיטה..
ניכנסתי למקלחת...
שטפתי פנים...צחצחתי שיניים...היתקלחתי..ואז היתקשרתי ללילו'ששש..
חייגתי את המספר...0...5...4...2...6...9...3...5...8...4...
טו....טו...טו....טו..ואז נישמע הקול הכי יפה בארץץ..
ליאור:הלו???
אני:ליאורי?
ליאור:נויו'שש..
אני:ממצ'ב חיים שלי?
ליאור:עכשיו שהיתקשרת מצווין...
אני:כפרהה עליך..שומע מאמי?
ליאור:כולי אוזן..חחח..סתם דברי מאמי..
אני:וואי יש לבנאדם מצב רוח היום..טוב אז ככה..
עכשיו היתעוררתי..ובראש שלי ללכת לים..בא לך?
ליאור:בואיי מאמי..בכיףףף..
אני:אוקיי....אז מתי אתה אצלי?
ליאור:אמממ...עוד חצי שעה מאמי..מתאים?
אני:ברור מאמי..יאללהה...תתארגן ותבוא אלי..
ליאור:טוב מאמי..
אני:ביי נסיך שלי..
ליאור:בייי דוגמנית שלי..וניתקתי...
התחלתי להיתארגן..
לבשתי את הבגד ים הורוד עם הלבן שלי..חדשש שקניתי בתחילת הקיץ..
לבשתי מעל הבגד ים גינ'ס קצרצר של קרוקרר מזה יפהההה...וסתם גופיה ורודה..שמתי כפכפים ורודים..
אספתיי לקוקו פשוט...
לקחתי תיק שמתאים לים...הכנסתי 2 מגבות...שמן שיזוף..הלכתי למטבח..והכנתי לי לאכול..שיהיה לי מה לאכול בים..
לקחתי קצת ממתקים..בקבוק קולהה גדולללל..יאמיייי..ואממ...זהוו הייתי מוכנההההה..מחכה רק לליאורו'שש..
בנתיים הלכתי למחשב..עד שלילו'ש יבוא...
פתחתי את האיסיקיו והייתה לי הודעה מליטל...אבל היא לא הייתה מחוברת..פתחתי את ההודעה וככה היה רשום:
ליטל--=-מכוערתת אחתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
כמה זמן לא דיברתיי איתךךך נעלמת לי מהאופקקקקקקקקקקק...
את לא חושבת שאת חוצפנית??היתגעגעתיייייי אליך בטרוףףףףףף...ירעהה..!
דברי איתי שתוכלי...אני עם הפלאפון...ואם שכחת אותו..אני כבר לא יודעת..אז הינה הוא...0524339954
-=-
סיימתי לקרוא את ההודעה ונפלתי מצחוק..
פתאום היו דפיקות בדלת..'זה בטח ליאור'...חשבתי..
ירדתי בריצה לקומה למטה..ופתחתי את הדלת..
זה היה ליאור..
נישקתי אותוו נשיקה ארוכה בפה..ואמרתי..
אני-מאמיייי...איזה טעים אתה היום..חח
ליאור-חח רק היום? 😢 ועשה פרצוף עצוב..
אני-מה פתאום..!!תמידדדדדד..!!
ליאור-חח מתוקה שלי..יאללה את מוכנה?
אני-כן מאמי מחכה רק לך....
ליאור-אזז אני מוכן..נלך?
אני-כן מאמי..אני רק יביאאת התיק מלמעלה...
עליתי הבאתי את התיק וירדתי......
"עכשיו הכל בסדר...נלךךךך?"...אמרתי..
"אממ...אני חושב שכן.."
יצאנו מהבית לכיוון הים..{הים בדיוק 10 דקות הליכה מהבית שלי..}
הגענו לים אחרי 10 דקות..
היתמקמנו על החוף..שמנו את הדברים ופרסנו את המגבות..
ליאור שכב לידי..והוצאתי את השמן שיזוף מהתיק..מרחתי על כל גופי.
ליאור-צריכה עזרה מאמי?
אני-כן מאמי תודה..
ליאור-תביאי את השמן אני ימרח לך על הגב..
אני-קח מאמי..לא הרבהה לא בא לי להישרף..
ליאור-טוב מאמי..הינה סיימתי...תמרחי לי את עכשיו..
אני-תסתובב לילו'ש..
ליאור-הינה נוני...
אני-חח מתה עליך..
מרחתי לו על כל הגב שמן ואז על הבטן..אחחחח איזהה בטן..אמא..ריבועים..והוא שחום..לאכול אותוו..
אני-שווה שליייייייי
ליאור-חח מה?
אני-חח תראה איזהה כוסון אתה..!
ליאור-חחח נו דיי אני יסמיק...
אני-חחח אתה יפה בכל מצבבבבב אתהה...איזה חבר מושלם יש לי!
ליאור-וחברה שלי מכוערתתת...מזהההההה!
אני-אני מכוערת?
ליאור-חח אני צוחקק מאמיי את הכי מושלמת בעולםםםםם!
אני-נוו מהה אני יסמיקק דייייי...
ליאור-מאוחרר מידי..הספקת להיות אדומה..
אני-חח מה פתאום זה אולי בגלל השמשששששש..
ליאור-חח כן כן בטחחחח...י'קרועהההה..
אני-טובב יאללה אתה בא למים? חם לייייי..
נתתי לו נשיקה קטנהה ורצתי לכיוון המים..
ליאור קם מן המגבת ורץ לכיווני...
אני שכבר הייתי במים..צעקתי לליאור שיכנס לידי..ואכן הוא ניכנס..
היינו ביחד במים...היתנשקנו מלאאאאאאא..היה לנו כ"כ כיףףףףף...
עקצתי את ליאור ברגל...והתחלתי לשחות..לברוח ממנו..
הגעתי לחוף..והתחלתי לרוץ כשליאור אחרי..
ואזזז בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!
תגיבו בננות!!!
מתה עליכן,
סתיוו'ששששש!! 😊
נפלת והוא עזר לך חחחחחח
מקסייים כמו תמיד מושלמת שלי
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח...
נגההה תודה מאמייייייי...לכי תדעייייי...חחח
אנונימית חחח ימצחיקה אחתתתת...
תמשיכוו להגיבבבבבבבבבבב...
אוהבת מלא מלא מלא מלא..
סתיוו'שששששששששששששששש 😊
ווואייי מסכנה מה קרה לה??
המשךךך