אני חושבת שכן..שבגילאים האלה אפשר לדעת מהי אהבה אמיתית..
אני אישית עברתי כמה אהבות..אבל רק אחת הייתה אמיתית..ואני יודעת את זה כי אפילו עכשיו שעברה כבר שנה אני עדיין חושבת עליו..ואני מודה שכל מי שאהבתי בשנה הזאת לא אהבתי כמו שאני אוהבת אותו!
זו אהבה אמיתית:\
-מאיה- 😊
שנה זה מעט בשביל אהבה אמיתית
אמממ son_of_rain כמה זמן אתה חושב שזה מספיק בשביל אהבה אמיתית?אהבתי אחת 3 שנים
והיא אותי עם מלא סיבכוים...
3 שנים זה זמן כבר דיי גדול
השאלה אם זה הייתה באמת אהבה?
האם הרגשות שלך אלייה הייו עד כדי כך חזקות שאפשר הייה לקרא לזה אהבה?😊
עזבו שטויות, אי אפשר לקבוע אהבה לפי כמות הזמן.
זאת יכולה להיות אהבה אמיתית אפילו לאחר כמה חודשים של קשר.
ויכול להיות קשר של כמה חודשים בלי אהבה.
וזאת יכולה להיות אהבה מהיום הראשון של הקשר.
ולדעתי סטס אצלך 3 שנים זאת כבר לא אהבה, זאת אובססיה.
מה זה אומר אובססיה?בגלל שזה 3 שנים?בגלל זה אמרתי סיבוכים היא אהבה א ותי אני לא וזהה
הפסקתי לאהוב אותה רק השנה..ולא ממזמן זה ממש אבל ממש סיפור ארוף אז לדעתי זאת כןם הייתה
אהבה אמיתית כי באמת אהבתי אותה בקיצורר אני בטוח בזה..לא אפכת לי מהזמן גם אם זה רק שבוע
העיקר מה שנאי מרגיש..
אני אהבתי מישהו 4 שנים... בשלב מסוים זה כבר לא אהבה זה הרגל
וקשה להבדיל בין השניים
אוקי אם את אומרת אבל אני יודע שזה לא הרגל ידעתי מה אני מרגיש
לודה ומה אהבה לא יכולה להיות יותר מ-3 שנים?😊
אחרי 3 שנים מתחילה אובססייה?
אבל אצלך זאת הייתה אהבה חד צדדית, זה לא היה במערכת יחסים.
זה כבר הפך להרגל כמו שענבל אמרה.
וכן אני חושבת שאולי הפך לאובססיה, כנראה מסיבה כלשהי היא העדיפה להתרחק ממך...
אה דיברת עלייה?
חשבתי בכלליות 😊
ולדעתי זה לא הייתה רק אובססייה אצלי
כן הייה זמן שהתפתחה אצלי ממש אובססייה כלפייה
אבל נראה לי הצלחתי לנצח אותה
כן דיברתי עליה.
בכל מקרה.. זה כבר לא משנה..
וואלה נכנסנו לזה חזק חחח
אני חושבת שאם רואים שזה חד צדדי לא צריך לחכו ת3 שנים עד שעוברים הלאה
אבל לפעמים יוצא ככה מה לעשות
העיקר שעבר ונגמר
QUOTE אני חושבת שאם רואים שזה חד צדדי לא צריך לחכו ת3 שנים עד שעוברים הלאה
חיכיתי רק שנתיים ו4 חודשים 😁
QUOTE העיקר שעבר ונגמר
נגמר חחח לא בטוח 😊
אני כבר לא יודע מה לצפות מעצמי 😂