בנוגע לשאלה הראשונה שלך : אישית אני לא חושבת שבגילאים 12-18 אפשר לדעת אם זו באמת אהבה אמיתית אולי יש כמה מעטים שבאמת אוהבים באמת ואני לא מאמינה בגיל צעיר כמו 12 -15
אם כבר זה יתחיל בגיל 16 שמתחילים להבין דברים ולראות אותם גם מבחינת הבן זוג וגם מחינתך
אני חושבת שבגילאים הנ"ל כל הרגשות מתלבלות ברגע שאת/ה מכיר/ה מישהו
וכל כך כיף בחברתו ותם יוצאים מבלים עושים דברים
ובסופו של דבר אתם מפתחים קשר אליו כמו לכל אחד
אבל אני מאמינה שבגילאים האלה קשה מאוד להבחין אם זו אהבה אמיתית
קחו אותי לדוגמא יש לי 18 ואני לא בטוחה בזה שעד עכשיו אהבתי באמת
זה לדוגמא שכל מה שחשבת וכל מי שאהבת מתברר שזה סתם היה מין חוויה כזו שניכנס לחיי
ולכן אני לא מאמינה שאפשר לדעת אם זו אהבה אמיתית בגילאים האלה ובכלל
בגילאים האחרים הכל תלוי ברגשות העמוקות שיש בלב
ואני מאמינה שאהבה אמיתית אפשר יותר לגלות עם ניסיון בחיים
בנוגע לשאלה השניה : בנות הם מבלבלות מאוד אני בעצמי כזו
אבל יש לי תשובה אחת בנות מחפשות יחס, צומי, ליטופים, מילים נעימות
ותראה זה באמת נכון
אני בעצמי ככה
אני רבה סתם ככה ,מתעצבנת על כלום ובשביל מה? בשביל צומי
בנות אוהבות שמתעניינים בהן אפילו שהן עצבניות
הן אוהבות לדעת שלמישהו אכפת
לדעתי בני 12-14 פשוט רואים יותר מידי סרטים
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 17/05/2005) לדעתי בני 12-14 פשוט רואים יותר מידי סרטים
עכשיו הבנתי למה לא התאהבתי בגיל 12 או 13 כי נתקו לי בבית כבלים 😁
חחחחחחח כן כי כשהיינו בני 12 לא היו 20 אלף ערוצי סרטים
אני זוכרת שבכלל ראיתי הרקולס וזינה
כנראה בגלל זה אני נלחמת בכל אי צדק שקיים
QUOTE אני זוכרת שבכלל ראיתי הרקולס וזינה
אותם דווקא לא ראיתי 😊
אבל ראיתי צבי הנינג'ה 😊,אהבתי את דונטלו כי הוא הייה החכם 😁,
אה כן עוד בילדות טוב לראות סרטים ששעשויים ברית מעצות 😊
עד שלא תתחתנו לא אהייה לכם מושג מה עושים במיטה 😁
אני גם ראיתי צבי הנינג'ה חחחחחחחחח
ועוד כל מיני אחרים
כנראה בגלל זה הדור שלנו לוחם חחחחחחחחחחחח
רציני אנחנו מושפעים
היום פשוט יש יותר מידי טלנובלות
כשהיינו בני 12 מי בכלל ידע מזה
אופרות סבון אני זוכרת שראיתי... יש אחת שראיתי כמעט מההתחלה והיום היא כבר בפרק 3000 נראה לי 😊
טוב הבנתי מה צריך לעשות כדי לשפר את מצב הנוער בארץ 😊
צריך לאסור טלנובלות 😁
ולשים במקומם סרטים מצויירים עדיף מתוצרת ברית המועצות 😊
הבעיה שהיום כולם כבר על המחשב... מי רואה טלויזיה
ובוא לא נחשוב מה יקרה לנו בלי מחשב חחחח
בלי המחשב אני אצטרך לכתוב את סיפורים שלי על הדפים 😊
חחח זה ממש נורא 😁
אני אצטרך להמציא תחליף למחשב 😊
QUOTE (son_of_rain @ 17/05/2005) ולשים במקומם סרטים מצויירים עדיף מתוצרת ברית המועצות 😊
אוייייי... nu pagadi איך שהייתי חולה על זה חח.. עדיין 😁