לדעתי דווקא טלנובלות מחקות את החיים בצורה יותר מידי טובה...
אני עוד חודש וחצי 18
תראי זה דיון ולא נראה לי שאחת מאיתנו תצליח לשכנע את השנייה...
אני רק יכולה להגיד לך מה אני חושבת
פעם חשבתי שאני אוהבת אותו
ואז עשיתי את החושבים הזה שדיברת עליו והבנתי שאני לא באמת אוהבת אותו
חשבתי שאני אוהבת מישהי 4 שנים ובסופו של דבר גם אותו מסתבר לא אהבתי
את לא מתגברת על אף אחד בחיים שלך
אני עדיין זוכרת את האהבה שלי מכיתה ד'
להגיד לך שזאת אהבה אמיתית? ממש לא
מה אני כבר מבינה ויודעת על אהבה בגיל 9-10
כתבתי 20 כדי לתת נק' ציון... זה יכול להיות יותר מבוגר או יותר צעיר
וזה שלא היה לי חבר עדיין (לא יודעת אם ניחשת או שאת יודעת) זה בגלל שבאמת לא התאהבתי ממש אף פעם ועוד כל מיני סיבות אישיות שלא אפרט כרגע
לדעתי בכל אופן את צעירה מידי... מה שלא תגידי
אבל קחי את זה בקלות אני לא באה לתקוף אותך או משהו...
וסטס ענבל זה בלי י' 😉
QUOTE (son_of_rain @ 09/05/2005) QUOTE תקשיבי טוב מאמי..אני כבר לא ילדה קטנה..
עברתי כ"כ הרבה בחיים שאני יודעת על מה אני מדברת..אני מדברת רק מניסיון..
זה אולי רק נראה לך שעברת הרבה בחיים שלך
ורק אחרכך תביני שזה הייה משחקי ילדים
ועינבל בקרוב בת 18
QUOTE לפני שמתאהבים יש איזה חודש שצריך לחשוב ולהבין אם באמת מאוהבים או לא אולי את שם...
לי הספיק 10 שניות 😁
QUOTE בקיצור אני בטוחה שאני מאוהבת כי לוקח לי איזה חצי שעה לפעמים להירדם בגלל שאני חושבת עליו !
חצי שעה זה שטויות 😊
בו נראה מי ישבור את שיא שלי 10 לילות בלי שינה 😁
QUOTE אז יש לי שאלה אחרונה חחח אז עכשיו באמת אם אני לא יודע עדיין מה היא אהבה אמיתית(למרות שנאי חושב שכן)
אז מתי אני ידע איך אני ירגישש כל זה מוזררררררררררררר חח
זה קצת קשה כנראה כשהתבגרותך תגיע לרמה של בן אדם בוגר,כשאתה תבין משמעות החיים,אז תגיע הבנה של כל הרגשות שיש בך
:
חחח הרגת אותי עכשיו!! 😁
QUOTE וסטס ענבל זה בלי י'
סליחה 😁
QUOTE אזז אני מבין מזה שגם אתה לא יודע מה היא המשמעות החיים?
לא ממש 😊
ולא נראה לי שיש איזושהיא משמעות חיים משותפת לכולם,לכל אחד זה שונה,אתה בוחר מה היא משמעות חיים בשבילך 😊
חפיף חחח
בכלל לא נראה לי שיש דבר כזה האמת...
QUOTE בכלל לא נראה לי שיש דבר כזה האמת
ענבל בקשר למה כתבת את זה?
בקשר למשמעות לחיים
לא יודעת אם יש דבר כזה... ואם יש זאת פילוסופיה נורא קשה... לא לרמה שלנו בכל אופן חח
yunyun מי הרג אותךך חח ולמה?
son_of_rain אהה הבנתיי וא ואאא הסתבכתי חחח
NoAnGeL_ אממממממ הטלנובלות ותר מידי מחקות את החיים זה כבר מעצבן זה מגעייל כאילו אנשים בוכים שם ועושים
ברכה כבר הם מגזימים ואןי טעם בזה חחח אני לא אוהב חיחי דעה שלי..
תראה זה אחד מהשניים:
או שהחיים מחקים את הטלנובלות או שהטלנובלות מחקות את החיים
ככה או ככה המצב רע חחחח
טלנובלות מחקות את החיים?😊
חחח לא ידעתי שחיים דבר כזה מצחיק 😁
QUOTE
yunyun מי הרג אותךך חח ולמה?
כנראה אני 😊
חיים זה דבר כ"כ עצוב עד שלא נותר לך אלא לצחוק חחחח
לא יודע 😊
לדעתי החיים לא כל כך עצובים אחרת 75 אחוז מכל בני אדם הייו מתאבדים 😊
אולי הם פשוט חיים באשליות כמו רוב האנשים
QUOTE (son_of_rain @ 09/05/2005) QUOTE אממממממ לא חח למה?
יש לו פשוט ספר אחד נקרא נראה לי "המדריך של חיטצ'חייקר לגלקסייה" 😊
ספר נחמד מאוד
אז שם כתוב "יש טאורייה שאם מישהוא יגלה משמעות החיים הגלקסייה תתפוצץ ובמקומה תקום משהוא עוד יותר מוזר ,ויש טאורייה נוספת שזה כבר קרה" 😂
QUOTE על החיים שלי אפשר לעשות טלנובלה..
את יודעת שטלנובלות זה סרטים ממש דפוקים לדעתי אף אחד מהם לא מתאר מציאות כמו שהיא
יצא סרט על הספר לא מזמן.
ולא קראתי את הספר.
אבל משפט יפה... 😊
טלנובולות מבוססות על החיים, נכון אומנם בהגזמה, אבל עדיין מבוסס על החיים.
ועכשיו.. נשאלה פה השאלה מה זאת אהבה אמיתית.. בעמ' הראשי של האתר מופיעה הגדרה לאהבה שלדעתי מתארת באופן נכון מהי אהבה:
אהבה היא קשר ללא שום אינטרס,
אהבה היא לראות את בן הזוג כ- הגבר הכי מושלם בעולם,
אהבה היא לתת מעצמך מבלי לצפות לתמורה ולאהוב לתת לו כמה שיותר,
אהבה היא חופש, היא דבר טבעי והיא בחירה,
אהבה היא חוסר יכולת או הרצון לכעוס על הבן הזוג או להתרגז ממשהו שהוא עושה,
אהבה היא לא למצוא בבן הזוג את הפגמים, אלא לברך על כל הדברים הכי טובים שיש בו.
אהבה היא להתעורר לידו עם חיוך מתוק, להרגיש לידו כמו על אי בודד עם המון שקט נפשי ורוגע,
אהבה היא תמיד לזכור להפתיע,
אהבה היא לרחף מהודעה שהוא שולח,
אהבה היא לקבל ממש את הכל בהבנה,
אהבה היא אמון וגם דאגה,
אהבה היא הצורך לצעוק לעולם שהוא שלי,
אהבה היא חיוך וצחוק,
אהבה היא החיבוק הכי חם ומתוק,
אהבה היא סחרור חושים מנשיקה,
אהבה היא ניצוץ גדול בעינייך כשאת מדברת עליו,
אהבה היא חשק גדול לרוץ אליו כשהוא בא מרחוק,
אהבה היא להשלים אותו במאת האחוזים,
אהבה היא ללמוד אותו וללמוד כל יום משהו חדש ממנו,
אהבה היא רגש שכל אדם נולד איתו, רק צריך להמתין לרגע שבו מתנסים ומכירים את הרגש הזה ששכן שם כל הזמן ולא ידענו על קיומו.
אהבה היא זכות שמגיעה לכל אדם לממש!!
ועכשיו לגבי השאלה המקורית.. אם באמת מתאהבים בגילאים 12-18.
אז אני חושבת כמו סטס ש12-18 זה מרווח גדול מאד.
מ12-14/15 לדעתי זאת לא אהבה אמיתית.
וגם מ15-18 לפעמים יכולה להיות אהבה לא אמיתית אך בגיל הזה זה הרבה יותר אפשרי מבגילאים 12-14.
אני בגיל 14 חשבתי שאני מאוהבת בכיתי בגלל כמה אנשים סוף העולם אין מילים חח..
ואז בגיל 15 וקצת.. עברה שנה והתבגרתי.. ואז באמת התאהבתי.. שנה וחצי היינו יחד.. ואני יכול להגיד בוודאות שזאת כן הייתה אהבה!
וההגדרה שנתתי שם למלעלה מתארת באופן מדויק את מה שהרגשתי.
אז לסיכום, בגילאי 12-14 לא מרגישים אהבה אמיתי. הכל הדלקות לדעתי.
מגילאי 15 אז ניתן להרגיש אהבה אמיתי, במובן האמיתי של המילה!
אבל כמובן לא כל מה שחושבים שזה אהבה באמת אהבה.
בין אהבה ואובססיה יש גבול דק מאד..
כמו כן יש אפשרות להדלקות חזקה כמו שענבל תיארה.
אם היא אומרת שהיא לא מאוהבת, אז כנראה היא לא מאוהבת.
כי כשמאוהבים, לא מזהים את הרגש ואז יודעים שזה משהו חדש ומיוחד, רגש שעוצמתו לא הייתה ידועה לנו קודם,
רגש שפשוט מרגישים גדולים מהחיים, שמוכנים להקריב הכל כדי שהאדם שאוהבים יהיה מאושר.
זה רגש נפלא אך הוא כולל בתוכו הרבה תהפוכות ללב..
**וזה באמת מה שנקרא מגילה חחח 😂 😊
QUOTE יצא סרט על הספר לא מזמן.
ולא קראתי את הספר.
אבל משפט יפה...
כן שמעתי על זה 😊
אבל רק על ספר ראשון ויש 5 ספרים
QUOTE אולי הם פשוט חיים באשליות כמו רוב האנשים
אולי או שפשוט מצאו לעצמם משמעות חיים 😊
חחח אלה שמתאבדים או אלה שחיים?