מאמי לדעתי את מאוהבת!!
אל תחייה באשלייה שאת לא אוהבת אף אחד עכשיו עד גיל 20 ונגיד בגלל זה לא היה לך חבר וכאלה עד גיל 20!!
לפני שמתאהבים יש איזה חודש שצריך לחשוב ולהבין אם באמת מאוהבים או לא אולי את שם...
אוהבת יניון😊
תקשיבי טוב מאמי..אני כבר לא ילדה קטנה..
עברתי כ"כ הרבה בחיים שאני יודעת על מה אני מדברת..אני מדברת רק מניסיון..
הייתי מוכנה לעשות הכל בשביל הבנאדם..כמה שאהבתי אותו..את יודעת איזה קשה היה לי להתנתק ממנו?!
עדיין יש לי רגש אליו..אחרי כמעט חצי שנה שניסיתי לשכוח ולהתנתק..!
ותאמיני לי זה לא קל..יש לו עכשיו חברה ואני מתה מקנאה..
בת כמה את בכלל?!
-לולי
QUOTE תקשיבי טוב מאמי..אני כבר לא ילדה קטנה..
עברתי כ"כ הרבה בחיים שאני יודעת על מה אני מדברת..אני מדברת רק מניסיון..
זה אולי רק נראה לך שעברת הרבה בחיים שלך
ורק אחרכך תביני שזה הייה משחקי ילדים
ועינבל בקרוב בת 18
QUOTE לפני שמתאהבים יש איזה חודש שצריך לחשוב ולהבין אם באמת מאוהבים או לא אולי את שם...
לי הספיק 10 שניות 😁
QUOTE בקיצור אני בטוחה שאני מאוהבת כי לוקח לי איזה חצי שעה לפעמים להירדם בגלל שאני חושבת עליו !
חצי שעה זה שטויות 😊
בו נראה מי ישבור את שיא שלי 10 לילות בלי שינה 😁
QUOTE אז יש לי שאלה אחרונה חחח אז עכשיו באמת אם אני לא יודע עדיין מה היא אהבה אמיתית(למרות שנאי חושב שכן)
אז מתי אני ידע איך אני ירגישש כל זה מוזררררררררררררר חח
זה קצת קשה כנראה כשהתבגרותך תגיע לרמה של בן אדם בוגר,כשאתה תבין משמעות החיים,אז תגיע הבנה של כל הרגשות שיש בך
:
חחחח אוקי הבנתי שגם אתן הסתבכתם קצת חחחח אוףף...אני רואה שבאמת בינתיים ממה שראיתי עדיין לא יכול
לדעת מה היא אהבה אמיתית?או שנאי טועה?? ף( ף(
בקשר לנושא שלייייייייי שלא הזכרתי בהתחלה..גמני עדיין לא יודע מה זאת אהבה ככה נראה לי כאילו אני מרגיש מה זאת אבל אני לא בטוח
שזאת במאת אהבה..ונראה לי שאני אוהב מישהי אבלמ םחד לדעת אם זה נכון...
חחח מואאההה תודה לכל מי שענה...
ואו איזה מהירות הגבתם עוד דגובות אמאא..לא ללהתייחס כל כך להודעה שלי למלע...סורי
son_of_rain אני כבר יודע מה המשמעות אני יודע כבר אני בן 15 בערך חח נראה לי שאני יודע
אז ספר 😊
כי לא נראה לי שמישהוא אחר חוץ ממך יודע בודעות 😁
חח באמת אף אחד לא יודע???
טוב אז לא נראה לי שגם אני ידועעעעעע חח התבלבלתי לגמרההההה
אתה יודע מה היא המשמעות של זה???
קראתה פעם את סופר דוגלס אדמס?😊
על החיים שלי אפשר לעשות טלנובלה..
אתה יודע כמה מסובכים החיים שלי?! אני מבטיחה לך שלא..
לדעתי , אין רגש מיוחד לאהבה אמיתית..כמתאהבים באמת יודעים את זה..אין לזה תסמינים שונים..זה פשוט רגש כזה שיודעים שעכשיו זו האהבה האמיתית..שאתה מוכן להילחם עליה..על האהבה שלך..
-לולי
QUOTE אממממממ לא חח למה?
יש לו פשוט ספר אחד נקרא נראה לי "המדריך של חיטצ'חייקר לגלקסייה" 😊
ספר נחמד מאוד
אז שם כתוב "יש טאורייה שאם מישהוא יגלה משמעות החיים הגלקסייה תתפוצץ ובמקומה תקום משהוא עוד יותר מוזר ,ויש טאורייה נוספת שזה כבר קרה" 😂
QUOTE על החיים שלי אפשר לעשות טלנובלה..
את יודעת שטלנובלות זה סרטים ממש דפוקים לדעתי אף אחד מהם לא מתאר מציאות כמו שהיא
המציאות שלי היא אמיתית , וחבל שכך...
אז תכתוב סרט אם טלנובלה מפריעה לך ;]
לולי
QUOTE (son_of_rain @ 09/05/2005) QUOTE אממממממ לא חח למה?
יש לו פשוט ספר אחד נקרא נראה לי "המדריך של חיטצ'חייקר לגלקסייה" 😊
ספר נחמד מאוד
אז שם כתוב "יש טאורייה שאם מישהוא יגלה משמעות החיים הגלקסייה תתפוצץ ובמקומה תקום משהוא עוד יותר מוזר ,ויש טאורייה נוספת שזה כבר קרה" 😂
QUOTE על החיים שלי אפשר לעשות טלנובלה..
את יודעת שטלנובלות זה סרטים ממש דפוקים לדעתי אף אחד מהם לא מתאר מציאות כמו שהיא
חח אהבתי
וגם אני איתך אני אל אוהב טלנובלות..הם בוכים שם יתר מידי...
אזז אני מבין מזה שגם אתה לא יודע מה היא המשמעות החיים?