אוקייייייי אנשיים מה קורה??אז ככהה כמו שכתבתי בכותרת יש לי סקר תנו תגובות אז זאת השאלה..
האם גם בגיליים האלה(12-18)אפשר באמת לדעת מה היא אהבה אמיתית???כאילווו אני וידידה שלי
דיברנו על זה היא אומרת שאני אוהב באמת אבל בכל זאת אני לא יודע מהיא אהבה אמיתי רק מה שאני חושב
היא אומרת שזה עיניים מבוגרים כבר לאלה שמעל 18...אז בקיצור תענו ליי...ועכשיו עוד שאלה
אני לא בטוח שיהא מתאימה לפה אבל בכל זאת מקווה שלא ימחקו לי משהו חח...
אמממ אוקיי למה בנות כל כך מבלבלות?כאילו אוקיי אמממ יש ידידה שליי שנאי בקשר טוב איתה כל הזמן
כזה אנחנו אומרים לוב יו חולה עלייייךך וכאילו בנות(מדבר לייכן בערך חח)ואחרי יום יומיים או אפילו באותו יום
היא מתייחסת כאילו אני אויב שלה כאילו שאנחנו לא מקרים מה זה אומררר????
זהוו מקווה שמישהו יגיב כי זה ארווך סוריי מממואהה
בקשר לשאלה הראשונה שלך אני חושבת שהרבה מאוד תלוי בבגרות האישית של הבנאדם
יכולה להיות בחורה בת 16 שתהיה הרבה יותר בוגרת נפשית מאחת בת 20 אפילו
מצד שני אני לא חושבת שילדה בת 12 יכולה לדעת מה היא אהבה
היא יכולה לחשוב שהיא מאוהבת אבל כשהיא תתבגר ותדע מה היא אהבה באמת היא תראה שמה שהיא חוותה בגיל 12 היה אולי הדלקות
תראה לדעתי העולם התקדם קצת בשנתיים שלוש האחרונות... ילדים בני 12 כבר חושבים שגילו את העולם מתחילים להתעסק בעיניינים שבינו לבינה מתחילים לקיים יחסי מין וכו'... כשאני הייתי בת 12 מי בכלל חשב על זה
הראש שלנו היה בעיקר בלימודים ובברביות
כשמישהי צריכה רשות מההורים שלה כדי שיהיה לה חבר זה לא נראה לך קצת מגוחך?...
אני למשל עכשיו בת 18 עוד מעט וכבר נדלקתי על כמה בנים בחיי אבל אף אחד מהם לא היה אהבה אמיתית
ואני רואה חברות שלי שמתאהבות כל שני וחמישי במישהו אחר ואומרים שהן מאוהבות וכו' ותכלס זה לא נכון
פשוט צריך להיות בוגרים מספיק כדי לדעת שזאת לא אהבה
יש מצב שהדיעה שלי מושפעת גם הרבה מסרטים שנתנו לי איזושהי אידיליה על אהבה שאולי לא קיימת
בכל אופן אני חושבת שיש גורם של גיל באהבה ושבני 12-15 יתקשו להבדיל בין אהבה להדלקות
אני גם לא בטוחה שבני 16-18 ידעו אבל זה כבר ניתן לויכוח
בקשר לשאלה השנייה שלך אני אישית לא אומרת לאנשים חולה עלייך וכו'
זה בעיקרון סתם צורת דיבור לא אמיתית ולא כנה ובגלל זה אני לא משתמשת בה
כמובן שיש אנשים שבאמ מתכוונים לזה אבל לרוב זאת צורת ביטוי ותו לא
מסתבר שזה מבלבל הרבה אנשים שרוצים להבין אם הצד השני אוהב אותם או לא
סורי על המגילה תפסת אותי משועממת ועוד נושא שיש לי מה להגיד בו חחחח
חחחחחח אוקי תודההה שהגבת לי קודם כל ולא נוא גמני כתבתי מגילה זה לא כל כך נורא..
ובקשררר לתגובה הראשונה אממ הבנתייי בערך בקיצור קשה לדעעעעת באמת אם זאת אבה אמיתית או סתם
הדלקות גם בקשר לגיל וכמו
שאמרת ילדים בגיל 12 13 מדברים על יחסי מין וזה זה סתם...
ובקשררר אלי זאת גם שאלה קשורה לנושא...אני יודע מה זאת אהבה ככה נראה לי נאי לא אחד שמתאהב כל שני וחמישי
והאחת שאהבתי אהבתי אותה שנתיים בערך ורק לא מזמן זה עבר נראה לי שאני ידוע אז איך אני יהיה בטוח???
ועכשיו לשאלה השנייהה אמממ אני בטוח שהיא לא אמרה את זה סתם ככה כמו שאמרת כי אני יודע מה זה סתם
שאלתי את זה על ידידה שלי כאילוו פעם אחת היא מדברת אלי כאילו אני חבר שלהה וזה והיא לא אחת שאומרת את זה סתם ככה
אבל פעם היא ככה פעם היא ככה..חח מוזר...
אני חושבת שכשתהיה בן 20+ ותצבור קצת ידע וניסיון בחיים אתה תדע אם זאת אהבה או לא
תתפלא אבל יש בני 13 שכבר חושבים לקיים יחסי מין ויש כאלה שבאמת עושים את זה
בקשר לידידה שלך... הכי טוב פשוט לשאול אותה
וואלה הפעם יצא קצר חחח
אני חושבת שאפשר לדעת מה זאת אהבה אמיתית בגיל הזה
כמובן שתלוי באופי של הבנאדם ובבגרות וכל זה כן!?
ולגבי הידידה אין לי מושג מאמי לדעתי
אתה צריך לדבר איתה אולי היא נפגעה ממשהו
תשאל אותה וככה תדע בטוח מה קרה ולמה היא התנהגה ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון גם לדעתי זה ככה אבל כל פעם שאני יגיד את זה יגידו לא נכון אף אחד לא יודע וזה חח הם אוהבים להתוכח חיחי..
חבל שאי אפשר להוכיח..
ובקשר לידידה לא כל כך אכפת לי אל תקחו את המקרה הזה סצפיצי(או איך שלא כובתים את זה חחח)רק נתתי דוגמא
רציתי לשאול כדי לדעת חחח
לדעתי 12-18 מרווח יותר מדי גדול
צריך לחלק את זה ל בין 12 ל14 ולבין 15-18
ב12-14:לדעתי רק למספר ממש קטן של אנשים יכולים להאתהב בגיל הזה אלא שבאמת מתבגרים יותר מדי מהר בדרך כלל זה קורה בגלל חיים קשים.ושאר פשוט עדיין ילדים שחושבים על כל רגש אל בן אדם כלשהוא כאהבה
15-18:כאן זה כבר קצת משתנה כי נראה דפקא בגיל התבגרות יכולה להווצר אהבה הכי חזקה כי בן אדם עדיין רואה את העולם באור ורוד ,ואהבה נראת לו כמו משהוא קסמי ועל בסיס כזה השתייכות של אהבה למשהוא אידיאלי יכול להווצר אהבה ממש חזקה אולי הכי חזקה שהוא יחוש בחיים שלו
אני אישית התאהבתי בראשונה רק בגיל 15 לפני זה אפילו לא יכול להגיד שנדלקתי על מישהיא
אני חושב שזאת הייתה אהבה אמיתית כי אהבתי אותה שנתיים ו-4 חודשים ואני עדיין לא בטוח אם הצלחתי לרדת מזה סופית.פשוט לא נותן למחשבות עלייה להכנס לראש שלי עכשיו,למרות שאני עדיין מתעצב כשרואה משהוא שמזכיר לי אותה טוב שעכשיו זה כבר פחוט דברים כי אני עברתי דירה,כי אפילו החדר שלי הזכיר לי עלייה
אני בת 13 וחצי ואני יודעת מה זה אהבה אמיתית..והיתה לי רק אחת כזו וחבל שהיא גם היתה טרגדיה..
וכרגיל .. אני מסכימה עם נאפי..תלוי באיש ובבגרות..ובאמת כדי שתשאל אותה מה קרה כי אנחנו לא היא ואנחנו לא יכולים לנחש..
•- Con Amor - Loli -•
לולי לדעתי את לא יודעת מה זאת אהבה אמיתית... את רק חושבת שאת יודעת
כשתגיעי לגיל יותר מבוגר את תראי את זה
את בכל זאת צעירה מידי
לולי אממ יש לי שאלה אלייך..איך את יודע תמ ה שאת מרגישה זאת באמת אהבה אמיתית?לאף אחד אין
מושג מה זאת אהבה הרגש האמיתי..רק יודעים את זה שמרגישים אבל אין לה הסבר זה קשה לדעת
מה שאת מרגישה זה אמיתי לא????
son_of_rain פרוט יפה טנקס..
אז יש לי שאלה אחרונה חחח אז עכשיו באמת אם אני לא יודע עדיין מה היא אהבה אמיתית(למרות שנאי חושב שכן)
אז מתי אני ידע איך אני ירגישש כל זה מוזררררררררררררר חח 😯
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 08/05/2005) לולי לדעתי את לא יודעת מה זאת אהבה אמיתית... את רק חושבת שאת יודעת
כשתגיעי לגיל יותר מבוגר את תראי את זה
את בכל זאת צעירה מידי
לדעתי את לא צודקת!!
עכשיו אני מאוהבת פעם שניה בחיים שלי ואני בטוחה שזאת אהבה...
יש כאלה שאומרים לי שאני בוגרת לגילי אבל לא נראה לי שזה משנה...
בקיצור אני בטוחה שאני מאוהבת כי לוקח לי איזה חצי שעה לפעמים להירדם בגלל שאני חושבת עליו !!
יש לי פרפרים בבטן שאני איתו(ובאמת)אני כל הזמן חושבת אליוווווו, לפעמים אני מתחילה לרעוד שאני איתו...
לא יודעת מה להגיד לך אולי לא תאמיני שאני מאוהבת אבל אני בטוחה בזה!!
אוהבת יניון😊
אה ושחכתי להגיד שאני גם בת 13..
שמעי גמני אפשר להגיד אוהבת מישהו... וגמלי לוקח לפעמים שעה להירדם כי אני חושבת עליו
אני חולמת עליו בלילה וחושבת עליו המון
ובכל זאת אני לא מאוהבת בו
אני גם לא אוהבת אותו
אני דלוקה עליו... חזק
אבל רק דלוקה
עם כל הכבוד (ויש כבוד) את עדיין צעירה מידי בשביל להחליט דבר כזה
קודם תגיעי לגיל 20+ ואז על סמך ניסיון תדעי אם באמת היית מאוהבת או לא
אני לא חושבת שעכשיו את יכולה להגיד שזאת אהבה אמיתית גם אם היא באמת כזאת
יש הרבה אנשים שאומרים משפט בסיגנון:"חשבתי שידעתי מה זאת אהבה אמיתית עד שפגשתי אותך" "הפעם זה שונה... זאת הרגשה אחרת"
לכי תדעי מה יהיה לך בעתיד
טוב אנ'לא יודעת אולי אני יתאהב יותר אף פעם אי אפשר לדעת אבל אני מרגישה באמת אוהבת אותו...
אולי זה רק נראה לך שאת דלוקה עליו...על זה לא חשבת...
בקיצור הסבכתי עם עצמי!!
אני אוהבת אותו!!
אוהבת יניון😊
חחח יש מצב שאני באמת אוהבת אותו
אבל אני כרגע במצב שאני מנסה להבין את החיים שלי
ולא נראה לי שאני אוהבת אותו
קיצר נראה לי שרק בעוד כמה שנים נדע אם זאת באמת התאהבות או לא