תראי זה תמיד היה ככה אצלי... אבל רק בשנה האחרונה זה ממש החמיר
ובזמן האחרון גם התחלתי להתעמת איתם אז המצב השתנה קצת
אבל עדיין הוא לא טוב
תראי אני בתקופה מאוד קשה בחיים שלי ואני רואה את עצמי כבת מזל שעוד מעט אני מתגייסת ועוד לתפקיד שיוציא ממני את המיטב
אני יכולה להגיד לך שמאוד עוזר לי לכתוב, זה טוב להוציא הכל החוצה גם אם זה לא תמיד מופנה לאנשים שצריכים לדעת את כל זה
ההורים שלי בתכלס לא יודעים כלום עליי
האמת שאף אחד לא יודע עליי כלום
אם תשאלי מישהו שמכיר אותי אם יש לי ביטחון עצמי הוא יגיד לך שיש לי ועוד מופרז
רק אני יודעת שבעצם אין לי בגרוש
אני בדיוק רואה עכשיו דר' פיל אם את מכירה והוא אמר עכשיו משפט נחמד
"אני לא רוצה להיות לבד, אבל אם אני לבד אני אהיה ביחד עם עצמי"
לודה תאמיני לי אני מתחילה להבין את זה יותר ויותר עם כל יום שעובר
אפילו יצא חרוזחחח
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/04/2005)
אני יכולה להגיד לך שמאוד עוזר לי לכתוב, זה טוב להוציא הכל החוצה גם אם זה לא תמיד מופנה לאנשים שצריכים לדעת את כל זה
ההורים שלי בתכלס לא יודעים כלום עליי
האמת שאף אחד לא יודע עליי כלום
אם תשאלי מישהו שמכיר אותי אם יש לי ביטחון עצמי הוא יגיד לך שיש לי ועוד מופרז
רק אני יודעת שבעצם אין לי בגרוש
גם אני כזאת..
אבל לגבי הביטחון עצמי..
זה רק לגבי.. לא במצבים חברתיים וכאלה..
זה פשוט חוסר אמונה בעצמי.
מתוקה מה נסגר בסוף??
ואני מבינה אותך! גם אמא שלי עזבה את הביתת!!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 28/04/2005)
אני אומרת לך.. תכתבי לה מכתב, מגילה!
עם כל מה שאת מרגישה..
אבל מה? אל תכתבי את זה בחוצפה או קללות או ריבים.
תכתבי את זה בנימוס ובהבעת רגש.
ממש מכתב.
תכתבי בו את כ-ל מה שאת מרגישה.
תעבירי אליה איכשהו..
מיכל המקסימה..!
יש לי מקרה דומה עם אמא שלי רק שהיא לא עזבה אבל אני לא הכי מסתדרת איתה.. וזה בלשון המעטה..
היא כל הזמן רבה איתי...
תראי קודם כל תירגעי הכל יהיה בסדר...
והכל יבוא על מקומו..
אני שותפה לעצת המומחית לודה כי זה מה שאני הייתי עושה.
המון בהצלחה..
ותעדכני לגבי חידושים..
אוהבת אותך המון מורן 😉
מאמי אמא שלך עזבה את הבית כי אתם רבתם?! ואיפה אבא שלך היה?? דברי עם אבא שלך עכשיו אמא שלך ואת במצב מאד מאד רגיש עדיף שלא לגעת דברי עם אבא.. תסבירי לו הכל תסבירי לו שאת מצטערת ושאת לא התכוונת! בת כמה אתה דרך אגב? אם את מעל 17 אני מתאר לעצמי שאת כבר צריכה לקחת אחריות על המעשים שלך.. אבל אם את עדין מתחת לגיל 16.. אז את בשלב של התבגרות ולא צריך לכעוס עליך בגלל דברים מסויימים תסבירי להם שאתה סה"כ ילדה .. זה מאד מוזר לי העניין הזה..
בכל מקרה אצלי בבית היו מעיפים אותי.. ולא הולכים מהבית.....
לך תבין בית רוסי 😊
QUOTE בכל מקרה אצלי בבית היו מעיפים אותי.. ולא הולכים מהבית.....
לך תבין בית רוסי
חחחחחחחחחחח
QUOTE (Mike2k @ 26/05/2005) בכל מקרה אצלי בבית היו מעיפים אותי.. ולא הולכים מהבית.....
לך תבין בית רוסי 😊
חח בדיוק.. 😊
ומיכלי אני כבר הרבה זמן רציתי לשאול מה קרה בסוף אבל לא התפנתי.. היה לי ממש עומס..
אז באמת.. מה נסגר בסוף...?
QUOTE (שלך_תמיד @ 28/04/2005) אולי תבקשי סליחה מאמא שלך ותבקשי ממנה שתחזור הביתה..?
וגם דברי עם אבא שלך ותסבירי לו מה קרה ושלא את אשמה אלא אמא שלך..
שיהיה לך בהצלחה.. ואני מקווה שהכל יסתדר...
😊
אני איתך
בתאלוששששש
אני חושבת שעזיבת בית זה משהו רציני
ואת כילדה בוגרת אמורה לשים בצד
את הריב ואת מי אשם ומי לא!
גם אם לא את אשמה והיא אשמה את לא אמורה
להגיד שאת אשמה את פשוט צריכה
ללכת ולדבר איתה
לאח שלך יש בעיה אז אפשר להבין
אבל את לדעתי צריכה לקחת יוזמה כי יש סיבה לזה
שאבא שלך כועס עלייך
אם את לא רוצה שהמשפחה תתפרק תלכי לדבר איתה
ותגידי לה שגם אם רבתן זה לא צריך להגיע למצב של עזיבה
וכל זה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי אתה רוסי ואצל רוסים המנטליות אחרת חחחח
זה לא בכל הבתים הרוסים ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה?עזבה רק בגלל ריב איתך????
את יחכולה ב'מת לבקש ממנה סליחה ולבקש שתחזור!@
רק כך היא תחזור.רק עםמ היא תראה שאת ב'מת רוצה שהיא תחזור..
זה נראה לי הכי טוב...
טוב מי שמגיב עכשיו...
זה נושא כבר יחסית ישן... ודברים בטח השתנו
ואם לא קראתם את כל התגובות אז אל תגידו סתם דברים כי רובכם לא מבינים את המצב בכלל