פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אמא עזבה את הבית..

✍️ buster 📅 28/04/2005 22:12 👁️ 824 צפיות 💬 61 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 5
תראי זה תמיד היה ככה אצלי... אבל רק בשנה האחרונה זה ממש החמיר
ובזמן האחרון גם התחלתי להתעמת איתם אז המצב השתנה קצת
אבל עדיין הוא לא טוב
תראי אני בתקופה מאוד קשה בחיים שלי ואני רואה את עצמי כבת מזל שעוד מעט אני מתגייסת ועוד לתפקיד שיוציא ממני את המיטב
אני יכולה להגיד לך שמאוד עוזר לי לכתוב, זה טוב להוציא הכל החוצה גם אם זה לא תמיד מופנה לאנשים שצריכים לדעת את כל זה
ההורים שלי בתכלס לא יודעים כלום עליי
האמת שאף אחד לא יודע עליי כלום
אם תשאלי מישהו שמכיר אותי אם יש לי ביטחון עצמי הוא יגיד לך שיש לי ועוד מופרז
רק אני יודעת שבעצם אין לי בגרוש

אני בדיוק רואה עכשיו דר' פיל אם את מכירה והוא אמר עכשיו משפט נחמד
"אני לא רוצה להיות לבד, אבל אם אני לבד אני אהיה ביחד עם עצמי"
לודה תאמיני לי אני מתחילה להבין את זה יותר ויותר עם כל יום שעובר
אפילו יצא חרוזחחח
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/04/2005)
אני יכולה להגיד לך שמאוד עוזר לי לכתוב, זה טוב להוציא הכל החוצה גם אם זה לא תמיד מופנה לאנשים שצריכים לדעת את כל זה
ההורים שלי בתכלס לא יודעים כלום עליי
האמת שאף אחד לא יודע עליי כלום
אם תשאלי מישהו שמכיר אותי אם יש לי ביטחון עצמי הוא יגיד לך שיש לי ועוד מופרז
רק אני יודעת שבעצם אין לי בגרוש
גם אני כזאת..

אבל לגבי הביטחון עצמי..
זה רק לגבי.. לא במצבים חברתיים וכאלה..
זה פשוט חוסר אמונה בעצמי.
מתוקה מה נסגר בסוף??

ואני מבינה אותך! גם אמא שלי עזבה את הביתת!!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 28/04/2005)

אני אומרת לך.. תכתבי לה מכתב, מגילה!
עם כל מה שאת מרגישה..
אבל מה? אל תכתבי את זה בחוצפה או קללות או ריבים.
תכתבי את זה בנימוס ובהבעת רגש.
ממש מכתב.
תכתבי בו את כ-ל מה שאת מרגישה.

תעבירי אליה איכשהו..


מיכל המקסימה..!
יש לי מקרה דומה עם אמא שלי רק שהיא לא עזבה אבל אני לא הכי מסתדרת איתה.. וזה בלשון המעטה..
היא כל הזמן רבה איתי...
תראי קודם כל תירגעי הכל יהיה בסדר...
והכל יבוא על מקומו..
אני שותפה לעצת המומחית לודה כי זה מה שאני הייתי עושה.
המון בהצלחה..
ותעדכני לגבי חידושים..
אוהבת אותך המון מורן 😉
מאמי אמא שלך עזבה את הבית כי אתם רבתם?! ואיפה אבא שלך היה?? דברי עם אבא שלך עכשיו אמא שלך ואת במצב מאד מאד רגיש עדיף שלא לגעת דברי עם אבא.. תסבירי לו הכל תסבירי לו שאת מצטערת ושאת לא התכוונת! בת כמה אתה דרך אגב? אם את מעל 17 אני מתאר לעצמי שאת כבר צריכה לקחת אחריות על המעשים שלך.. אבל אם את עדין מתחת לגיל 16.. אז את בשלב של התבגרות ולא צריך לכעוס עליך בגלל דברים מסויימים תסבירי להם שאתה סה"כ ילדה .. זה מאד מוזר לי העניין הזה..

בכל מקרה אצלי בבית היו מעיפים אותי.. ולא הולכים מהבית.....
לך תבין בית רוסי 😊
QUOTE בכל מקרה אצלי בבית היו מעיפים אותי.. ולא הולכים מהבית.....
לך תבין בית רוסי 

חחחחחחחחחחח
QUOTE (Mike2k @ 26/05/2005) בכל מקרה אצלי בבית היו מעיפים אותי.. ולא הולכים מהבית.....
לך תבין בית רוסי 😊
חח בדיוק.. 😊

ומיכלי אני כבר הרבה זמן רציתי לשאול מה קרה בסוף אבל לא התפנתי.. היה לי ממש עומס..

אז באמת.. מה נסגר בסוף...?
QUOTE (שלך_תמיד @ 28/04/2005) אולי תבקשי סליחה מאמא שלך ותבקשי ממנה שתחזור הביתה..?
וגם דברי עם אבא שלך ותסבירי לו מה קרה ושלא את אשמה אלא אמא שלך..
שיהיה לך בהצלחה.. ואני מקווה שהכל יסתדר...
😊
אני איתך



בתאלוששששש
אני חושבת שעזיבת בית זה משהו רציני
ואת כילדה בוגרת אמורה לשים בצד
את הריב ואת מי אשם ומי לא!
גם אם לא את אשמה והיא אשמה את לא אמורה
להגיד שאת אשמה את פשוט צריכה
ללכת ולדבר איתה
לאח שלך יש בעיה אז אפשר להבין
אבל את לדעתי צריכה לקחת יוזמה כי יש סיבה לזה
שאבא שלך כועס עלייך
אם את לא רוצה שהמשפחה תתפרק תלכי לדבר איתה
ותגידי לה שגם אם רבתן זה לא צריך להגיע למצב של עזיבה
וכל זה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי אתה רוסי ואצל רוסים המנטליות אחרת חחחח
היא עזבה בגלל ריב איתך?1
זה לא בכל הבתים הרוסים ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה?עזבה רק בגלל ריב איתך????
את יחכולה ב'מת לבקש ממנה סליחה ולבקש שתחזור!@
רק כך היא תחזור.רק עםמ היא תראה שאת ב'מת רוצה שהיא תחזור..
זה נראה לי הכי טוב...
טוב מי שמגיב עכשיו...
זה נושא כבר יחסית ישן... ודברים בטח השתנו
ואם לא קראתם את כל התגובות אז אל תגידו סתם דברים כי רובכם לא מבינים את המצב בכלל

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך