האמת..אני מבינה אותך..
גם אמא שלי כזאת...היא אף פעם לא אשמה, כולם אשמים ורק היא לא..מצעבןן!!
אבל..לדעתי את פשוט חיייבת לבקש ממנה סליחה אפילו אם תיהיי הכי צודקת שבעולם.
ם לא בשבילך אז בשבלי האחים שלך, אבא שלך, ובכלל אפילו בשבלה..
אני לא מבינה איך היא הייתה מסוגלת לעזוב את הבית.
אם אמא שלי הייתי עוזבת את הבית כל פעם שאנחנו היינו רבות, עדיף שלא הייתה חוזרת..זאת אומרת אנחנו רבות על ימין ועל שמואל..אבל בכל זאת היא לא עוזבת את הבית.היא אמא!!
טוב תראי אני לא ישפוט אותה, אני רק יגיד לך שתבקשי מאמא שלך לחזור הביתה, או במיקרה הכי גרוע אם כ"כ קשה לך לבקש ממנה סליחה תבקשי מאבא שלך שיחזיר אותה הביתה!!





