פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אמא עזבה את הבית..

✍️ buster 📅 28/04/2005 22:12 👁️ 821 צפיות 💬 61 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 5
תודה לכל מי שכתבה!!

NoAnGeL_ אני לא מאמינה!..יש לנו פשוט את אותו הראש!

אבא שלי תמיד אומר לי..'את לא יודעת כמה היא עושה בשבילך..את לא מעריכה את זה..היא אמר שלך ואת צריכה לכבד אותה'....

אבל היא לא מכבדת אותי~!.למה אני צריכה לכבד מישהו שלא מכבד אותי?
כבוד בין בני אדם..לא משנה מה הגיל ומה המעמד שלהם!!

הבעיה הגדולה היא, שהיא משפיעה על אבא שלי...כל דבר שהיא קובעת מבחינתו זה קודש..
ככה ש..כשאני רבה איתה..הוא בדרך כלל הצד שלה..

הוא אומר 'אם אמא אומרת..היא לא אומרת סתם..'
משהו כזה...כלכך בולשיט!!
הוא פשוט בקטע של לעמוד מאחוריה ולא לשבור את המילה שלה בפניכם
זה אסטרטגיית הורות
חזית אחידה
אבא שלי גם מתקפל למה שאמא שלי אומרת הרבה פעמים
אני כבר אמרתי לה כמה פעמים משהו בסיגנון "איפה היית כשהייתי צריכה אותך?!" ואין תשובה
כי באמת אין לזה תשובה
היא פשוט לא הייתה
היא לא מסוג האימהות שאני יכולה לבוא אליה עם בעיות עם בנים למשל
כל החיים היא רק גרמה לי לחוסר ביטחון עצמי ורגשות נחיתות
והכי מפחיד אותי להיות כמוה
חושבת שהכל מגיע לה ורק בגלל שהיא אמא שלי אז אני צריכה ככה וככה
למרות שהיא תגיד לך עליי את אותו דבר
איפה פה הקשר של אם ובת אין לי מושג... נעלם לו איפשהו בדרך
יש אנשים כמונו שהתברכו באמא כזאת
אז כבר עברתי את השלב של לבכות על זה
עכשיו פשוט אני עוזבת את זה ומחנכת את עצמי מה שנקרא
זה קשה מאוד כי הרבה נזק כבר נעשה
אבל זה מה יש ועם זה חיים

שוב חפרתי... חחח אני מקווה שזה עוזר לך קצת
האמת היא שזה עוזר לי הרבה מאוד!!
את לא יודעת כמה...

זה פשוט בדיוק מה שקורה אצלי..ככה זהה היחסים שלי עם אמא שלי...אם אפשר לקרוא לזה יחסים...מזל שיש לי את אבא שלי...ברוב הפעמים הוא היחיד ששם בשבילי...

נחמד לדעת שיש עוד אנשים עם הורים כמו שלי
תמיד אמרו שבנות מסתדרות יותר עם האבא
לדעתי זה בגלל שהוא יותר הגיוני ומתפשר
האמת שכתבתי הרבה על זה בסיפור שאני כותבת אם בא לך לקרוא
ואם את צריכה לדבר או משהו כזה כנסי אליי לאייסי או משהו
תמיד פה 😊
QUOTE (buster @ 28/04/2005) תודה לכל מי שכתבה!!

NoAnGeL_ אני לא מאמינה!..יש לנו פשוט את אותו הראש!

אבא שלי תמיד אומר לי..'את לא יודעת כמה היא עושה בשבילך..את לא מעריכה את זה..היא אמר שלך ואת צריכה לכבד אותה'....

אבל היא לא מכבדת אותי~!.למה אני צריכה לכבד מישהו שלא מכבד אותי?
כבוד בין בני אדם..לא משנה מה הגיל ומה המעמד שלהם!!

הבעיה הגדולה היא, שהיא משפיעה על אבא שלי...כל דבר שהיא קובעת מבחינתו זה קודש..
ככה ש..כשאני רבה איתה..הוא בדרך כלל הצד שלה..

הוא אומר 'אם אמא אומרת..היא לא אומרת סתם..'
משהו כזה...כלכך בולשיט!!
ואי מאמי תקשיבי.
אין פתק החלפה לאמא.. וגם אין לאבא...
זה לא משנה עם מי רבת אמא או אבא..
בכל זאת הם ההורים שלך..
אני רבה כל יום שלוש פעמים ביום או יותר עם אמא שלי.. אבל עדיין היא אמא שלי ואני אוהבת אותה והיא אוהבת אותי.. [היא כן מראה את זה]
אולי אמא שלך לא מראה לך אבל היא כן אוהבת אותך!!
והיא כן דוגאת לך!!!
אני לא היתי מבקשת ממנה סליחה ולא מבקשת ממנה שתחזור הביתה.. אבל כן הייתי כותבת לה מכתב ששמה יהיו כל הרגשות שלי... והיא תבין ותאמיני לי שהיא תחזור.
אני מקווה שעזרתי..


גלושששש 😊
מה?!
את גרמת לאמא שלך לצאת מהבית ? , תגידי , על מה בדיוק חשבת באמת?!.
זאת אמא שלך!! , זאת לא אחת החברות שלך , זאת האמא שלך מי שגידלה אותך מילדותיך , ומי שהניקה אותך , וסחבה אותך 9 חודשים בבטן שלה , ומה היא לא עשתה עוד?! , בסוף לגרום שתצא מהבית!!.

מה זה לעזאזל!!!
אם אמא שלי היתה מרביצה לי היתי שותק יודעת מה שותק?! ואת עוד גורמת לאמא שלך לצאת מהבית!.

את צריכה לפי דעתי ללכת להתנצל לה עכשיו על כל מה שעשית לה! , ואם לא.. אז את ירדת למצב האנושי הכי שפל בעולם!.
ענבל (נכון?!)...תודה!!..ממש עזרת לי...ואני אקרא את הסיפור שלך!!


גלו'ש... תודה מותק! 😊
זוזו כנראה שלך פשוט יש אמא נורמלית...
לא אצל כולם זה ככה
ויש דבר כזה שנקרא כבוד מינימלי בין בני אדם
ויש דברים שלא אומרים ולא עושים לא משנה מה
אבל מסתבר שלפעמים הגבולות נחצים
אין מה לעשות
QUOTE (Zozo14 @ 28/04/2005) מה?!
את גרמת לאמא שלך לצאת מהבית ? , תגידי , על מה בדיוק חשבת באמת?!.
זאת אמא שלך!! , זאת לא אחת החברות שלך , זאת האמא שלך מי שגידלה אותך מילדותיך , ומי שהניקה אותך , וסחבה אותך 9 חודשים בבטן שלה , ומה היא לא עשתה עוד?! , בסוף לגרום שתצא מהבית!!.

מה זה לעזאזל!!!
אם אמא שלי היתה מרביצה לי היתי שותק יודעת מה שותק?! ואת עוד גורמת לאמא שלך לצאת מהבית!.

את צריכה לפי דעתי ללכת להתנצל לה עכשיו על כל מה שעשית לה! , ואם לא.. אז את ירדת למצב האנושי הכי שפל בעולם!.
לא היא סילקה את אמא שלה מהבית.
הן רבו ואמא שלה החליטה על דעת עצמה לעזוב את הבית, אותה, את אחיה, ואת אבא שלה (בעלה).

ואם אמא שלי הייתה מרביצה לי, אני ממש לא הייתי שותקת!

חוץ מזה זה שאתה נפלת על מישהי "מושלמת" זה לא אומר שלכולם זה ככה!

שתדע יש אמהות שסוחבות 9 חודשים, מניקות וכו'..
אבל שמים קצוץ על הילד שלהם, מזניחים, מכים ומה לא!
אז אמא כזאת צריך לאהוב?!?!
לא צריך לאהוב..
אבל היא לא אמרה שזה המקרה..
ההורים שלה לא מכים אותה.. [[חס וחלילה ושגם לא יכו]]
אזזז..
היא צריכה לכתוב לאמא שלה מכתב!!
בסד אז מה אם זה לא המקרה, הקצנתי.
ותאמיני לי התעללות נפשית לא פחות גרועה, אם לא יותר מהתעללות פיסית.
לודה, תודה על ההגנה...

ויכול להיות שזה היה באמת קצת באשמתי...אבל היא עזבה על דעת עצמה..
ו..גם אם אמא שלי הייתה מכה אותי אני בכלל לא הייתי שותקת!

אומנם היא לא מכה אותי..אבל היא גורמת לי להגיש כמו ילדה מוכה..
כמו שכתבתי למעלה, התעללות נפשית לא פחות גרועה אם לא יותר מהתעללות פיסית.
אצלי זה הגיע גם לזה...
אי אפשר לשפוט פה אפחד לא את הבת ולא את האם לפחות לדעתי..
לכל אחד יש את הדעה שלו ואת הצד שלו והסיבות שלו להרגישפגוע,קורבן והכי פחות אשם..
האמא מצידה מגדלת 3 ילדים ואחד מהם הוא ילד בעייתי למה לעזאזל נראה למישו פה (ואני לא אומרת למי) שאין לה את הזכות המלאה לקום ולקחת את הדברים שלה וללכת.. אז מה אם הם הילדים שלה אז מה אם היא מבוגרת והם ילדים היא בכל זאת בת אדם והיא עובדת משרה מלאהבתור אמא 24 שעות ביום 7 ימים בשבוע ו-365 [!?] ימים בשנה! אז מותר לה פעם אחת בכל החיים האלה שלה לקום ולקחת את הדברים שלה ופשוט ללכת. ולחזור עם כוחות מחודשים!
ואם את חושבת שהיא לא עושה בשבילך כלום.. אז הדברים שיש לך בקלמר של הבצפר הספרים שיש לך התיק הבגדים ה=כ=ל זה בזכותה!! היא דואגת שיהיה לך הכל בחיים גם אם היא לא כל-כך מראה לך את זה.ובקיצור קצת הבנה מאמי לא יותר מזה!!! ניסית פעם להקשיב לה?!ליראות מה שלומה שאלת אותה פעם!? אם כן מצויין!!זאת הדרך והגישה אם לא.. כדי שתתחילי!!זה התחלה לבניית הקשר.. שלפי דברייך לא כ"כ קיים!!!
ואחרי המגילה שהצדקתי את האמא.
גם את הבת יש לך את כל הזכויות בעולם להגיד לא אני לא מסכימה ואני לא אשמה. לא קל לגדול עם אח עם בעיות ולא קל לקבל את כל הציפיות (מניסיון אישי) ולא קל להיות ה-בסט של המשפחה וגם לך יש זכות לחיות את החיים המלאים שלךך בלי שום ציפיות יתר מאפחד!
בקיצור לדעתי אתם צריכים לשבת כל המשפחה או לפחות את וההורים שלך ופשוטללבן את העניינים.. לדבר זה הדרך הכי טובה לפתור דבריםם

סורי על המגילה..=/
אוהבת אותך המון מאמיי שליי
מואההההההה ענקיתתת
והכי חשוב- בהצלחה עם אמא שלך ובכלל עם הכל 😉

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך