תענו על הסקר... ולמי שיש תגובות ופירוטים נא להוסיף!!! העמוד הזה כולו לרשותכם.... 😎
ממש להתאהב? עדיין לא...
הדלקות חזקה כן וזה היה השנה דווקא...
אהבתי היחידה בינתיים והראשונה (שנגמרה לא מזמן) התחילה בגיל 15 וקצת 😊
שלי בערך בגיל 13
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואלההה תאמת הייתה ליי תאהבה הראשונה בגיל 14.
אבל זה לא כמו אהבה שיש לי עכשיו!!!! 😉
מלאכית של אהבה מתי את התאהבת לראשונה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כשאני חושבת על זה...
עדיין לא התאהבתי חזק!
תממיד היה מישהו שרציתי..או שהייתי דלוקה עליו... 😊
😛 מורנוש... אני התאהבתי לראשונה לפני 8 חודשים ולא מזמן הפסקתי לאהוב אותו.. ודווקא עכשיו נראה לי שהוא זה שאוהב אותי... 😛
ווואלההה ככה זההה (מלאכית של אהבה)
תמיד אהבה ראשונה קשה לשכוח.... לי לקחח זמן לשכוח אותה עד שאם הזמן התגברתייי כמו שאומרים הזמן הוא התרופה לכל דבר.. וכרגע יש לי כבר חבר חדש וזה שהיה האהבה ראשונה שלי מרגיש בדיוק מה שהרגשתי כלפיו!!!
הגלגל מסתובב כמו שאומרים!!!
אני בגיל 13 ככה... האהבה הכי ארוכה שלי..
ואז בגיל 17
ואז בגיל 18 😊 שזה עד עכשיו..חח
*~ענבל~*
אמממ שנה שעברה היתה לי באמת אהבה ראשונה...
הייתי בת 12 אפילו פחות חעחעחע
נשמע לא הגיוני אבל אני יודעת שזאת היתה אהבה אמיתית...
וגם עכשיו אני מאוהבת..😢
התאהבות הראשונה שלי היא בעצם הייתה האהבה בראשונה שלי- בגיל 13 וחצי 😊
גם אם לא תאמינו , התאהבתי לראשונה בגיל 11 וחצי , וממש אהבתי את אותו בנאדם 😁 , והוא גם גדול ממני בשנתיים וחצי...אהבתי אותו במשך שנה וחצי!! רק חצי חודש לפני גיל 13 , סת'ומרת , השנה... הצלחתי לשכוח אותו , עכשיו אנחנו רק ידידים , בעצם , אף פעם לא היינו יותר מזה 😢 ...הוא באמת בנאדם נהדר.
עכשיו כשאני חושבת עליו , נראה לי שעדיין יש לי טיפ טיפה רגש אליו... 😁 😁
-יעלה