QUOTE (Freaky-devil @ 31/07/2005) אנציק מאמי.......
חחח אני התאהבתי בך בובה שלי.. חחחח 😊
מואאהה לוב לוב לוב יוו.....!
ארינ'קהה.... 😍
חחח ארינוש... 😁 שמחה לשמוע אבל את האמת ספרי על האהבה שלך מעניין.. 🙄
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי