QUOTE (Ocean @ 18/06/2005)איזה מאמי הוא? 😉
ספרי לנו 😊 😊 😊
*~ענבל~*
נו מה אני אספר!!!!
רק שהוא הכי מתוק הכי חמוד הכי שווה בעולם!!!!!!!
😍 😍 😍 😍
QUOTE (Ocean @ 18/06/2005) וואי הודיה 6 שנים זה מטורף!
ולמה הפרצוף עצוב מאמי??
*~ענבל~*
כי הוא הבנאדם הכי מגעיל וילדותי שיש בעולם הזה!,
ואני טיפשה שמאוהבת בו וסובלת,
ולא מצליחה לשכוח אותו!!,
וצודקת לגבי 6 שנים שזה מטורף,
זה בסדר גמני מטורפת בזמן האחרון
אוייא מאמי אל תדאגי
יבוא הזמן הנכון שתשכחי ממנו ומהילדותיות המגעילה שלו!
מגיע לך מישהו יותר טוב ממנו! אני בטוחה שתשכחי אותו בזמן הקרוב
ואז יהיה סבבה (:
*~ענבל~*
מאז שאני זוכרת את עצמי אני מאוהבת באותו בן אדם.. עד שנה שעברה...
חלפו 13 שנה... ועוד חודש יש לי יום הולדת 14...
QUOTE (Ocean @ 19/06/2005) אוייא מאמי אל תדאגי
יבוא הזמן הנכון שתשכחי ממנו ומהילדותיות המגעילה שלו!
מגיע לך מישהו יותר טוב ממנו! אני בטוחה שתשכחי אותו בזמן הקרוב
ואז יהיה סבבה (:
*~ענבל~*
וואלה ת' מאמי! 😉
אהבה ראשונה שלי והיחידה בינתיים הייתה בגיל 15 ונגמרה לפני קצת יותר משנה..
את מתכוונת להאבה כזאת גילה.. התאהבות
או אהבה חזקה כזאת.. אהבה ראשונה לגמרי
הפעם הראשונה שהתאהבתי זזה בגיל 13
ומאז התאהבתי כבר במלא בנות במשך שלוש שנים וחצי והיום הגיע לי האחת ויחידה
היה לי המון חברים לפני והמון אהבות אבל האהבה האמיתית הראשונה שלי הייתה בגיל 13...עכשיו אני בת 14 ואני לא יכולה לשכוח אותו למרות שעברתי איזה 4 חברים מאז למרות שזה הייתה אהבה שרק פגעה בי..בכלזאת אהבה ראשונה...
ניאם..הראשונה הייתה השנה...והיא הייתה אהבה אבל עכשיו כשאני רואה מה שיש לי בידיים אני רואה שהיא לא משתווה לאהבה שלי לעידנו'ש המושלםםםםם..
והאהבה הכי אמיתית בעולם היא עכשיו>עידן 😊..
ע-י-ד-נ-ו-ש...א-נ-י א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך מ-ל-א-ך
יאאאאא
אתם חברים??? 😊
איזה בובים!
*~ענבל~*
עידן ומזי שני מעאפנים 😛
הם לא חברים...הם היו...עכשיו שעידן הפך לבחורה...אז אממ נאם נאם...:\
עידן אם אתה תתחיל לשאול אותי איזה חולצה יותר יפה לך ותתחיל להתייעץ איתי על איזה בגדים לקחת לאיפה אני בועט לך בחורתחת!