האהבה האמיתית שלי כיאלו שממש התאהבתי בבן אדם..זה בגיל 13 ככה
אני יודע שזה נשמע מצחיק ואפילו לא הגיוני אב להאהבה הראשונה שלי הייתה מכיתה ב עד ז-ח ככה והיינו חברים 5 שנים ככה ואז נפרדנו בצורה מכוערת והיא נסעה לקנדה.... 😁
אהבה ראשונה שלי היתה בגיל 12...בתחילת השנה...
טוב זה עעד עכשיו נמשכך...
התאהבהתי בפעם הראשונה בגיל 15 איזה כייף..
לפני הרבה זמן עוד שבועיים זה כבר חמש שנים.. ומאז למדתי כ"כ הרבה..
לא קרה לא התאהבתי.. נדלקתי על מישהי כן קרה..השנה וזה גם פעם ראשונה אצלי רציני ככה ...
לא יודע... אני בכלל חושב שבגילאים 11-15 אי אפשר ממש להעריך את האהבה.. זה יותר התנסות בסערת רגשות וברצון לאהוב.. אבל אהבה מתחילה להיות אמיתית כאשר אנשים מוכנים ובוגרים מבחינה שיכלית להבין מה היא אהבה הדרישות והאחריות שיש בה... כל השאר.. לפי דעתי זה סתם משחקים
כן נראה לי שאפשר להגיד שמרגע שהבנאדם מתבגר מבחינה שיכלית הוא יכול לאהוב ואפשר להגיד שזאת אהבת אמת.. עד אז... הכל משחקים .. =)
אני בגיל 13, האהבה הראשונה שלי
ובגיל 16 ועד עכשיו 18... (שיהיה לי ב19/7 השנה)
הכרתי את אהבת חיי!
ובכל יום שעובר אני רק מתאהבת בו יותר ויותר... 😁 😍
יש המון אהבה באוויר אה..?! תודה לכולם שעניתם על הסקר שלי!!! 😁 אוהבתת, אנה 😘
שילי בערך בגיל 13 😊
אוהבת מלאאאאאא
*שרוני*
שלי בגיל 15 אולי חודש חודשיים לפני
לפני חצי שנה...... 😁
הוא בכיתה ט' ואני ז'!!!
אבל זה לא משנה!!!וגם...לפני כמה ימים הוא הציע לי חברות!!!!!!! 😁
יאו! איזה שווההה
ומה אמרת ? 😊
*~ענבל~*
נו בטח שהסכמתי!!!!
ואתם לא תאמינו איזה מאמי הוא!!!!!!!!!!! 😁
איזה מאמי הוא? 😉
ספרי לנו 😊 😊 😊
*~ענבל~*
לפני 6 שנים בערך!!,
ועד עכשיו אני לא מצליחה לשכוח אותו 😢
וואי הודיה 6 שנים זה מטורף!
ולמה הפרצוף עצוב מאמי??
*~ענבל~*