אני רושמת לכם המשך קצר כי אולי אני לא יהיה פה עד הערבב אז הנה..
אלה היו לירן ודניאל........
אני:" וואי איך הבהלתם אותיייייייייייייייייי"
דניאל:" הפעם את צריכה לספר לי משהו לא?"
בן:" לירן בוא שיחת בנות משעממת מתחילה"
אני:" אהה כן?? אני משעממת??" 😢 ועשיתי לו פרצוף עצוב..
בן:" נראה לך?? דניאל משעממת"
אני+דניאל:" יאללה עופווווו"
השיחה שלי ושל דניאל:
דניאל:" נו...."
אני:" אנחנו חברים"
דניאל:" למה את לא שמחה??"
אני:" אני עדיין אוהבת את איתי מה לעשות הוא היה החיים שליי"
דניאל:" יפה אמרת הוא היה היה זה בזמן עבר חלאס הלך קפוטטט"
השיחה של בן ולירן:
לירן:" כל הכבוד גבר, נטלי היא מהממת שמור עליה אחי"
בן:" ברור יומיים אני מכיר אותה ואני מ=א=ו=ה=ב"
לירן:" פשש רואים יאללה בוא אליהם"
הם חזרו אלינו היה כבר 12 בלילה היינו מתים מרעבבבב
אני השפיתת הכנתי לכולם ספגטי יאמייייייי ודניאל סלט בן ולירן סידרו את השולחן ישבנו אכלנו אחרי זה החלטנו שמסדרים את הבית וכולם ישנים אצליי
אז ככה:" אני ישנתי אצל אח שלי בחדר בן בחדר שלי ולירן ודניאל בחדר של ההורים שלי.
אני ודניאל קמנו ב3 בצהריים ולירן ובן קמו ב12 והם השאירו פתק שהם ביםם (זה 10 דקות מהבית שלי)
עד ששתינו ואכלנו וניקינו היה 4
אני:" ואיייייייי דניאלל אח שליי הוא בגןן אני עפתי אל תברחיי"
דניאל:"טוב בובה"
הגעתי לגן לקחתי את אחי הקטן בדרך מישהו עצם לי את העיינים זה היה................................................
עוד 12 תגובותתת
תודה בובה.. חיחי איזו מתחשבת את.. 😁
זה היה..?
מושלם
שימי המשך מאמי
זה היה??? המשךךךךך דחוףףףף בובה זה פשוט מושלםםם
וואי סיפור מהמהםם.. מאמי ייאלה המשך!!
7.......
עוד 5 ו.......
ה=מ=ש=ך !!!
לוב נדיוששששש ....
זה היההה??
נשמע סיפור יפהה...
תמשיי אלינו'שששששששששששש
אני ה-8 !!
ואני מסכימה עם ה-2 שמעליי
יאללה המשך!!
בובות שלי חזרתיי אני עושה המשךך ארוךך
תודב לאלה שסופרותתתת חח חולה עליכןן
נוווווווווווווווווווווווווווווווו
תמשיכי כבר.. ושיהיה המשךך ארוךךךךךךךךךךךךך 😉
אוקי יפות שלייי הינה המשךךךךךךךךךךךךךךךך
זה היה............ בןןןן
בן:" אני רואה זה תורשתי אצלכם להיות יפים"
אני:" מי זה"?
בן:" את לא מזהה?!?"
אני.:"לא"
בן:" זה אני בןן י'טישפהה"
אני:" בנוש תגיד שזה אתה נבהלתייי " נתתי לו נשיקה קטנה ואז נכנסנו הבייתה דניאל ולירן היו על הספה מתנשקים אני ובן עברנו בשקט ואז אח שלי נקטן אומר לדניאל:" ככה את בוגדת בי?? לכי תשיגי חדר במלון" ולירן התחיל לצחוק ואנחנו אחרייייוו
ככה ב6 הכנו לכולם פיצות בן הכניס את דניאל להתקלח אחרי זה הוא העלה אותו לישוןן לירן ודניאל הלכו כבר ממזמן.
ישבתי על הספה והפלאפון של בן צילצל עניתי:
אני:" הלו?"
היא:" בנוש אהובי מה המצב?"
אני:" מי זאת?"
היא:" ליאת מי זאת?"
אאני:" החברה של בן"
היא:" חחח בנוש די עם הבדיחות אנחנו ביחדד מה נסגר איתך?"
ניתקתי בן ירד אמרתי לו מי זאת ליאת?? " ידידה" אני:" ידידה??? היא אמרה שאתם ביחד"
בן:" לא פשוט שנייה תני לי להסביר"
אני:" אויייייייייייי בן תעוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף"
דחפתי אותו מחוץ לדלת נעלתיי והלכתי לשם שינוי לישון עם אחי הקטן..
*+*+*+* בבוקר*+*+*+*
קמתי ב6 וחצי ציחצחתי שיניים סידרתי את החדר הקמתי ב7 את דן בחרתי לו בגדים הכנתי לו סנוויץ'
שתייה ולקחתי אותו לגן...
חזרתי הביתה שטפתי אותו נכנסתי לאיסיקיו שיניתי תאווי:
==========================
פההה=||>רוב הפעמים
דניאלה אהובתי חולה עליך נשמה
לירנוש גיסי כפרוני עליך
=========================
בן שלח לי הודעה:" נטלי אנחנו חייבים לדבר"
אני:" על...........??"
בן:" על ליאת"
אני:"דבר"
בן:" היא ילדה שרודפת אחרי ימים ולילות היינו חברים שנה שעברה ומאז אם יש לי חברה היא תנסה להפריד בינינו אין בינינו כל=ו==ם"
אני:" טוב..............."
בן:" אז...............?"
אני:" בן אני לא רוצה שנהיה חברים לבנתיים הבנתי שאני אוהבת את איתי"
פתאום שמעתי מישהו אומר גם אני אותך................... זה היה......................................
15 תגובות מתוקותתת
איתי?
המשךךךךךךךךך!!!!!!!