זה היה........
בטח איזה ידיד טוב...
המשך
זה היה ילד שלא ראיתי אף פעםםםםםם היו לו עיינים כחולות ושיער חום שטני והוא היה ממש ממש ממש ממש שווהההה
הוא אמר:" היי מה המצב?"
אני: אני מכירה אותך?"
הוא:" לאא אז בואי נתחיל... שלום קוראים לי בן" הוא הושיט את היד
אני:" ולי נטלי" לחצתי לו את היד
המשכנו לדבר הוא ממש חמוד הוא בן 14 אין לו חברה והוא גר ליד סבתא שלי שגרה באיזה מושב(דומה לקיבוץ לאלה שלא יודעים) אז פתאום באה דניאל עם לירנוש והיא אמרה אני רואה הספקתם להכיררר
אמרתי לה:" את צריכה לספר ליי משהו??"
דניאל:" בואי לצד" הלכנו לצד
דניאל:" ראיתי שאת ממש בדשיכאון בגלל איתי ושיר ובן הוא בן דוד שלי והוא חתיך והוא היה אצלי בשישי והוא ראה תמונות מהיומלדת של שיר ורצה להכיר אותך"
אני:" הוא חמוד אבל אין לי ראש לקשר"
דניאל:" דייייי תהיי עכשיו בדיכאון בגלל שיר ובגלל איתי?? לאאאאאא יאללה בואי נחזור אליהןן"
חזרנו אליהם הלכנו שחינו ואז הגענו למצב שהיינו במים עמוקים לכולם היו גלגלים והם ישבו עליהם ורק לי לאא
אני:" חוצפניםםם אין לי איפה לשבת"
בן:" בואי אלי שבי עלי"
אני:" אני יוותר על "התענוגג"
דניאל:" יאללה מה את לחוצה הוא לא יאנוס אותך אל תדאגי"
לירן:" כן נכוןן"
אני:" טוב..."
הלכנו וישבתי על בןןן והוא שם את היידים שלו על הבטן שלייי אחרי זה שחינו לחוףף לקחנו את הדברים והלכנו הבייתה בן ישן אצל דניאלל הם ליוו אותי עד הבית והמשיכו...
נכנסתי הבייתה " אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" "אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא את פה??"
היתי חייבת לשתות ראיתי פתק על המקרר
=================
מותק התקשרתי אלךי כמה פעמים כי אני ואבא נוסעים היום לבית מלון ודן אצל סבתא
השארתי לך 200 שקל אוכל מוכן אל תשכחי להוציא את דן בשעה 4 מהגן
אם יש בעיות הפלאפון עלינו ביי מאמי
==================
" יששששששששששששששששששששששש" צעקתיייי יש לי יומיים בית לבדדדדד
עליתי לחדר פתחתי תאיסיקיו ורשמתי באווי:
===================
היה בן זונה בים
דניאלוש מושלמת שלי אין עליך יפה שלייי
לירנוש&דניאל זוג מושלםם קנאיות לקבררר
בנוש אהוב שלי חח מי אוהב אותך יותר ממני??
בפלאפוןן
=================
דיברתי עם דניאל ועם בן והם היו אמורים לבוא אלי ב9 עכשיו 7 יש לי זמןןן חשבתי לעצמייי
נכנסתי להתקלחחח עשיתי לי אמבטית קצף עם שמנים
יצאתי מהמקלחת עם תחתון וחזייה
פתחתי את הדלת ופתאום אני רואה את.................
חחחחחחחחחחחחח חיי היומיום אה אלינו'ש?!?! אבל _ _ _ _ _ לא בא ואמר לך!!!
גילית לבדדד וואי אלין יום ראשון שחוזרים לבצפר את מתהה מה עושים לגל כהן מז' 5!!
אני יספר לך אחר כךך
חח ואין לבן בדיוק עיניים כחולות!
מקווה שזה לא אמיתיי תשני
יאללה בעי כפרהה
ו--ה--מ--ש--ך
נטע בובה נמה עם גלל?!?!?
ווואיייי לבן יש עיינים כחולות מזה אין תגובות?!!!!!!!!!!1 עם אין עוד 4 תגובות אין המשךךך
וואיי גל כהן מאורן?היא באה אלי היום וגל כהן הגועלת מז'5 היא פורצת לאנשים לאיסיקיו ואומרת שזאת גל כהן מאורן... אז היא רבה איתה וזהה אז גל כהן מאורןב אה יוםר אשון שחורזים מהחופשה לבית ספר להראות לגל כהן הגועלית מזה!!!!
יש לו עיניים כחולות??
המשך כפרה בעיו'שש
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכנסתי לחדר כשאני עם תחתון וחזייה וראיתי את בן
בןןןןןןןןןןןןןןן מה אתה עושה פהההה???
בן:" סליחה נטלי פשוט רציתי להגיד לך שדניאל לא תבוא אליך ושרק אני בא" ובאותו הזמן כבר הייתי עם מגבת על הגוףףף
אני:"טוב צא אני רוצה להתלבש" הוא יצא לבשתי טרניג ורוד עם פסים לבנים וירדתי למטהה
אני:" טוב אל תהיה לי עכשיו בשקט יאללה מה נעשה?"
בן:" יש סרט?"
אני:" ילדות רעות או שחקי אותה מותק??"
בן:" ילדות רעות"
אני לבנתיים הכנתי פוקפורן=||> אני מכורה לזה והוא ישב והעביר את הסרט להתחלה ישבנו וראינו ואז שמתי עליו תראש ועצמתי עיינים... אחרי כמה דקות שמעתי טולי נשמה את ערה??
הוא ראה שאני א עונה הוא הרים אותי לחדר שם אותי על המיטה וכיסה אותי בששמיכה היה שקט חשבתי שהוא הלך ואז כשבאתי לפתוח את העיינים הוא אמר:" את מאמינה באהבה ממבט ראשון?? אני כן כי מי שראיתי אותך אני אוהב אותך... את ישנה כמו מלאך" הוא ליטף לי את השערות(התאפקתי בנות תאמינו התאפקתי לא לאנוס את הבן אדם) ואז נרדמתי באמת שעתתים קמתי והראש שללו היה על הבטן שלייי
"בנוש מאמי..."
בן:" סליחה שנרדמתי פשוט הסתכלתי עליך את כל כך יפה"
פה פשוט הסמקתי 😁
אז שכבתי על המיטה והוא עלה עלייי
אני:" אווו בן נו תירדדדדד"
בן:" לאא 😛 "
אני:" נו בןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן" נתתי לו בעיטה לז*ן זה כאב גם לי תאמינוו
והוא צעק נטליייייייייייייייייייייייייייייייייייי שברת אותווו
אני התפקעתי מצחוק ואז הוא רץ הפיל אותי על הריצפה והרגשתי את הנשימות שלו והוא נישק אותי אחרי 5 דקות הפסקנו והוא שוכב מעלי ואומר לי את טעימה את יודעת?? חיחיחי אני יודעת אמרתי...
הוא הביא לי עוד נשיקה ואז הדלת נפתחה ומישהו אמר:" אני לא מאמיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן איך את עושה לי את זה?............................
הרמתי את הראש וזה היה.....................................
לפחות 8 תגובות
אויש חח...
המשךךך מהר מהר...
יאללה נוו שימו עוד 7 תגובות
מי החוצפן??
מהמם
תמשיכייי
שני הבנות שעכשיו רשמו תגובות תודה כפרוני עליכן... מה השם שלכןן?
אין על מה בובה..
לי אולה.. ולך?