וואייי מהמםםםם המשךךךךך דחוףףףף יפתייי
בובות אתם לא רושמות תגובותתת 😢 לא יהיה עד מחר המשךך
ליןןןןןןןןןןןןן ליןןןןןןןןןןןןןןןן תמשיכי דחוף!!!!~
גרר בטח איתי..=\
תמשיכי מהרא מהר הסיפור משו באסט 😊
ווואייי יפההה תמשיכי מהרררר 😊
QUOTE (אלין_יוסף @ 17/04/2005) שני הבנות שעכשיו רשמו תגובות תודה כפרוני עליכן... מה השם שלכןן?
גל
נשמה הסיפור פשוט מדהים
המשך ד-ח-ו-ף!!!!
תלי אישתי אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לכל אלה ששמו תגובות הנה ההמשך...
הרמתי את הראש וראיתי את איתי עם דמעות בעייניםם קמתי מעל בן נתתי לו יד כדי שיקום ועמדנו אחד ליד השני
איתי:" זו*ה שרמ**ה אנחנו חבריםםם אני לא מאמין עליךך"
אני:" תגיד לי מי אתה חושב שאתה? אהה?? בוגד בי עם החברה הכי טובה שלי ואני יוצאת רעה
סוף הסיפור במקום אייל לא אמור להיות איתי?!
מושלם
תמישיכיי דחוףףף
סיפור מושלם! רקק תמשיכיי אותו!!!
מתה לדעת תהמשך.. סופרת קטנה!!!
שלך תמיד...
חנושית!!!!
חח כן סליחה... פשוט התבלבלתי..