המשך מתוקות...
ההמשך הבא הוא בשביל המתוקה_שלך
הסתובבתי וראיתי את איתי כולו מלוכלך עם בקבוק של וודקה בפה...
אני:" איתי מה זה הבקבוק הזה?"
איתי:" אני אוהב אותך תחזריי אליייייי"
לקחתי לו ת'בקבוק הושבתי אותו על המיטה ואז הוא נישק אותי
אני:" איתי דיייייי"
איתי:" את אוהבת אותי את שומעת אותי!!" הוא התחיל להכניס לי ידיים מתחת לחולצה ואז זה פשוט קרה הוא אנס אותייי
בכיתי בכיתי לא ידעתי מה לעשותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת דן לא התעוררבבוקר איתי כבר לא היה בבית שליי
לקחתי את דן לגן ורצתי לבית של בןןן הוא בדיווק יצא מהבית חיבקתי אותוווווווווו
בן:" מה קרה לך??"
אני:" הוא.. הוא אנס אותי"
בן:" מההההההה?............ 😮 מי?....................."
אני:" איתי" פתאום נפלתי על הריצפה כשהתעוררתי ראיתי מסביב מלא אנשים לא הבנתי מה קורההה
בן:" הנסכה התעורההההההההההההההההההההההה נטלי אני בחיים לא יעזוב אותך את החיים שלי" הוא נישקק אותייייייייייייייייייייי אחחחחחחחח כמה אהבתי את הנשיקות שלווווו
פתאום דניאל נכנסה נשמה שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי קראתי לעברה.
דניאל:" מאמיי שלייייייייייייייייייי" התחלנו לדברר רק היא לירן ובן ידעו מה איתי עשה לי
היא התחילה לספר לי כל מיני דברים ואז פתאום שמעתי את בן אומר ללירן:" אז היום זה קורה?"
לירן:" כן הוא ילמד לא להתעסק איתה"
בן:" אוקיי"
יאללה נשמות אנחנו עוד מעט באים הם אמרוווו
אני לבנתיים נרשמתי ודניאל הייתה בחוץ.................
קמתי ושמעתי אמבולנס הילד חתך את הורידים תכינו אותו למצב הנשמהה
נבלתיי קמתי מהמיטה וראיתי את...............................
עכשיו 15 ת-ג-ו-ב-ו-ת
יאללה לין לין.. מזה 15 תגובות..
המשך מותקקק
ד=ח=ו=ף=ף=ף=ף=ף=ף=ף=ף=
😂
איתי?
מושלםםם
שימי המשךךך
בננות תתחילו להזיז ת'עצבעות ולהתחיל להקליד תגובה...
ומה זה 12 תגובות? זה המוןןן..!
בקצב הזה היה לכם רק מחר המשךךך
כןןן 12 זה המוןן!!!
יאללה אלינו'ש כתבי המשכוש!
נו מה ניסגר את מתכוונת לשים המשךך אלינו'ש?!!
אוהבת'ך י'מכוערת
יאללה המשךך
טוב המשך קצרררר
זה היה איתי........ אולי כולכם יגידו עכשיו היא רצתה לקום אליו להיות איתו אבל לא! אני ש=ו=א=נ=ת= א=ו=ת=ו כמו שחיים שלי לא שנאתי אף אחד הוא היה האהבה הכי גדולה שלי. לא איחלתי לו למות אבל איחלתי משהו רע!!
*-*-* כעבור שבוע וחצי*-*-*
אני כבר השתחררתי מבה"ח וגם איתי.. גיליתי ששיר ונוי(נוי היא אחת החברות שלי) הלכו אליוו הביתתה וביקרו אותו... אני ובן חזרנו ואני כל כך אוהבת אותוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
*-*-*-* לאחר יומיים*-*-*-*
יצאנו למועדון אני דניאל לירן בן דור שגיא סתיו שירה שירלי כולםםםם לבשתי חצאית מיני גינס מפוקס מגף חום וחולצה חומה פיזרתי את השיער||> יש לי תלתלים כמו בייבליס קבענו שאני ולירן ודניאל נגיע לשם וניפגש עם בן והחבר'ה הגענו לשם נכנסו ולא תאמינו מה ראיתי...........................................
חח אלין שאמרתי המשך התכוונתי לחתיכת המשך!!!
מזה הקצרצרון הזה?!?
דברי איתייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ושימי המשךך...עכשיו זה לא נקרא תעשי המשך עכשיו חדש וארוך
מאמי תמשיכי!!
סיפור משגע!!!
נטוששששששששששש אחותיייייייייייייייייייייי התגעגעתי אליך כיכחבונית יפה שלייייייייייייייייייייייייייייייי
ותגיבי מה קרה?? אין תגובוותתתתתתתתתתתתת 😢
חעחעחעחעחעחע קופה שליי
אני הגבתי בסיפור הזה הכי הרבה ===>נא לא לבוא בתלונות!!
משעמם לי =פ=י=ח=ד=
תגיבי לשילי!!!!!!!!!
לאלה שלא יודעים---
~~~~^אהבה א=-ס=-ו=-ר=-ה^~~~~
הסיפור הכי ליגה בארץץ
להיכנס ולהגיב!!!
ראית זורזור אני מנצלת ת'תוגבה שלי לעצמי!!! חיחיחיחיחי רעה שכמותי
יאלה יאללהה יאללהה למה מי את שאני יכתוב לך הרבה?!
פחחחח בועי קופיפית