חחחחחחחחחחחחחחחחחח לין לין שלי מתה עליך אהובתי...
מזה ההמשך הזה..
יאללה אני פרשתי למיטההה.. 😉
"תני לי א' אללףףףףףףףףףףףףף
תני לי ל' למדדדדדדדדדדדדד
תני לי י' יודדדדדדדדדדדד
תני לי נ' נוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מה יצא אליןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן"
חעחעחעח אני מושפעת ממך...
יאללה יאללה המשך..
=]
תודההה מאמיייייי חחחחחחחחח
יאלה תמשיכיי מהרררר פלליזווששששש
ואנשים יאלה באמא שלכם תתחילו להגיבבבבב לא עולה כסף!!
המשך מאמיי!!
אוהבתת,חןן!!
ואת ראית..?
מהמם
המשך דחוףף
ראיתי את איתי מרביץ לבן ישר רצית אליו לירן התחיל להרביץ לאיתי ובעל המועדון הוא חבר של אבא שלי אז הבוא הוציא את איתי מהמועדון... השפה של בן נפתחה והיה לו פנס בעין אמרתי לדניאל וללירן שאנחנו חוזרים הבייתה הם ליוו אותנו עד לתחנה ואז באוטובוס בן ישב לידי
אני:" בננוש מהה קרה.?."
בן:" הוא התחיל לקלל אותך ואני לא ישתוק"
אני:" אבל תראה מה הוא עשה לך"
בן:" העיקר שלך לא קרה כלום זה הכי טוב"
אני:"בוא בוא תשים ראש עלי.." הוא שם את הראש עלי ונרדם
לא האמנתי שבן אוהב אותי ככה ברי אנחנו מכירים קצת יותר משבועיים.
הגענו אלי הבייתה פתחתי את הדלת הוא ישב על הכיסא הוצאתי קרח ושמתי לו על העין שהנפיחות תירד
אחרי שעתתים בערך לא דיברנו
פשוט לקחתי אותו לחדר שלי (ההורים שלי היו בחתונה בירושליים והם נשארו שם)
הורדתי ממנו את החולצה והמכנס הוא נשאר עם בוקסר
ואמרתי לו תיכנס למיטה שלי הוא ניכנס ישבתי לידו חיכיתי עד שהוא ירדם והלכתי לישון בחדר של הוריים שלי, נעלתי את הדלת בחדר שלהם וישנתי עם תחתון וחזייה קמתי בבוקר וראיתי את בן לידי
אני:" בבבבבבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מה אתה עושה פה???"
בן:" מסתכל על חברה שלי?"
אני:" תיצא מפה אני בלי בגדיםם"
בן:" אז מה? ככה זה יותר יפה"
אני:" נווווווווווו"
הוא יצא התלבשתי וראיתי שהוא כבר הכין שוקו טוסטים ירקות הכל ישבנו אכלנו ואז היה טלפון
אני:" הלו.............. כן................ מה???????????????????????????... טוב אני מיד באה"
בן:" מה קרה???"
זאת היתה..........................
אני אוהבת להשאיר אותכם במתח עכשיו פוללל תגובותתתתתתתתתתתתת
הייתה..?
מהמםם
שימי מהמשך דחוףףףף
בנותתת נראה לי שאתם לא אוהבות את הסיפור שלייי אז אם לא תגידי אני פשוט מורידה אותווו
המשךךךך!!
ואלין חלק לא מגיביםם למרות שהם קוראיםם!!!!
נטע בובה אין תגובות אם לא יהיו תגובות אני לא ממשיכהה
לא,
תמשיכי!!
אנחנו אוהבות תסיפור שלך
הוא פשוט מדהים
המשך כמה שיותר מהר!!!
~אוהבת המונים~
ניתוש
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
לא להורידדדדדדדדדדדד פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז כפרעעעעעעעעעע
יאללה תמשיכיייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
ואנשים יאלה תתחילו להגיב כבררררררררררררר לא עולה כסףףףףףףףףף