זאת הייתה הגננת של דן... שכחתי אותו בגן איזה טיפשה אנייייי רצתי בטילל לגןן לקחתי אותו וחיבקתי אותו הוא אמר:" חשבתי שאת לא אוהבת אותי אז השארת אותי כאן"
אני:" נראה לך??????????????. דנוש אתה החיים שלייי אני יפצה אותך" חזרנו לקחתי את בן ואת דן כסף מפתח נעלתי והלכנו לגן שעשועים אחרי זה לקניון פתאום היה טלפון:" נטלי איפה את??"
אני:" אהה אימא לקחתי את דן לקניון"
אמא:" דאגתי פעם הבאה תודיעי עכשיו תחזרו הבייתה דן צריך להתקלח"
אני:" טוב ביי"
דננוש בנוש צריך לחזורר... לקחנו מונית עד לבית שלייי הכנסתי את דן לבפניים ויצאתי לבן..
הוא תפס אותי במותניים ואמר לי:"אני אוהב אותך"
אני:" אני.. א אווהבת אותך" לא באמנתי שזה יצא לי מהפה אני אומרת לו את זה אבל הפעם ממש ממש התכוונתי לזה
בן:" טולי אולי בואי אלי??"
אני:" שנייה" נכנסתי הבייתה אני:" אמא אני צריכה טובה"
אמא:, אהה טולי??"
אני:" אני רוצה ללכת לישון אצל בן"
אמא:" את יודעת מה?. כןן"
אני:" טוב אמא אל תתוכחי איתי אני לא ישן אצלו" סגרתי את הדלת ואז פתחתי" את מסכימההההההההההההה?????????.. ישששששששששששששששששששששששששש"
אמא:, אבל בתנאי אחד" אני:" שהוא????????????."
אמא:" מחר את מוציאה את דן מהגן" אני:" מה שתגידי"
עליתי לקחתי את הבגדים נעללים איפור הכלללללל ואז נזכרתי וואי שכחתי את בןן יצאתי עם התיקק ואמרתי לו בוואא כל הדרך התנשקנווו התחבקנווו הגענו אליו הבייתה יש לו אמא מ-ק-ס-י-מ-ה שקוראים לה יעל
יעל:" בנוש אני ואבא לא ישנים היום בבית"
בן:" יששששששששששששששששששששששששששששששש"
יעל:" ככה אתה אוהב להיפטר ממני?1?"
בן:" חח לא... אל תקחי ללב"
ככה ב10 הוורים שלו יצאו מהביתת נשארנו אני בן אחותו הגדולה אלין ואח שלו עידו בן נכנס להתקלח אני יצאתי ישבתי מחוץ לבריכה פתאום ראיתי בן אדם מ-ע-ל-ף שיער שחור עיינים ירוקות שרירי והוא אמר לי:"מי את??"
אני:" אממ אני חברה של אח שלך"
הוא:" אהה יפה נעים מאוד אני עידו ואת?"
אני:" אהה אז אתה עידו המפורסםם אני נטלי"
עידו:" אההההההההה"
בן:" נטליי איפה את???????????????"
אני:, בנוש אני פה בחוץץ"
בן:" אני רואה הכרת את אחי הגבר עידו"
אני:" כןןן"
בן:" וואי טלייי ידידה שלי מהכיתה ואני אמורים לעשות עבודהה ולהגיש מחרר בואי איתי"
אני:" לא אני עייפה לך אליה אני יחכה לך"(חיחיח רציתי להרוויח זמן עם עידו)
בן:" אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אני חוזר תוך חצי שעה סבבבה? אם את רוצה להיות בבריכה יש בגד ים על המיטה של אחותי אלין"
אני:" טובבבב" הוא ישב על הכיסא ישבתי עליו וצירפתתי אותו עידו הסתכל ושלח אלי מבט כועס
הוא הלך החלפתי את הבגד יםם שחינו בבריכה בן בא הצטרף יום למוחרות קמנו אכלנו הלכתי להוציא את דן מהגן חזרתי הבייתה וראיתי שעידו הוסיף אותי השיחה שלנו הייתה כזאת:
עידו:" מה המצב מאמי?"
אני:" מעולה נשמה מה איתך?"
עידו:" פ'סדר כפרה מה חדש?"
אני:, אין ולך?"
עידו:" איןן וואללה משעממם ליייי"
אני:" גםם לי אני כבר באה נשמהה"
אני:" חזרתי"
עידו:" איפה היית??"
אני:" במקלחת"
עידו:" ולא הזמנת אותי להצטרףף?? מגעיללה"
אני:" חחחחחחחחחחחחח מה עידו יש חברה?"
עידו:" כןן"
אני:, אההה טוב עפתי לדבר עם בנושש שליי ביושש"
עידו:" ביי"
ירדתי צלצלתי לבן לפלאפון ולא ענווו החלטתי ללכת ליקרוא לדנית בת דודה שלי שתבוא לישון אצלי היא בנתתים התכתבה עם עידו ואני נרדמתי בבוקר קמתי כשליטפו אותי פקחתי את עיניי וזה היה...........
טל תגידי שזה לא רוף אני רוצה מלא מלא תגובותתתתתתתתתתת
וזה היה..?
בובה סיפור מושלם!!
תמשיכייי דחוףףף
וואיי אלין מזה יפה.... חעחעחעחע עידווו אליןןןן בןןןן בלאגניםםםם
חחעחיחיחיחעחחעחיעחיחעיההחעחחיעןחחהחננחהיעח יאלה המשך בובע
נוו תמשיכיי את הסיפור המהמםם הזה ....
שלך חנושית...
נטע זה עוד כלום לעומת מה שקרה לי עם עידוווו אני יספר גם על מה שעינו לבןן חעחעחעחעחעח
אני ועידו כמעט היינו ביחדד(אופסיי מה אני מספרת?? חחח) אבל בנוש הוא החיים שליי אז לאאאא
היום מרים אמרה לו מה עם אלין הוא אמר לה אני מת עליההה היא החיים דלייי היא כמו אוויר בשביליי כפרוני על המושלםם הזה שלללללללללליייייייייייייייייי
בא לך להמשיךך תסיפורררררררר...
נוו אני במתח...
זה לא הולך ככה..
שלך חנושית
בנות יש לכם פה את האיסיקיו כנסו אליוו
304-218-542
אוהבת'תכםם ויהיה עוד מעט המשךךך
המשך קצרצרון..
וזה היהההההההההההההההה עידווו
אני:" עידו מה אתה עושה פהה?? ואיפה דנית?"
עידו:" אתמול דיברתי עם דנית והיא אמרה לי לבוא אליכם בבוקר היא אמרה שהיא נידלקה עלי היא מכינה עכשיו לאכול"
אני:" אז רד אליה יאלללהה"
עידו:" לא רוצההה"
אני:" טוב צא אני יחליף בגדים מפיג'מה"
עידו:" אז אני נשאררר" לקחתי את הדברים מהארון והלכתי להתלבש במקלחתת
ירדתי למטה וראיתי את עידו ודנית מצתרפתיםם.. החלטתי לא להפריע אז הלכתי לחדר של ההורים שלייי
ועידו עלה לשם
עידו:" למה את פה?"
אני:" לא רציתי להפריע לכםם"
עידו:" את לא מפריעה"
פתאוום שמענו את דנית קוראתת עידווו בוא למטהה הוא ירד אליה היתקשרתי לבן הוא בא ישבנו בחדר נרדמנו מחובקיםםםם כשקמתי לא ראיתי אף אחד בבית.
החלטתי ללכת לעשות סיבוב לבד בים שמתי בגד ים אמרתי לסבתא שתוציא את דן והלכתי ליםם ישבתי על המגבת חשבתי וחשבתי עד שמישהו אמר:" אפשר להפסיק לך את המחשבות?" הסתובבתי זה היה.........................................
אתם יודעות זה ממש כיף למתוח אתכןן תגובוותת
לוב יו אוללללללללללללל
למה כזה קצר??
בובה סיפור מהמם
תמשיכיי דחוףףף
מתה עלייך מואההה
אלינוששש יפיופההה צ'ליייי סיפור מהמםםםם תמשיכיייי דחוףףף