תגיבווווווווווווווווווווו
יאללה לין לין המשך מאמי..
😉
תלי לא מגיבייייייייייייייייייייייםםםםםם
תגידי דיברת עם עידו??!..!??!?.??1?!?!
כי אם לא תגידי אני יגיד לו שאת חולמת עליו בלילה חעחעחעחעחעחעחעחעח
בנות אני מבקשת בעצם ד-ו-ר-ש-ת שתגיבווו
ממי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מה אין עוד המשךך?? 😢 אוףףף
יאלה כבר אנשים אתם רוצים המשך נכון?? אז תגיבווו
המשךךךך1!!
אוהבתתת המוןן,חןןןןן!!
סיפור מהמםםם
המשךךךךךךך!!!!!
אלייייייייייייייייין
מושלםםםםםםםםםם 😁
המשךךךךךךךךךךךךך
הנה המשך למרות שלא הגבתם
זה היההההה ליאור האקס שלייייי
ליאורוש מושלםם שלי מה אתה עושה פה אמרתי??
ליאור:"אמממ ראיתי אותך לבדד והתגעגעתייי"
אני:"אהה בוא שבב" הוא סיפר לי שיש לו חברה ואמרתי לו שיש לי חבר ישבנו ככה עד איזה 10 בלילה חזרתי הביייתה אף אחד לא היה בבית כרגיל אמא בעבודה אבא בעבודה ודן אצל סבתאא
נכנסתי לאיסיקיו והיה לי 3 הודעות:
אחת מבן:"מושלמת שלי שאת פה בואי אלי הבייתה"
עידו:" היי מותק אני צריך להגיד לך משהוו"
דנית:"בובה אני ועידו חבריםםםםםםםםםםםם"
שלחתי לבן הודעה:"בנוש עכשיו חזרתי מהים בוא אלי" והוא אמר טוב.
שלחתי לעידו:" מזל טוב גיסייי תשמור על דנית"
ולדנית:" מזל טוב בת דודה מושלמת שלייייי"
נכנסתי להתקלח והיה לי הודעה מעידו:" לא על זה רציתי לדבר איתך אפשר לבוא אליך?"
אני:" לא בן בא אלי"
עידו:" טוב דברי איתי"
אני:"טוב בייי"
בן בא ישבנו שתינו התנשקנוו אחחחח כמה אהבתי אותו באותו הרגע ב3 בלילה הוא הלךךך
ואחרי 5 דקות היה צילצול בדלת.......... פתחתי והוא עמד שם חתיךךךךך ושווהההה אלוהיים
מה אתה עושה פה?
זה היהההההההההההההההההההההההההה................
*+*+*+*+* תגיבווו *+**+*+*+*
לין לין הפ עם הגזמת..
לא מספיק יש לך תבעל שלך עכשיו את רוצה גם לקחת לי תבעל..?!
😢
חחחחחחחחחחחחחחח תלי כפרונה נראה לך אני יגנוב לך אותו?????......................
אין מצב הוא שלך ורק שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לי יש את בנצוקק אבל תיראי בסוף מה קורההה