אלינוששש נו תמשיכייי פליזזזזזזזזז אני אמותתת עכשיווווו
אנשנושיםםם תגיבוווווו אוףףףף אני רוצה ה=מ=ש=ךךךךך
סיפור מדהים קראתי עכשיו את כולו שימי המשך!
יאאאאאאאאא מזה תגיבו?!?!!?
מלא בנות מגיבות!! כבר 2 עמודים שלמיים!!
ואת אומרת תגיבו?!?! אללה.. מה קרה..
תעשי המשך.. את יודעת זה מעצבן כשאת אומרת תגיבו.. כאילו ילדה אחת מסכנה הגיבה..
אז בבקשה תמשיכי
בנותת סוררי שלא רשמתי המשךךך לא הייתי פההה
עוד מעט המשךך
אלינו'שש לא מגיבים ליייי אני מורידה ת'סיפורר נראה לייייייי=/ 😢
שימי המשךךך
עידו.??
מושלם
תמשיכייי בובה
נוו גברת אלין..
איזה יבושששש
😠
חח צודקתתת אני ממש עיפה ואין לי זמןןןן
בן משגעע אותייי אז.. מקווה שתבינווו
זה היה עידדדדדדדווווווווווו
אני:"היי בוא תיכנס" הוא נכנס ישבנו היה שקט
אני:" מה רצית להגיד לי?" החלטתי שאני ישבור את הקרח
עידו:" אמממ את יודעת שלדנית יש עוד יומיים יומלדת ורציתי לעשות לה הפתעה" כל כך התאכזבתי חשבתי שנהיה ביחד והדבר היחיד שעלה לי בראש היה:" טוב.. יש לך רעיון?"
עידו:" לא בגלל זה אני צריך את העזרה שלך היא החברה הכי טובה שלך"
אני:" אמממ אתה רוצה מסיבה??? או משהו רק של שניכםם?"
עידו:" אממ אני רוצה מסיבה ואחרי זה משהו של שנינו"
אני:" אוקיי אם אתה רוצה אתה יכול לארגן שתייה חטיפים בבית שלך אני ידאג להזמין את כולם ואז שכולם ילידו תהיו לבד בן יבוא לישון אצליי, שמעתי שהוורים שלכם לא בבית ואלין(אחותם הגדולה) בצבא"
עידו:" אממ בסדר תגידי לכולם שיהיו אצלנו ככה ב9"
אני:" סבבה מי יביא אותה?"
עידו:" אני"
אני:" טוב"
עידו:" אז אני חושב שאני ילך ביי"
אני:" ביי הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך
נעלתי את הדלת ונשכבתי על הספה והמחשבות הציפו אותי:" אם אני אוהבת את בן למה לעזאעלאני חושבת על עידו?? אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף יא אלוהיםםםםםםם"
קמתי הורדתי אתהסגדים התקלחתי ואמרתי לשרון(חברה שלי) שתבוא אלי סתם ישבנו ראינו סרט הזמנו פיצה-יאמייייי חיחיחי ואז היא הלכה אמא ואבא חזרו עם דן מאוחר.
יום למוחרות החלטתי שאחרי המסיבה של דנית אני נוסעת לאנשו העיקר ש=ק=ט
בשעה שלוש ישבתי בחדר ואז שכחתי ווווווווווווווווואאאאאאאאאאיייייייייי דניאלל שכחתי אותהההההההההההה
התקשרתי אליה
אני:" דניאלוש אהובתייייייי"
דניאל:" תודה שנזכרת בי"
אני:" סליחה בובה פשוט בא לי למותתת"
דניאל:" רבע שעה ואני אצלך נשמה"
אני:" סבבה תבואי לישון"
דניאל:" אין בעיה בובה ביי"
אני:" ביי"
ואז ניזכרתיייי לא דיברתי עם בן
אני:" בנוששששששששש"
עידו:" לא זה עידו הוא יושן"
אני:" אהה טוב תמסור לנסיך שלי שיתקשר אלי"
עידו:" טוב יאללה ביייי"
אני:" ביי"
אחרי כמה דקות דניאל באה אלי סיפרתי לה הכל והיא חושבת כמוני עידו ל=א קיים מבחינתיי הוא של דניתתת
שהיא כמו אחותייי
טוב הגיע היומלדת של דנית היה כיף בהתחלה אחרי זה כולם רקדו ואז אמרתי לבן שאני נחה בחדר שלו
הוא אמר טוב
נכנסתי לחדר שלו הורדתי נלעיים=)הרגשתי בבית ונכנסתי לשמיכה שלוו נרדמתי....
אחרי זה הרגשתי יד מלטפת זה היה עידו
אני:" מה אתה עושה פה?"
עידו:" אמממ משעמםם בחוץ ולא בא לי לרקוד אז אמממ החלטתי לבוא לישון בחדר של בן כי החדר שלי עמוס מתנות של דנית"
אני:, אהה טוב בוא תישן אני הולכת"
עידו:" אני חשבתי על משהו אחר.. אני חשבתי שנישן ביחד"
אני:" עידו אתה החבר של בת דודה שלי ואח של חבר שליי"
עידו:" אז?... אנ י.. אניי אוהב אותךך"
אני:" מהההה???"
עידו:, כן כןן"
אני:, טוב דיי אני הולכת ביי" קמתי ופשוט הלכתי משםםם
הלכתי לכיוון הבריכה ואז ראיתי את שרון ואת בן משחקים לה בבריכה כשבן שם לה יידיים על הבטן
הסתכלתי עליו הוא שם לב וישר הוריד ממנה את הידיים המשכתי ללכת בדיוק ראיתי את ליאור(האקס שלי למי שלא זוכרתת)
אני:" ליאורוש אתה יכול לקחת אותי הבייתה?"
ליאור:" כן בטח בואי" הוא לקח אותי הבייתה ולא דיברנו כל הדרך
יצאתי אמרתי תודה ואז היה טלפון
אני:" הלו?"
דנית:" איפה את?? אני מחפשת אותך ב-ט-י-ר-ו-ף"
אני:" אני בבית ראית מה שאני ראיתיי??"
דנית:" כןןןןןן עידו ובן רבו מכות"
אני:" מה????????????????? למה????"
דנית:" עידו ראה מה שאת ראית ואחרי זה בן התנשק עם שרון ועידו התעבן והם רבוו"
אני:" וואי דנית סליחה נשמההה שההרסתי לך את היומלדתת"
דנית:" לא משנהה אפשר לבוא לישון אצלך?? אמא ואבא לא בבית ואמרתי להם שאני ישנה אצלךךך"
אני:" ברוררררר בואייי"
דנית:" יאללה אני באה ואני מביאה את עידו טוב?"
אני:, ברור נשמהה ביושש"
דנית:" ביי"
התחלתי לבכות בן?? בן יעשה דבר כזה? החלטתי אני ובנים לא הולכים ביחדדדד
עידו ודנית ישנו אצליי וסתם דיברנו בבוקר קמתי וראיתי פתק
===================
נטלי בובההה אני ועידו עפנו לא להפריעע לך
אוהבים
דנית ועידו
==================-
היה צלצול דלת וזה היה.............................
אל תגידו שזה לא ארוךךך
עשיתי פיצוייייי
תגובות לובב יו אולללללללללללללללל
ווואי איזה בלאגןןןן
אבל סיפור מדהייייייים!!!!
המשךךךךךךךך!!!!!!!!
וואייייי אלינוששש חיים שלי סוף סוף המשכתתתת
באמא שלי הכל הסתבך כאן חחחח יאלה מאמי תמשיכייי דחוףףף
ולא לנטוש אותנו בגלל בן פליזזזזזזז חחחח יאלה המשךךךך
נשמותתת זה עוד לא מסובך ב=כ==ל=ל חכו חכו זה עוד יסתבךךךךך הרבה יותרר
וסורי פשוט אני כל היום אצל סבתא שלי ואני איתוו אז אני ישתדלללל
אוהבת'תכםם תגיבווו
וואיי אלין בובהה קדימהה המשכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
סיפרררררר מ&ע&ל&ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף