פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי -*-אהבה בעמק רפאים-*- מסדרת "חלומות...

-*-אהבה בעמק רפאים-*- מסדרת "חלומות מקומיים" כנסו

✍️ ילדונות_17 📅 03/04/2005 17:09 👁️ 1,306 צפיות 💬 113 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 8
-*-אהבה בעמק רפאים-*-
בפעם הראשונה ראיתי אותו בתחנת הדלק של עמק רפאים. זאת אומרת, בתחנת הדלק
של הרחוב שנקרא רחוב עמק רפאים, בירושלים. אני יודעת שהשם נשמע קצת מפחיד, אבל מה אפשר
לעשות, ככה קוראים לרחוב הזה.
לא אני המצאתי את השם הזה. השם הזה קיים כבר שנים, נדמה לי אפילו שהמקור של השם הוא בתנ"ך. בכל
אופן, אותו יום היה אחר צהרים קר וחשוך באמצע חודש ינואר. נראה היה שהעננים עומדים להוריד שלג כל רגע
והאוויר היה קפוא מספיק, כדי להרעיד את עורי. אמא שלי ואני חזרנו מקניות. המושב האחורי של המכונית
היה עמוס מוצרי מזון בשקיות ובקופסאות קרטון, וליתר בטחון החזקתי את קרטון הביצים שקנינו על הברכיים.
היינו בדרכנו הביתה, אם כי מבחינתי היה מוקדם מדי באותו יום להתיחס אל הבית החדש הזה כאל הבית שלי.
לאחר הצצה חטופה במחוג הדלק, אמא העירה שכדאי למלא את המיכל. כיוון שהיינו חדשים בירושלים, נאלצנו
להסתובב די הרבה ולחפש תחנת דלק. לא ידענו אז אפילו, שיש תחנת דלק ממש בכניסה לשכונה שלנו,
שכונה ששמה "המושבה הגרמנית". גם את השם הזה לא אני המצאתי.
"הנה תחנה", אמרתי אחרי רבע שעה של חיפושים ושיטוטים ברחבי העיר.


*********************************

תגיבו...
עם לא אהבתם/ן אני לא אמשיך,
עם אהבתם/ן יהיה המשך בקרוב...
אהבתי סינון כתיבה יפה תמשיכי !
מה קרה?!,
תגובה 1 וזהו?!,
מצטערת שביאסתי חלק גדול ממכם/ן,
ואכזבתי אותכם/ן,
את אלה שלא הגיבו
המשךך נשנע חמודד
ת' מתוקה,
אני אמשיך,
ההמשך הבא יהיה מאוד אבל מאוד ארוך,
עם יותר אקשן,
מקווה שעד שאני אעלה ת'המשך הבא יהיו עוד תגובות,
או לפחות יותר יגיבו כשאני אעלה ת'המשך הבא,
עם לא לא יהיו יותר המשכים וכאן אני אסיים להעתיק ת'סיפור מהספר,
לאלה שקראו והגיבו אני מאוד מצטערת,
אבל מקווה שאתם/ן יכולים להבין אותי שמאוד נפגעתי
מהמממממממם
המשךך
הודיה יפה שלי למה איכזבת אותנו?!
לא איכזבת ולא כלום בובה בטח לא הגיבו אולי כי עוד לא ראו ששמת סיפור חדש בובה
למשל אני רק עכשיו ראיתי וישר קראתי ומגיבה כי כל סיפור שאת כותבת ומפרסמת
אני תמיד קוראת מה שאת מפרסמת ובטוח שכולן כאן קוראות אז כמו שאמרתי
בטח לא הגיבו כי עוד לא ראו שפירסמת משהו אבל מבטיחה לך יהיו עוד המון תגובות מאמי

ובובית שימי המשך נשמע סיפור ממש יפה, חולה עלייך מווואהההה

מהר המשךךךךךךךךךךך
אוהבת
נטי 😊
המשך...
אמא עצרה את המכונית ליד המשאבות ואדם מבוגר ניגש למכונית והינהן לאחר שאמא ביקשה ממנו למלא את
מיכל הדלק שלנו. אחריו הופיע גם נער גבוה ורזה, שנראה בערך בגילי או מעט מבוגר יותר, והתחיל לנקות
את השימשה הקדמית של המכונית. הוא החל לנקות בצד של הנהג, והתיז על השימשה נוזל מבקבוק פלסטיק
ועבר עליה במגב קטן כשהוא מבריק את הזכוכית בתנועות קצרות וחוזרות.
הוא היה מכורבל במעיל חאקי עבה ובכובע שחור סרוג שכיסה את אוזניו כנגד הקור, והוא נראה לי חמוד. ברגע
הראשון חשבתי שהעבודה שלו מיותרת כי בכל מקרה ירד גשם עוד מעט או אולי אפילו שלג והחלון יתלכלך שוב,
אבל פתאום שמתי לב שאני בוהה בו, וכבר הפסקתי לחשוב על מזג האוויר- ופשוט - התמקדתי בו. הוא לא
היה יפה וחתיך במיוחד, אם כי היה משהו מושך בצורה המשולשת במקצת של פניו. עיניו הכחולות ניבטו
מתחת לגבות כהות, שערו החום ביצבץ מתוך כובעו הסרוג, והרוח הקפואה והמצליפה הוסיפה ללחייו גוון
אדמדם. היד שלו היתה גדולה, והאצבעות ארוכות ויפות.
כשסיים לנקות את הצד של הנהג, הוא עבר לנקות את הצד שלי. עינינו נפגשו לרגע מבעד לשימשה ואני הסטתי
במהירות את מבטי ממנו, והחלפתי תחנות בכפתורי הרדיו כי הרגשתי שאני מסמיקה. אולי הוא קלט את
מבוכתי ורצה להרגיע אותי, אולי הוא פשוט ידידותי, באמת אין לי מושג. בכל מקרה, הוא חייך אלי ואמר, "הי".
הוא דיבר אלי, בטוח. אמא בדיוק שילמה למתדלק, ולא היה אף אחד אחר בסביבה איתו הבחור יכול היה לדבר.
חשבתי לעצמי פתאום שאולי הוא ערבי, שגר ברובע המוסלמי של ירושלים, והחלטתי לבדוק את העניין. בכל
מקרה - שלום ואחווה אנושית הם ערכים נעלים, גם ביום קר וקפוא שכזה, ובטח, כשמדובר במישהו כל כך
חתיך, שמנקה לי את המכונית.
פתחתי את החלון, "היי", אמרתי לו. "זאת אומרת, שלום אהלן וסהלן". זה היה נסיון לא רע, הערתי לעצמי.
משב אוויר קר חדר למכונית, והרעיד אותי.
"תגידו, אתם מהסביבה?" שאל אותי הבחור, והמשיך לנקות את שימשת המכונית שלנו.
"רק עכשיו עברנו הנה", אמרתי לו, "היום".
"ברצינות? ולמה עברתם דווקא לכאן?"
"אבא שלי, עבר לעבוד כאן במשרד החוץ".
הנער הפסיק לנגב. חשבתי שבכך הוא סיים לדבר איתי אבל טעיתי.
"איפה תגורו?" שאל.
"ההורים שלי שכרו בית במושבה הגרמנית".
"במושבה הגרמנית?" הוא אמר בקול, שנשמע לי עליז. "יופי, נהיה שכנים. אני גר לא רחוק משם".
הנער המשיך להבריק את השימשה של המכונית, לבסוף נעמד מול החלון הפתוח שלי ולמרות הסנטימטרים
הרבים שהפרידו בינינו יכולתי להרגיש את נשימתו החמה על הלחי שלי. ידעתי שאני שוב מסמיקה.


*********************

תגיבו ב'...
QUOTE (המתוקה_שלך @ 03/04/2005) הודיה יפה שלי למה איכזבת אותנו?!
לא איכזבת ולא כלום בובה בטח לא הגיבו אולי כי עוד לא ראו ששמת סיפור חדש בובה
למשל אני רק עכשיו ראיתי וישר קראתי ומגיבה כי כל סיפור שאת כותבת ומפרסמת
אני תמיד קוראת מה שאת מפרסמת ובטוח שכולן כאן קוראות אז כמו שאמרתי
בטח לא הגיבו כי עוד לא ראו שפירסמת משהו אבל מבטיחה לך יהיו עוד המון תגובות מאמי

ובובית שימי המשך נשמע סיפור ממש יפה, חולה עלייך מווואהההה
ת' נישמתי,
חחח לא נורא,
אין עלייך יפתי!!,
תמיד מפרגנת ומעלה לי חיוך על הפנים עם התגובות שלך,
והנה כתבתי עוד המשך...
גמני עלייך יפתי,
שרופה עלייך מוווווואהההההההה,
לאב יו 4 אבר נישמתי 😉
בתאלו'ש ו-נטי_טולי:
ת' על התגובות מתוקות שלי,
מוווווואההההההה,
חולה עליכן!! 😉
יוווו מאמי ממש ממש ממש יפההה מושלםםם
שימי המשך מהררר נשמה
חיחיחי 😁
אין על מה בובה שמחה שמעלה לך חיוך על הפנים
אוהבת לשמח אנשים 😉 חחח
המתוקה שלך:
ת' חיים מושלמים שלי 😉 ,
אין עלייך!
חיחי מאמי קוראים לי גילי..
אז עם לא קשה לך תקראי לי ככה אוקיי? חיחי
שרופה עלייך מוואההה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך