תגובה 1?!,
ליטל נישמתי ת' על התגובה שלך,
ולכל השאר מצטערת מכל הלב על האכזבה שהפלתי עליכם/ן,
הספר הנ"ל הוא מהספריה,
רק רציתי להגיד לכם/ן שעם יש רק תגובה 1 מחר אני מחזירה ת'ספר,
כי אין לי מה לעשות איתו,
אני בעצמי קראתי כבר ת'ספר,
ועוד מאוד התוקף של הספר הזה נגמר,
התוקף של הספר הוא עד מחר!
מצטערת עוד פעם
סיפור מהממםםם
פליז אל תחזירי את הספר כפרה
ושימי לנו המשךךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
לאאאאאאא מאמי לא להחזיררר פליזזז תמשיכייייי
מאמי מצטערת פשוט רק עכשיו ראיתי שהמשכתוישר קראתי והגבתי מאמי
ואולי כמוני עוד הבננות לא ראו שהמשכת בגלל זה לא הגיבו
וחוץ מיזה יש המון שקוראות אבל לא מגיבות כי אין להן כוח אגב. בנות תתחילו להגיב עם אפילו אין לכן כוח!
מאמי פליז תמשיכיייי בקשההה
בובה סורי לא שמתי לב שהמשכת..
בקשה אל תחזירי תספרררר 😢
זה סיפור מהמם
ואת חייבת להמשיך
בקשה בקשה בקשה 😁
מצטערת עוד פעם,
אבל החזרתי אתמול ת'ספר,
אבל אל תדאגו,
אני הולכת לפצות אותכן על זה ובגדול!!,
אני מתחילה בימים אלה לכתוב סיפור חדש!!,
בדוי לגמרי!,
בלי שום קשר לחיים האמיתיים שלי!!,
אבל מעניין ביותר,
אולי אפילו היום אני אעלה אותו לאתר,
מקווה שתאהבו אותו כמו את שאר הסיפורים שלי,
השם שלו יהיה "קורות חיים"
אוףףףף 😢 😢
אבל גם... יששששששששששששששששש כי את כותבת לנו סיפור חדשששש
חיחיחי
מאמי אני מחכה לסיפור חדש שלך חולה עלייך מוואההההההההה
לא רק את נישמתי 😉,
מצטערת,
אוקי 😁,
שרופה עלייך יפתי ממממממממממווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאההההההההה,
לאב יו 4 אבר!! 😁