-*-אמת או חובה-*-
הסיפור שלי מתחיל כשהיינו אצל יעל,
מסיבת פיג'מות,
אבל המסיבה הזאת הייתה שונה מאחרות,
במסיבה הזאת היו גם בנים,
הבנות שהיו:
אני, יעל, דנה ואלינור
הבנים שהיו:
דורון, אושר, נדב וגיא
אני אספר לכם/ן קצת בפרטי פרטים על כל אחת מהחבורה שלנו של הבנות:
אני- בארצינו הקטנטונת שמי הוא סבטה עליתי מרוסיה בגיל 10,
כרגע אני גרה בתל-אביב העיר שלא נחה אף פעם,
אני בת 18
------------------
יעל- בת 18 וחצי,
אחותה הגדולה של דנה,
הן גם גרות בתל-אביב
------------------
דנה- בת 17,
אחותה הקטנה של יעל
-------------------
אלינור- בת 18,
גם כמו כולנו גרה בתל-אביב
--------------------------------
נעבור לבנים:
דורון, אושר, נדב וגיא הם בעצם אחים,
הכי גדול מבינהם הוא דורון בן 19,
אושר בן 18,
נדב בן 17,
וגיא הכי קטן בן 16,
הם גם גרים בתל-אביב
----------------------------------------------------------
נחזור לסיפור שלנו,
איפה היינו?!,
אה כן,
במסיבת פיג'מות שונה מאחרות,
עם בנים,
שיחקנו אמת או חובה,
עוד מתחילת י"ב שמתי עין על אושר,
תמיד הוא משך אותי,
עם האופי הנוקשה שלו,
והמראה המושלם שלו,
החברות שלי ידעו על זה,
ובגלל זה דווקא כשהבקבוק הסתובב ונעצר,
יעל הייתה צריכה לשאול אותי אמת או חובה,
וכך היא עשתה...
*********************************************
עם יהיו תגובות אז יהיה המשך...
הסיפור הנ"ל מעפן לדעתי,
אבל בכל זאת הייתי רוצה לראות מה אתם חושבים אליו





