חחח חכי רגע את מקבלת ממני עכשיו באיסי...
😠 😁
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
אנשים תריצו פה תגובות בבקשה
וואיי ממש יפה יפתי אהבתי רצח!
ומה קורה? אולי תספרי?!
אני שמחה שאהבתת
וקרה בדיוק מה שכתוב בשיר הוא פשוט לא אוהב אותי
נמאס לי לבכות בגללו אבל אני פשוט לא מצליחה לשכוח אותו
אהה מאמו'ש הבנתי..😢😢😢
עזבי נשמה אל תהיי עצובה ובמיוחד על תבכי בגללו
הוא לא שווה את הכאב והבכי שלך לא אוהב בעיות שלו
בסוף הוא יבין מה הוא הפסיד מותק
רק אל תהיי עצובה מאמי ותנסי לשכוח אותו איכשהו
אני מבינה שזה קשה גם לי זה קרה.. לא בדיוק ככה אבל משהו דומה
ואת יודעת איך שכחתי אותו? פשוט ניסיתי להיתאהב באחר וזה הצליח
אז למה שלא תנסי להיתאהב באחר ששווה אותך?!
מאחלת לך כל טוב יפה שלי אוהבת מלאאא מואהההה
חחח גילוש הצלת אותי כפרה עלייך מואההה
שנינוש את רואה בובה... אותו כמו שאני אמרתי לך
תנסי לשכוח ת'ילדון ואת תצליחי בסוף...
חיחחיחי 😛
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
ת' לכן מתוקות
אבל מה אני יעשה אני לא מצליחה...
איך אני יכולה אהה???
תראי את צריכה לצאת ולנסות להכיר מישהו אפילו שזה לידידות...
ותאמיני לי בזמן הכי לא צפוי תתאהבי במישהו.. מבטיחה
אוהבת המוןן*-*אולוש*-*
חחחח אולו'ש כאן לצידך תמיד 😉
חח מה את מופתעת?! אני זאת שתמיד מצילה אותך..
חיחיחי סתם בובה שלי חולה עלייך מואהההה ענקייי+חיבוקי דוקי חחח
עזבי יש לי מצב רוח עד השמיים
הרבה.....
אבל את מי להכיר????
אין לי כח לחזר אחרי בניםםם
שוב לבכות..
שוב להתאהב ואז להתאכזב....
וואלה אולו'ש צודקת מאמי תנסי לצאת להכיר בנים אפילו תתחילי בידידות
ומיזה כבר יתפתח משהו מאמי מקווה! חיחי וזה בטוח בובה
מי אמר לך לחזר אחרי בנים...
לפי מה שהבנתי הרבה מחזרים אחריך...
אניח מבינה את לא רוצה שוב להתאכזב.. ולבכות וכו'..
אבל עם לא תקחי סיכוי אף פעם לא תצליחי להיות מאושרת...
אז קחי ת'סיכוי..
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
מאמי לא כל הבנים אותו חרא נשמה לא עם כולם את תסבלי ותבכי
פשוט צריך למצוא מישהו שבאמת יאהב אותך ויהיה שווה אותך מאמי
הופההההההההה מי אומרת את זה?????
חחחח אולו'ששששש כפרה את אומרת לשני את זה ובעצמך לא עושה ככה אה?!
את תקבלי ממני מכות בסוף באמא שלי מה זה את אומרת לי שלא יעזור לקחת סיכוי אה??
חחח כלבונה קטנה שליי סתם סתם בצחוק מאמי 😉 😛 חחחחח