אמרת שאינך אוהב קיבלתי זאת אך זה כואב
שוב ושוב מוצאת את עצמי חושבת על אותה אהבה, אהבה שכולה אשליה
בוכה שוב ושוב בלי הפסקה, בוכה מאכזבה
היו לי חלומות, היו לי אשליות אך עכשיו נשארה בי רק התקווה, התקווה למעט אהבה
רציתי אותך רציתי רק להיות שלך רציתי הכל אך עכשיו אני יודעת שזה רק חלום
יושבת פה ושוב בוכה
בוכה על האהבה
בוכה על האשליה
בוכה ורק בוכה
בוכה בלי הפסקה
למרות שאמרתי שזאת תיהיה הפעם האחרונה
חושבת רק עליך, חושבת בלי הפסקה
חולמת ומדברת על אותה אהבה, אהבה שבגללה אני רק בוכה
אך כל מה שנותר לי זו רק התקווה, התקווה לאהבה
מביטה בך ושוב חושבת למה אני כל כך אוהבת?? למה אני רק סובלת?? אך איני
מוצאת תשובה אני פשוט אוהבת!
יושבת פה ושוב בוכה
בוכה על האהבה
בוכה על האשליה
בוכה ורק בוכה
בוכה בלי הפסקה
למרות שאמרתי שזאת תיהיה הפעם האחרונה!!
יאאאאאאא אמאא איזה עצובב ומושלםם
אין לך מושג כמה אהבתי בובה
תמשיכי לכתוב תמיד
כי יש לך כישרון ענקי
אבל זה עצוב רצח בובה זה מדבר עלייך?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוייא מאמית...
זה עצובי .. 😢
יצא לך וורי נייס אנד מרגש!
רואים שזה מהלב..
התפרצות של רגשות..
אם זה אמיתי עליך בובית,
אז אני מקווה שתתגברי כמה שיותר מהר!
באמת שיצא לך וורי יפה ! :]
*~ענבל~*
ואיי מתוקה זה מהמםםם
וזה ממש עצובבב 😢
תמשיכי לכתוב יש לך את זה
קודם כל תודה על התגובות......
וכן כמה שזה עצוב זה מדבר עליי יש לי מלא שירים של שנה וחצי שכל מה שאני מרגישה אני כותבת בהם
איך אהבתיייייייי!!!!!1
מאמי ממש יש ללך את זה!
תודה מאמי
אבל אני לא חושבת שזה עניין שיש לי את זה או לא
פשוט בגלל שרשמתי מה שאני מרגישה
בכל מצב ממש תודה
יפהה
אפילו יפהה מאוד..
זה בדיוק מה שאני מרגישה.ץ..
תפרסמי פה בבקשה עוד שירים שלך!!!1
פליזזזזזזז
מואה
גלושק'ה
אני שמחה שאהבת.....
ולמה את מרגישה גם ככה??? מה קרה???
??????????????????????????????????????
זה מאוד עצוב,
שיר פשוט מושלם,
יש לך את זה מאמי,
תמשיכי לכתוב,
ועם זה עלייך אז זה יעבור,
אל תדאגי,
כל דבר עובר מתישהו
מאמי תודה....
אבל ת'אמת שבקצב הזה זה נראה לי כאילו זה לא יעבור לעולםםם
תאמיני לי גמני עכשיו סובלת בגלל האהבה,
אבל אני מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר,
ועם הזמן את תשכחי אותו,
למרות שעכשיו זה נראה בלתי אפשרי,
אבל זה יקרה 😉 ,
אין בעד מה נישמתי
אם את אומרת....
אבל כרגע זה נראה לי בלתי אפשרי