מה קרה לך??
למה את מאוכזבת מאהבה???
לא משנה,
ת' על ההתעניינות
אין על מה אם את צריכה עזרה
את תמיד יכולה לפנות אליי
אנשים בבקשה תגיבו זה ממש חשובב ללי
וואי איזה שיר מושלםםםם
מאמוש נקווה שהכל יסתדר לך...
אוהבת המוןן*-*אולוש*-*
מכל אלה שהגיבו את היחידה שיודעת את כל הסיפור חחח...
ת' מאמי אבל זה נראה לי בחיים לא היסתד'ר
חחח יש לי ת'כבוד לדבר איתך בגלל זה אני יודעת חיחיחי 😛
ובובה אל תדאגי יסתדר לך..
זוכרת מה הבטחת לי..?! אני מקווה שאת מקיימת...
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
השיר פשוט מושלם!!!!!!!!!!
והוא גם ממש מתאים לי לתקופה עכשיו..ולמשבר שעובר עליי..
זוכרת מה הבטחתי
אבל ת'אמת שאני לא ממש מקיימת
אין לי כח שוב להתאהב
אני לא רוצה לסבול
שמחה שאהבת...
ומה קרה??? רוצה לספר???
איזה רעהההה 😢
אופההה
אוהבת המון*-*אולוש*-*
QUOTE השיר פשוט מושלם!!!!!!!!!!
והוא גם ממש מתאים לי לתקופה עכשיו..ולמשבר שעובר עליי
מה קרה בובה?
מקווה שהכל יסתדר לך..
אוהבת*-*אולוש*-*
מה אני יעשה???
אם כל השיחות שלנו אני בטוחה שהבנת עד כמה אני אוהבת אותו
ובאמת קשדה לי לשכוח אותו...
אני לא רוצה שוב לבכות או לצאת אם מישהו שאוהב אותי
וסתם להאשלות אותו