חחח... נושא ענקקקקקקקקק
מה איכפת לך...
פה יותר כיףף..
נו.... ספרייייייי
חחח בובה ברצינות כ-ל-ו-ם!!!
לא מדברים ולא כלום 😊
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
אוףף באסה איתךך...
ואין מישהו חדש באופק???
חח איזה מישהו חדש...
אף אחד לא שם עליי אז אין.. וגם לא נראה לי שיהיה
אז נשאר בדד חחחח
לא משנה...
אוהבת המוןן*-*אולוש*-*
חחחח..
את רואה אז אני איתך בדד
לא מסכימה לאף אחד...
מעייצת לי ולא עושה אז גם אני לא יעשה חחח..
אולההההההההההההההההההההההההההההה כלבונההההההההההההההההה
חכי חכי אני הורגת אותךךךךךך זבלללללל
חחח הייתה לי הרגשה לא טובה...
בגלל זה בקשתי לא לקפוץ עליי...
גילי ואני לא כלבונההההה אני כלבלבה 😛 חחחחח
אוהבת המוןן*-*אולוש*-*
למה את הורגת לי אותה??
מה היא עשתה???
חחח גילוש היא חברה שלי
והיא שומאת שאני אומרת ככה..
חח אל תדאגי אני סופר אולה היא לא תצליח להרוג אותי חחח
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
או שיש מישהו שמחזר אחרייך ואינך מספרת לי אהה???...........
חח חוץ מבן הזה שסיפרתי לך עליו ואני לא אוהבת אותו?!
אוהבת המוןן*-*אולוש*-*
אז גם אני לא מחשבת את ההוא< שאין לו שם חחח...>
טוב שיהיה כלבלבה מה זה משנה אותו חרא..
חחחח לא מצחיקקק יא מפגרתתת שליייי אני אהרוג אותך שוב ככה את אומרת!
חחח מאמי למה לא מחשבת את בן? יא חסרת רגשות הוא כל כך אוהב אותךךךךךך
אוףףףףף תמיד ככה כשאת אוהבת אותך לא אוהבים כשאותך אוהבים את לא אוהבת (לא תמיד אבל בדרך כלל)
ושני מאמי יש לי סיבה להרוג אותה עם היא לא מרגיעה עם השטויות שלה היא באמת תמצא את עצמה בקבר (חס וחסהההה טפו טפווווו בעעעע) סתם סתם אולו'ש אל תקחי ללב אחותי
אהה עכשיו אני מבינה ראית מזה מציאה לי לעשות דברים ולא עושה בעצמה