יאאאא
איזה מדהיםם
אבל עצובב
בן כמה בנזונהה..
המשךך
פתחתי שוב תארון של הכדורים..האקסטה עדיין היה שם..
כמו פעם שעברה רק שעכשיו אני יודעת מה אני לוקחת..
בלעתי את הכדור ויצאתי החוצה...
הלכתי להסתובב קצת...עד שההרגשה הטובה תחלוף..
בינתיים הלכתי לגן שלי ושל בן...ושם ראיתי את עידו..
עידו הוא ילד מהמם שגר ליידי לא ממש הכרנו עד עכשיו...
שראיתי אותו בגן יושב על הספסל עם הראש כלפי מטה..
ישר רצתי אליו ושאלתי
"עידו מה קרה"
"שומדבר מאמי סתם לא מרגיש טוב יצאתי לנשום אוויר.."
"אתה בטוח מאמי אתה לא נירא טוב.."
"כה כה אני בטוח..אז מה איתך ספרי מלא זמן לא דיברנו.."
וככה סתם דיברנו ודיברנו עד שההרגשה חלפה..
פתאום חזר לי המצברוח הרע והתחלתי שוב לבכות..
"רעות מה קרה לך למה את בוכה."
"ככה עזוב אותי"
"לא אני לא יעזוב אותך בואי הבייתה.."
הוא לקח אותי אליו הבייתה השעה הייתה כבר מאוחרת אבל לא שמנו לב..
הוא הושיב אותי על הספה ואמר....
"אני יודע מה יש לך..את בוכה בגלל בן נכון??."
"נכון אבל מה איך אתה יודע.."
"אני יודע שחכת שאני גר מולך.. תמיד הייתי רואה אותו חוזר ממך וסיון הייתה מחכה לו בחוץ.."
"כן הזונה הזאת..חברה הכי טובה נו.."
"דיי מאמי אל תיהיה עצובה יש לי משו שיעביר לך את המצברוח הרע"
הוא הוציא מהארון בקבוק ווודקה וחצי בקבוק אבסולוט ושם כדורים אצלו בכיס לקח 2 כוסות ובא לשבת...
הוא מזג לי את הוודקה בכוס ונתן לי לשתות אני לא היה איכפת לי מכלום כבר אז שתיתי..
גמרנו יחד את כול הבקבוק כולל האבסולוט היינו ממש ממש בסטלה של החיים..ואז הוא אמר..
"נו ועכשיו איך את מרגישה.."
"אני מציוןן..הכי כיף שיש חחח"
וכל שניה נפלתי..אני לא רגילה לשתות ככה...
זה כנירא השפיע עלי יותר ממה שחשבתי..
שרנו וקפצנו וצעקנו כול הרחוב שמע..השעה הייתה כבר ממש ממש מאוחרת
אבל לא שמנו לב...
בשעה 4 ככה הוא ליווה אותי הבייתה ואמר...
"קחי את הכדורים האלה...מתי שתרגישי צורך להיות שמחה תקחי אותם ובואי אלי..
נעשה כמו היום בערב...נעביר את זה יחד.."
"טוב מאמי יאאלה ביי הייתי פה.."
"ביי מאמי.."
ניכנסתי הבייתה ההורים שלי ישנו טוב נו כמו תמיד...אפילו לא שמו לב שאני חסרה
ניכנסתי למיטה חשבתי על מה שעבר עלי היום
ועל עידו בעיקר עליו...אולי אני נידלקת עליו..?..
דיי איזה זבל סיוון ובן!! 😠
העידו הזה מה הוא לא נורמלי אומ שהו?!
סיפור מהמםםם
ץמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
דיייי שלא תתמכר לזה...
המשךךךך!!!
ניכנסתי למיטה חשבתי על מה שעבר עלי היום
ועל עידו בעיקר עליו...אולי אני נידלקת עליו..?..
לא אין מצב...אני חושבת רק על בן..מרוב כול המחשבות שלי עליו ועל בן נירדמתי..
"רעותת רעוותת יאאלה קומי מהר עוד 10 דקות את צכה להיות בבצפרר!!!"
"טוב טוב אמא אני קמהה.."
יאא איזה קרציהה על הבוקר עם הקול הזה שלה..
קמתי מהמיטה היתלבשתי ירדתי למטה אכלתי ויצאתי לבצפר...
שהגעתי הכול היה רגיל ניכנסתי לכיתה התיישבתי במקום שלי וכמו כול שיעור היה ריבים עם המורה...
סיון ניכנסה באיחור של 10 דקות וכול השיעור היא היסתכלה עלי..כאילו מה עובר עלי..
סוף סוף הפסקה..
יצאתי מהכיתה והלכתי כמו תמיד לקיוסק שם אני רואה תמיד אנשים...
עברתי בדרך ליד סיון ובן ודפקתי בהם מבטים רצחניים ואז סיון קמה אלי...
"רעות תגידי מה עובר עליך?"
"מה עובר עלי תגידי יחתיכת פוסטמה משעמם לך בחיים שאת תמיד הולכת אם היליד שהחברות הכי טובות שלך אוהבות?"
"לא פשוט זה יצא ככה מה אני יעשה ואני לא פוסטמה אז סתמי"
"טוב טוב סיון לא בא לי לריב איתך את יודעת שאת תיבכי אחר כך ויצא ככה עלעק את יודעת מה לא מזיז לי מיצידי זדיינו אתם מגעילים אותי האויר פה מזוהם ביי.."
והלכתי יאא איזה עצבים היא הכניסה בי..בת זונה שתמות..
שהגעתי לקיוסק קראו לי בנות מהשיכבה שלי שמזמן ניתקתי איתם קשר..
"רעות מאמי מה קרה את ניראת מבואסת"
"כלום סתם שטויות עיזבי.."
"טוב מאמי למה את לבד מה רבת אם הבנות או משו?"
"כה אל דברי אליהם אני עוד יהרוג אותם.."
"חחח טוב בובה את יודעת את יכולה להיות איתנו אם את רוצה.."
"סבבה בכיף.."
"טוב בובה שמעי היום אנחנו ניפגשות בקניון בואי ב5 ככה יהיו צחוקים.."
"סבבה.."
ככה עבר עלי היום הייתי עם הבנות אגב קראו להן שני אורטל ושירן ממש חמודות
הגעתי הבייתה ניכנסתי לאיסיקיו
והייתה לי הודעה מבן..
בן המניאק
תגידי מה הקטע שלך עכשיו אם סיון
אני
שום קטע שונאת אותה מה קרה היא בכתה לך
בן המניאק
לא סתם שאלתי מה את ישר עוקצת
אני
טוב בן אין לי עצבים אליך לך זין תשכל למישו אחר בעיי
והתנתקתי
ואייי איך שתיהם מביאים לי תקריזה לפעמיםם בא לי להרוג תםם..
השעה הייתה כבר 4 וחצי התחלתי להתארגן
לבשתי חולצה וורודה גופיה מכנס ג'ינס של לליקופר ממש נמוך
נעלי ספורט התאפרתי קצת לקחתי כסף מאבא ויצאתי...
למה אין תגובות?..
לא אהבתם..?
בנותת..אם בא לכן.. האיסיקיו שלי..206708628
מי שבא לה שתיכנסס..!!!
אוהבתכן=]]
ברבי-פוזה
איזה זבל-***
ואהבתי תמשיכי בובה 😁
מהמםםםםםםםם
שימי המשךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛