פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סוף=>זו תמיד התחלה חדשה......

סוף=>זו תמיד התחלה חדשה...

✍️ ברבי-פוזה 📅 14/03/2005 00:11 👁️ 895 צפיות 💬 54 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 4
המשךךךךךךךך
אבל הפעם לא ליבש אותנו....
מ=ה=מ=םםםםםםם
המשךך


מוואה ענקיתתת 😛
איכס איזה ילד זוועה בן הזה המשךך
הוא הסתכל עליי ואני עליו אבל לא אמר כלום
רותם יצא מהחדר כדי לדבר
ואני ובן נשארנו לבד...

הייתה שתיקה של כמה דקות..כמו כול פעם שאנחנו נפגשים
עד שהוא התחיל לדבר..:
"מה רעות יפה לך אני ואת גמרנו עכשיו דוד שלי.."
"לאא מה פתאום ניראה לך אני והוא רק הכרנו בטח סיון אמרה לו שני כאן והוא בא..
מה אתם בני דודים?.."
"כן אנחנו כול הזמן יחדד..כמו אחים שתדעי הוא תמיד מדבר אל איזו אחת..עד עכשיו לא ידעתי מיזו
עכשיו אני רואה שזו את אז יפה לכם ומזל טוב."
"מה?...אתה רציני.?לא לא אתה יודע אבל שאין שום מצב.."
"אולי..אבל אני חייב לבקש ממך סליחה על אתו יום
אני באמת מצטער שדיברתי אליך ככה
זה פשוט היה בגלל משהו ששמעתי...ו
לא ידעתי אם זה נכון אני יודע שזה לא בסדר אני מצטער.."
"טוב בן זה בסדר עבר.."
"לאא חשוב לי שתיסלחי לי תאמיני לי מאותו יום אני מרגיש כול כך מניאק..
כול כך רציתי לשכוח אותך..
אבל אני לא יכול.."
"טוב בסדר הבנתי וסלחתי..שתידע שזה באמת פגע מה שאמרת..אבל לא משנה עבר.."
"טוב מאמי שתדעי שאני עוד אוהב אותך.."
"גם אני אותך..."
היה לו מין חיוך כזה על הפנים...
חיוך שלא ראיתי הרבה זמן..
"רעות אני כול כך התגעגעתי את לא מתארת לעצמך כמה.."
הוא אמר את מה שכול כך רציתי לשמוע
כול כך התגעגעתי לזה...
הוא קם מהכיסא שלו..
והתיישב ליידי..
ממש ממש ליידי..
"עכשיו אני חייבת לך משהו אבל מכול הלב.."
הוא התקרב אלי יותר ויותר כמו באותו היום...
אוף..כול כך התגעגעתי אליו..לא רציתי ז"א ברור שכן אבל ידעתי שזו טעות...
הרגשתי כבר את הנשימות שלו ממש קרובות אלי..ואז זה קרה...
שוב אותה נשיקה שכול כך רציתי שתחזור
ושוב אותו המגע שהתגעגעתי והריח שלו
שאני כול כך אוהבת...
התנשקנו במשך 5 דקות...הנשיקה הכי חלומית שיש..
היה רעש כאילו שהדלת נפתחה...
אבל כול כך הייתי שקועה בבן..שלא התייחסתי..
התעלמתי לגמרי..אני ובן המשכנו..
ובדלת לא עמד אחר מאשר רותם..!!
בובה ספור ממש י-פ-ה
תמשיכייי

אוהבת*-*אולוש*-*
המשךךךךךךךךךךךךךךך
יאאאא
המשךךךךך!~!~!
היה רעש כאילו שהדלת נפתחה...
אבל כול כך הייתי שקועה בבן..שלא התייחסתי..
התעלמתי לגמרי..אני ובן המשכנו..
ובדלת לא עמד אחר מאשר רותם..!!

"בןן בוא אחיי אני חייב לזוזז.."
מה הוא לא אמור להתעצבן או משו כזה? טוב נו ילד מוזר..
בן התנתק ממני מהר והסתובב "שניה אחי חכה לי שניה בחוץ..
הוא ראה לדעתך?"
"לאיודעת לא ניראה לי הוא ממש רגוע.."
"כה טוב קיצר אהובתי אני זז דברי איתי כבר טוב?"
"טוב...בי יפה שלי.."
בן ורותם הלכו..מעניין אותי למה רותם לא הגיב אם הוא ראה בכלל??...
חשבתי והייתי כול כך שקועה בזה שכבר נירדמתי..
"רעותת קומי אנחנו הולכות הבייתה..."
זה היה הקול של אמא ישש סוף סוף יוצאים מהמקום הזה.!!
אני ואמא חזרנו הבייתה..ושם חיכתה לי הפתעה...
סיונוש טלוש וחנוש חברות שלי הכי הכי שבעולם עשו לי הפתעה!!
הם באו אליי הבייתה..והכינו לי פול שלטים ושמו בלונים והכולל..!!
איזה חמודות חחחח מה הייתי עושה בילעדיהן...
ישבנו אכלנו צחקנו סיפרתי להם על בנוש והם אמרו לי שיש עוד הפתעה
והיא צכה לבוא בקרוב מאוד..
בינתיים עליתי למיקלחת כול הדרך הייתי מלאה נרות וכול זה לא הבנתי למה..
התקלחתי התארגנתי הם אפילו שמו לי שם את הבגדים חחח
באתי להיכנס אלי לחדר כדי לקחת את הנעלים והוא היה נעול...
ירדתי מהר למטה"מהה למה החדר שלי נעולל.??..
"אממ אממ סתם ביגלל שש...לאמשנהה.."
"רעותו את זוכרת שסיפרת לנו איך את רוצה שתיהיה הפעם ה1 שלך?.."
"כה אבל לא עכשיו מה אני כולה כיתה ט' טוב נו י' עוד שבוע חופש..
אבל רגע רגע מה זה קשור אני רוצה את החדר שליי חזרהה"
"לא לא לא חחחחח תחכי עוד קצת זמן ותראי.."
"טוב נו.."
היו 3 דפיקות חלשות כאלה בדלת כאילו עושים טובה שדופקים בה
הבנות לקחו אותי החוצה ורק סיון נישארה שם..
היא פתחה את הדלת והכניסה אותו ישר מהר לתוך החדר
הבנות רמזו לי לעלות למעלה...
עליתי כמו ילדה טובה הרי רציתי את החדר שלי חזרה חחח גנבות
ניכנסתי לחדר ועל המיטה היה פתק ובו היה כתוב..
"את לא יודעת כמה שאני אוהב אותך
אני מצטער אם פגעתי בך
שתדעי שאני תמיד יהיה פה בשבילך לא משנה מתי
ולא יעזוב אותך בחיים..
אוהב אותך בן!!.."
בזמן שאני קורא מישהו בא אלי מאחורה וכיסה לי את העניים.....


יאאאא איזה יופי...!!!
המשךךךך!~!~!~!
מהמםם
פשוט מושלם
תמשכייי

אוהבת*-*אולוש*-*
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
המשךךךךךך!!!!!!!!!
בזמן שאני קורא מישהו בא אלי מאחורה וכיסה לי את העניים.....
זיהיתי ישר את הריח...את הריח של בן
היסתובבתי לכיוון שלו והשפתיים שלנו ניפגשו...
ניסחפנו לנשיקה ארוכה וחמה..
וביחד נפלנו על המיטה הוא צחק ואמר לי...
"כול כך רציתי שהרגע הזה יגיע להגיד לך כמה שאני אוהב אותך
ושאני רוצה שמהיום נהיה יחד כול החיים!!!
אני אוהבת אותך מושלמת שליי.."
"גם אני אוהבת אותך מזה מה כול מה שהכנתם לי פה?."
"זה בשביל ההמהרה שלי על כמה שאני אוהב אותך יפה שלי
וכגדי להראות לך שאם נהיה יחד ונאהב אחד את השני כול הזמן
כמו שרצית וכמו שחברות שלך אמרו לי ואם את רוצה כמובן ככה תהיה הפעם ה1 שלך"
"יאוו אתם כול כך מתוקיםם..אני אוהבת אותך חיים שלי הכי שיש.."
"גם אנ אותך יפה שלי.."
מרוב המחמאות והחמידות לא יכלתי יותר ונתתי לו את הנשיקה הכי מתוקה שיכולה להיות..
ואז ירדנו למטה לחברות שלי שני כול כך אוהבת...
"יפות שלייי אתם החברות הכי הכי שישש אני כול כך אוהבת אותכםם.."
"גם אנחנו אותך.. יאאלה אחרי כול המחמאות אנחנו חייבות לזוז בובה..
תשראי כאן אם בנוש שלך ותהנו.."
"סבבה ביי אהובותיי.."
הם יצאו ואני ובן נישראנו לבד..לא היה אפחד בבית חוץ ממני וממנו..
בן נישאר אצלי עד שעה 9 בערך ואז הלך...
לא יודעת למה אבל הייתה לי הרגשה ממש רעה..
שכול זה היה סתם..הרגשה שהפריעה לי מאודד..
החלטטי להתקשר לבן ולהסיר את הספק שלי..

היתקשרתי אליו זה מצלצל..טוב מה שנה.?
סוף סוף הוא ענה..
הלו..?
בן כמה זמן לוקח לך לענות ?
לא לא הפון לא היה אצלי מי זו?
רעות אתה לא מזהה תקול שלי.??
אהה כה בטח שאני מזהה מה קורה חיים שלי?
בסדר מאמי תשמע...
וברקע היה קול של מישהי שאמרה
נו בנוש שלי תסיים כבר אני מחכה..!!
בן מי שם?..
סתם אחת טוב רעות דברי איתי כבר אח"כ ביי..
וניתק..

אין אני ידעתי שהכול היה סתם הרי זה בן..
בן זה שתמיד בוגד הילד הכי זבל שיכול להיות
היתקשרתי לסיון
הלו?
סיון זו רעותת..את לא יודעת מה קרה לי
אמממ סיון תדברי איתי יותר מאוחר..
וברקע היה קול של
סיון נו כבר קודם אני אח"כ את מה ניסגר יאאלה מאמי אני מחכה
טוב סיון לא משנה בייי!!!
את לא ילדה קטנה אני יודעת לעשות 1+1 וזה יותר שהיא עם בן
התחלתי לבכות שוב...ידעתי שצדקתי
זהו נימאס לי..
פתחתי שוב תארון של הכדורים..האקסטה עדיין היה שם..
כמו פעם שעברה רק שעכשיו אני יודעת מה אני לוקחת..
בלעתי את הכדור ויצאתי החוצה...






לאאאאאאאאאאא שלא תיקחחחחחחח 😢
איזה מגעיל בןןןןןןןן בעעעעעעעעע 😠
שימי המשךךך


מוואה ענקיתתת 😛
יאאא איזה מניאק... שימות..
המשךךךך!~!~!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך