פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סוף=>זו תמיד התחלה חדשה......

סוף=>זו תמיד התחלה חדשה...

✍️ ברבי-פוזה 📅 14/03/2005 00:11 👁️ 897 צפיות 💬 54 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 4
[B][FONT=Arial][COLOR=blue]סוף=->זה תמיד התחלה חדשה..=]

ושוב אותן דמעות שחוזרות אלי בלילה אותן זיכרונות
ואותן האשליות שלא יתגשמו לעולם...זהה היה הסופשבוע הכי קשה שהיה לי..=[
אחרי היום הקשה שעבר עליי.. נכנסתי למיטה ונירדמתי ניכנסתי לתוך שינה עמוקה עמוקהה..
""רעותתתת רעוותתתת קומיי כבררר את מאחרתת"
"טובב אמא אני קמההההה"
אוףף עוד יום של לימודים משעממים ובלתי נסבלים...
עוד 5' דקות אני צריכה להיות בצפר ואפילו לא התלבשתיי..
לאנורא נאחר קצת מה יקרהה.. כולה שיעור חשבון על הבוקר...
אוףף איך אין לי כוח...
"טוב אמאאא אני יוצאתת.."
"טוב חמודהה.. אל תשכחי לקחת איתך כסף.."
"כןן כןן אמא.... לקחתיי טוב ביי ביי"
"ביי חמודהה.."
"רעותושש אהובתייי התגעגעתיי איפה היית כול השישי שבת האלוו..?
סיונושש יפה שלייי... סתם הייתי אם ההורים שליי אצל סבתא..
טוב יאאלה בואי לכיתה..."
"טוב.. אין בררה.."
ושוב אני מוצאת את עצמי באמתי שיעור חשבון חושבת על
בן בן ושוב בן...אני יודעת ששיקרתי לסיונוש בקשר לשישי ‏שבת‏ ‏
אני יספר לה אחר כך....
רעותתת נו את מוכנה כבר לענות לי על מה ששאלתיי..?
"אחחח.. אבל למה את צועקת מה שאלת"?
"שאלתי מתי תצאי מהבועה שלך אנחנו בשיעור חשבון לרענן את זיכרונךך..."
"אממממ אני יחשוב על זה ויענה לך אחר כךך.."
אווףףף... עוד שיעור חשבון מעצבןן.. אני רק מחכה כבר לצילצול הגואלל
שיוציא אותי מהסיוט הזהה...
"טוב המורה אני הולכת לעשות סיבוב להרגע קצת..."
"טוב 5' דקות את פה אחרי זה נערב את אמא שלך.."
"טובב טובבב..."
אויי סוףך סוף אני בחוץ.. טוב בוא נילך לקיוסק נירא אם יש שם מישו מענייןןן..
רעוותת.. רעותת.. חכיי אני צריך לדבר איתך על מה שהיה ביום שיש.. עצריי..
הסתובבתי לראות מי זה וראיתי אותו...


בובות אם אתם רוצות המשך תגידו אם לא חפיףף..=]]

+*-רעותושש-+*
נשמע נחמד מאוד...
תמשיכי 😊
נשמע נחמד =]]

המשךך ((:

אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
רעוותת.. רעותת.. חכיי אני צריך לדבר איתך על מה שהיה ביום שיש.. עצריי..
הסתובבתי לראות מי זה וראיתי אותו...
זה היה בן "רעות רציתי לבקש ממך סליחה על מה שהיה יום שישי שדיברתי לא יפה
ואם פגעתי בך אני מבקש סליחה..."
"לא זה בסדר אין לך על מה להצטער מה שהיה היה ניגמר וטוב שכך.."
"יופי אז נסגור את זה כידידים"
"לא לא נירא לי שאני יצליח לשכוח אותך ככה..טוב דבר איתי כבר באיסי ביי מאמי.."
הסתובבתי והכלתי לכוון הקיוסק..
אם אתם שואלות את עצמכן מה היה יום שישי אז ככה.. אני יספר בקצרה
אני יבן היינו יחד במשך כמה חודשים קסומים...
עד שהגיע היום שישי החרא הזה שבו הוא אמר לי.."אני אוהב מישהי אחרת כבר כמה זמן והיא לא יוצאת לי מהראש
אני מעדיף שניפרד וזהו זה ניגמר.."
ואז הוא פשוט הלך...לי שלום בלי כלום רק הלך..
בזמן שאני הולכת לי בבצפרבמחשבות אולי הייתי צכה להסכים להשאר לפחות ידידה שלו?
הייתי שקועה ממש בתוך עצמי עד שפתאום בוווםםםם אחחח מישהו ניתקע בי וזה לא היה כיףף גדול..
"מה אתה דפוקק? אתה לא רואה לאן אתה הולךךך???"
"סליחה מותק אבל את זו שבתוך בועה פה וניתקעת בי לא אני בך.."
"נכון אתה צודק מצטערת.. אומרים לי את זה הרבה בזמן האחרון..."
"כה אני רואה... טוב בואי נישב ספרי לי קצת על עצמך איזה כיתה את?.."
"אני רעות כיתה ט'2 ואתה?
"רותם.. אני לא מפה ז"א הייתי אבל העבירו אותי מפה למרכז.."
"חחח סבבה מאמי.."
הצלצול הפסיק אותנו באמצע השיחה ה"מענינית" שהייתה..
"טוב מאמי אני חייבת לזוז דבר איתי באיסי 20674995 ביי "
נתתי לו נשיקה על הלחי והלכתי לכיוון של השכבה שלי..
מאושרת שהכרתי מישו חדש שנירא טוב שיער מחומצן עניים ירוקות עמוקות כאלה ויפות..
הדבר הראשון שעשיתי זה לחפש את סיוונוש לספר לה.."
מההה מזהה?
מה קורה פהה??לא האמנתי למה שראיתי...@#?$&?^%

אם בא לכם המשך תגיבוו...=]]
מעניין
המשך
הדבר הראשון שעשיתי זה לחפש את סיוונוש לספר לה.."[B]
מההה מזהה?
מה קורה פהה??לא האמנתי למה שראיתי...@#?$&?^%
למה סיון מחקבקת ככה את בן?
מה ורה פה...? הדבר בארשון שעשיתי הואלרוץ משם מהר...סיון קלטה אותי ורדפה אחרי..
"רעותתת רעותת חכי תעצרי שניהה" היא צעקהה..נעמדתי במקום ואמרתי לה.."מה מה את רוצה עכשיו"
"להסביר לך .. בן כולה בא אלי ואמר לי לדבר איתך ושהוא מצטער וזה ואני לא הבנתי למה.. אבל נתצתי לו חיבוק ואמרתי לו שהכול יהיה בסדר..את מוכנה לספר לי עכשיו מה קרה..?"
"סתם הוא ניפרד ממני ביום שישי בערב וכול הסופשבוע הייתי בדיכאוןן.. סוריי שהגבתי ככה אבל את יודעת
כמה שאני אוהבת אותו=["
"כןן תאמיני לי שאני יודעתת אני מכירה אותך טוב.."
"חחח טוב מה הדיכי הזה עכשיו באתי לפה כי רציתי לספר לך על רותם... ילד שהכרתי ממש חמוד וגם נירא טוב מאודד..."
סיפרתילה על רותם ואז הוא עבר שם הוא אמר לי שהוא חיפש אותי בבצפר כדי להגיד לי שלום.. חחא יזה חמוד..
"רותםם רותםם חכה שניההה.."
אני וסיון רצנו אליו עשיתי בינהם הכרות.. ישבנו שם בערך חצי שעה ואז הזמנתי אותם אלי היום ב3וחצי...
אני וסיון הלכנו הבייתה היא ליותה אותי עד הבית חח איזה חמודה...למרות שהיא גרה בניין לידי..
נכנסתי הבייתה הייתי לבד.. היה פתק על המקרר.."רעותת אני ואבא הולכים לבי חולים לבקר את בסתא נחזור מאוחר היום.."
אויי איזה כיף כול היוםפ לבד בביתת..
עליתי לחדר ושם חיכו לי 3 הודעות 1 מרותם
"רעותוש יפתי לא לשכוח אותי היוםם.."
2 מסיון..
יפהה שליי...
דברי איתי שאת פהה.
עניתי להם דיברנו ואז כתבתי לי אווי חמודד..
*****************************
פה=]!@#$
מ=א=ש=ר=ת חיים יפים..

סיונוש יפתי אוהבתך פולל..היום ב3 וחצי דונט פורגט האניי..
רותם ילד מושלם דבר תי בקשר להיוםם..

****************************

בן כניאר קרא לי את האוואי ושלח לי הודעה...
המשששךךךך
המשךךךךך!~!~!
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך נשמה


מוואה ענקיתתת 😛
בן כראה קרא לי את האוואי ושלח לי הודעה...

"רעות מי זה רותם?
תעני לי בבקשה זה ממש חשובב...=["

טוב נו אם אין בררה ני יענה לו...
עניתי לו דיברנו והסברתי לו הכולהוא היה מבואס אבל מה אני יכולה לעשות
אתה ניפרדת ממני חמוד אתה תסבול לא אני..!!
אוי איך שהזמן עובר מהר.. היה כבר 3:20 ישר קפצתי מהמחשב התארגנתי וירדתי למטה..
הייתי קצת בטלויזיה עד שנישמעו דפיקות בדלת פתחתי אותה זה היה רותם נתתי לו נשיקת שלום על הלחי
ועלינו לחדרר...
שם ישבנו על המטיה ודברנועל זתם נושאים חיכינו עד שסיונוש תבוא..
עד שרותם התחיל לדבר איתי ואמר לי"תראי אותי אני לא מכיר אותך יומיים אני כבר מאוהב.."
"חחחח איזה חמוד... גם אני מאוהבתת.."
ישבנו וצחקנו ואז הוא התקרב אלי יותר ויותר וכבר הגשתי תנשימות שלו
הוא ניסה לנשק אותי אבל היתנגדי..
"מה קרה למה את זזה?"
"רותם אתה יודע שאני וחבר שלי רק נפדנו לא זה לא הזמן.."
"טוב מותק לא משנה אני יחכה לך עד שתישכחי אותו..
לפחות מגיד לע נשיקה קטנה בלחי לא?"
"חח כה.."
באתי לתת לו נשיקה ואז הוא סובב את הראש דבר חרוש של הבנים שתמיד מצליח..
והתנשקנו בפה ואז סיון נכנסה."אופסס אני רואה שאני קצת מפריעה פה לא..?"
"חחחלא לא סתםם שטויות בואי שבי.."
הסבאתי לה שזו הייתה סתם אי הבנה קטנה ביננו..
ואז היא פתחה את הפה שלה זאתי..
"נכון שעמדתם לעשות משו לפני שניכנסתי? אז תעשו אותו עכשיו!"
היא הצמידה בין הראשים שלנו אבל שוב לא נתתי לזה לקרות
למרות שהוא כול כך חמוד.. לא לא אסור לי..
השעה הייתה כבר 10 וחצי.. וואי הזמן עובר שנהנים..
רותם וסיונוש הלכו הבייתה...
ואז הלכתי למחשב וכתבתי באווואי
++++++++++++++
פהההה....
חיים יפיםם

סיונוש יפתי דברי תיי..
רותם יפה שלי אוהבתך
אופיי לבד בבית עד מאוחרר.. שעמם שלחו הודעותת
+++++++++++++++

ושוב בן קרא לי את האוואי(יש לי תתוכנה)
אבל הוא לא שלח לי כלום להפך הוא התנתק...
היה לי כול כך משעמםם..
ירדתי למטה לטלויזיה ואז נשמעו דפיקות חלשות בדלת...
"אוי נו מי כבר יכול לבוא בשעה כזוו..?"
הלכתי לדלת שאלתי מיזה לא ענו פתחתי...
מהה? מה אתה עושה פה?? 😮
דחוף המשךךךךךך
יא מאמי יפההה..
המשך דחווווף


אוהבת המונים שלי!
איזה יפההה
המשךךך ומהררררר
יאאא בטח בןןןןןןן !!!!111
שימי המשךך נשמה


מוואה ענקיתתת 😛
"אוי נו מי כבר יכול לבוא בשעה כזוו..?"
הלכתי לדלת שאלתי מיזה לא ענו פתחתי...
מהה? מה אתה עושה פה??
בן שאלתי אותך משהו מה אתה עושה פהה..??
הסתכלתי עליו במבט כזה כאילו מאיפה יצאת
"באתי לדבר איתך "
"לי אין על מה לדבר איתך עכשיו צאא כברר.."
"אני בחוץ ואת תקשיבי לי אם את רוצה ואם את לא בבקשהה.."
"טוב שיהיה..אבל לא אצלי בוא נילך לטייל ואז דבר איתי.."
"טוב יפהשלי.."
יצאנו מהבית והלכנו לכיוון הגן שלנו.. הגן שלי ושלו בו הכרנו
נהיינו יחד התנשקנו ניפרדנו הכול קורה כאן..
התיישבנו על אחד הספסלים.. היה כבר לילה חשוך והמונורת בקושי עבדו והיה קצת אור..
הייתי שתיקה מעצבנת של כמה דקות ואז אמרתי לו..
"אם בשביל לשתוק קראת לי אני הולכת.."
"לא לא נו אני רוצה לדבר איתך אל תלכי."
"נו אני מחכהה.."
"טוב יפה שלי רציתי שתבואי בשביל להגיד לך את זה.."
ואז הוא נישק אותי...רציתי להפסיק אבל לא יכלתי לא הייתי מסוגל להרחיק תו ממני...
ושוב הכול חזר..כול מה שהיה וכול כך התגעגעתי אליו..
שוב הרגשתי את השפתיים המתוקות שלו...
הריח שכול כך רציתי להריח שוב..
המגע שכול כך רציתי להרגיש...
ואותו שהכי התגעגעתי אליו..
התנשקנו במשך 20 דקות פחות או יותר...
ואז הוא הרים אותי עליו.. ישבתי עליו והוא חיבק אוי ואני אותו
ושוב אותה הנשיקה שכול כך אהבתי להרגיש חזרה...
וניסחפנו וניסחפנו.........(לדברים שאני לא יפרט.)
היינו שם עד מאוחר... ואז הפסקנו הוא קם ואמר את המילים הבאות..:
"רעות אני לא באמת אוהב אותך אל תחשבי שיצא משהו כי לא
אני רק רציתי שוב לחרמן מישהי וחשבתי עליך" והלך פשוט הלך...
המילים שהוא אמר פגעו בי כמו שדבר אחר לא עשה זאת יותר טוב הם ניצרבו לי בתוך הלב
כאילו חרטו אותם עם סכין רותחת וחדה..
כאב לי לשמוע כול כך כאב...
התחלתי ליבכת כמו שלא בכיתי בחיים לא יכלתי יותר רציתי להעלם.. רצתי הבייתה ועליתי לחדר מהר עם העניים נפוחות והראש כואב...
ההורים שלי כבר היו בבית וכמו תמיד אמא שלי ואחי רבו...
"אני אמרתי לך לא לגעת בזה יותר אתה תתמכר ואז לא תוכל לצאת"
"רדי ממני כבר ייאלה כוסעמק איתך"
"אתה רק תיגע בזה שוב וישר לטיפול אני ישים לך את זה במקום שלא תגיע לשם.."
"שימי..."
אלו הריבים הרגילים זה מה שהיה חסר שלי לשמוע שאחרי התחיל להתמכר לאקסטה...
הדלקתי את המערכת עעדין בוכה עדיין כואבת ...שמתי את השיר שלי שהכי התאים לי אותו רגע...
בוכה בלילות של יוסי אזולאי..ואת"MY ALL ותוך כדי בכי וכאב ראש חזק ניסחפתי לתוך שינה עמוקה



ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך