די די יוו איזה מושלם!!
אני בוכהה פההההה!!!
אני רוצה המשך עכשיו פה ומיד!!!!!! חיחיחיחחיח רעה אני ... 😊
לאוב יווו דקו'שש
הלוואי זה ניררררר..
ה-ל-ו-ו-א-י !!!!
יצא מהמםמםמםםם..
תמשיכי...
נדיושש באמת הלוואי!
יאללה ליטלווש
תמשיכיייי מאמייייי
סיפור נדיררררר
שולטטטט
יא מוכשרתת
גם אני רוצהה =[[
אופייייייייי
יאללההה תקתקיייי המשךךךךךךךךך
זה בטוח לא ניר..
זה נראה לי איתי..
טוב תמשיכי מהרר אל תשאירי אותנו במתח..
זה ממש מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
אמאאאא
איזה סיפור מ=ו=ש=ל=ם==================> 😊 חח
מאמי... תמשיכי... דחוףףףףףףףףףףףףףף
אמא'לההה.. איזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםם..
המשך דחווףף.. בבקשהההההה..
יאא מעניין מי זהההההההה
שימי המשךך דחוףףףףףףף
מוואה ענקיתתתתת
יייייייאאאאא פעםם ראשונהה שאניי קוראת..😢 איזהה עצובבב.. אבל רגע ניר ופאר לי אחים?
מי זה?!
איתי?! ניר?!
או מישהו חדש?!?!
חחח יוא המשךךך דחוווףףףף
נראה לי שזהה איתיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חחח יואו אני מתה אני במתחחח תהי נחמדה ותעשי עוד המשךךךך
לאב יוווווו
דנדוש
דייייייייייי איזההההההה פרקקק מושלםםם
לא רוצההההה את איתי
הלוואיי שזהה לא הואאאאאאאא
הלוואי הלוואי
אני לא רוצההה אותו
הוא רעע בגללוו ניררררררר בבית חולייםםם
חחח טוב נכנסתי חזק לסיפוררר
בובה
את כותבת מושלם
יצא לך
פרק מהממםםם
אני חייבת המשךךךך
בדחיפותתתתתתתתת
פליזי
כוליי במתחחחחחחחחח
חח
אוהבתתת אותךךך
הכיי הרבהה שיש
מווווואההההה
ענקיתתת
חחחחחח חולה עלייכם..
תודה על התגובות... הן מושלמוווווות....
המשך יהיה לכם אחרי השיר שלנו.. אז סבלנותתתת=]
אוהבתתתתתתתתתת הכי שאפשררר
מואהההה לילוששש😊