אוי איזה מתחחחחחחחחחחחח
חשבתי על זה שזה ניר... אבל היא לא הייתה מזהה את ניר?!!
הבנאדם שאת אוהבת ומכירה כל פינה בגוף שלו...
אני אחכה להמשך
המשך!!!!
שובבה מאהבה היא כתבה שהיה לו כובע שהסתיר את פניו אז איך היא תזהה? וגם שהיא הייתה שקועה באש ככה היא כתבה.. חחח וחוצמזה ניר לא יצא מהבית חולים אין מצב זה הוא אני נראה לי דווקא זה איתייייייי יואא חחח הלוואי שזה הוא והם ישלימו וישארו רק ידידיםםםםם אחרי אהבה כזאתי שהייתה להם אין מצב שהיא תשנא אותווווווווווווו
יאללה מתי נגמר השיר שלנו?!?!?! אני מתה להמשךךךךךךךךךךך
חחחח לאב יוו מאמייי שליייי
דנדוש
דייי איזה סיפור מושלם!!!!!!
איך לך מושג כמה בכיתי......... 😢
המשך........(הלוואי שזה יהיה ניר)
יאאאאא איזה יפהה..
המשך דחווווף=]
כבר שעה כמעט אחרי השיר שלנו..
מה עם ההמשך ?
המשך =]
אוף.. כבר ניגמר באמת השיר שלנו.. תמשיכי.. פליז
חחחחחחחחחחחח בטח ההמשךך ממש ממש ארוךךךךך
חחחחחחחחחחחחחח היא נהייתה חמודה והתחשבה בנו ועשתהלנוו וואחד המשךך.. 3 דפים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא נסחפתי אה? חחחחחח
באמת לילוש אני מחכה להמשךך ארווךךךךךךךך
מואהה חולה עלייךך יפתייייייייייייייייי
דנדוש
נגמר השיר שלנו מה עם המשך?? 😁
חחחחחחח קרועות..
טוב הינה עכשיו אני מתחילה לכתוב המשך..
פשוט לא היה לי כוח להמשיך.. חיחי אבל בקטנה..
יהיה לכם עכשיו פרק יפה יפה[אני אשתדל]
אז סבלנוווווווות...
מואההההה אוהבתתתתת
לילושש=]]
יוווווווווווווווווווווווווו רק עכשיו את מתחילה לכתוב????????
תדעי לך את רעההההההההההההההההההה אתלא מבינה מה אנחנו מרגישות אנחנו במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחח טוב לפחות שיהיה ארווווך כי יפה זה תמיד יהיההההה מואאאאאאאה לאב יוו
דנדוש
לילוששששששששששששששששששששששש
וואי וואי וואיי ... שלוש פרקים קראתי או ארבע נראה לי ואני יושבת פה ובוכה
אמא שלי לא מבינה מאיפה יצאתי לה...כמו תמיד הצלחת לרגש אותיי...
תמשיכי ומהרר...וזאת פקודהה 😊 אני לא יוכל לישון בלי לדעת את ההמשך ...
אוהבת הכי הכי הכי הכי בעולםם
Ligo0osh
עבר השיר שלנו למה את לא שמה?