חחחחחחחחחחחחחחח שרוטים אלה ברמוווווווווותתת
חחח המשךךךךך מתוקההה
מקסייייייייייים המשךךךךךךךךךך
ישלי הרגשה שזה יהיה איתי..😊
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
בעעעע למה???
אוףףף עכשיו 3 ימים אני יהיה במתח.....
זה בטח האלה מהמעלית!!...............
ליטלושקה סיפור ל=י=ג=ה....
כשאני חוזרת אני רוצה ליראות המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן המשכים 😊
טולטול....חח...פרק מושלםםם...!!!
יצא מהממםם.....!!!!!!!!
המשך דחוף דחוףףף!!!!
אוהבת מלאא...שלי!! מואהההההההה 😊
טחח איך נקרעתי שקראת לעובד של אבא שלך פרייר...חחחח
שימי המשךך
-לינורוש-
איזה פרק מהמםםםםםםם
שימי המשך
גלוש=]
אולי שאת מחוברת עכשיו תשימי לנו המשךך?!? 😁
חיחיח יאללה אם את שמה לנו המש את יוצאת 😊 ה
חחח
אל תתעצליי
בכל מקרה זילזלת קצת בפרקים האחרונים..
המשךך
-לינורוש-
זה היה ניר?1
או איתי?!
או הזוג המוזר מהמעלית?!
או אמא?!
או אבא?!
או ליגלוש?!
חחחחחחחחחחח
ניסחפתיייי
המשך!!!!!
ווואייי איזה המשך מהמם...
בטח הזוג מהמעלית ינסה להפריד בינהם הבת תתעלק על ניר והבן יתעלק על פאר לי...
(או הפוך חיחיח סתם..)
יאווו מתה להמשך...
מותק תמשיכי אני חושבת שזה הילד מהמעלית חח =]