פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,212 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 226 מתוך 326
המשככככככככוןן
וואאלהה כפרהה יאפהה תמשיכייי!!
המשך ד-ח-ו-ף!!!
בננות מתוקות שלייייייי....
תודה על התגובות שלכןןןןן... מואהההה...
טוב המשך יהיה לכן אחרי השיר שלנו.. חיחי
אז סבלנווווווות... בנתיים אתן יכולות להמשיך להגיב.. אני מסכימה לכן..=]

אוהבתתתתתתת מואההה..לילושש..=]]
וואי מלא זמן לא נכנסתי לסיפור שלך...
ושנכסנתי..חיכו לי מלא מלא המשכים..כל אחד יותר מקסים מהשני =]

תמשיכי מאמי,

אוהבת,
חן.
ווואוו רק 6 ימים לא הייתי פה וכבר 26 עמודים נוספים....

יאללה ליטלוש תמשיכי היום ליפני שאני נוסעת לצפון.....

.....................

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

========

++++++++++++++++

חח עזבי..
יאללה ה=מ=ש=ך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כפרה עלייךךךך
מאמי.... אגב זוהר ונינט נגמלו כבר ממאמי???
זה מ-ה-מ-ם !!!...
זה מ-ד-ה-י-ם !!...
ואני רוצה המשך !!!..
חח..







נדיושששששששש...!!! 😂
נגמר השיר שלנו מחכה להמשך... (דרך אגב איזה פרק... חבל"ז חח)
המשךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףף
כבר נגמר השיר שלנו...
הבטחת המשך...
מחכה להמשך...
לאה 😛
אופי...לא ראיתי השיר שלנו...
אני אראה ב-11..
אבל עד אז..אני רוצה לראותת..המשכון..ארוך..


גלוש=]
ואוו תודה על התגובות מאמושות שלייייייי... אוהבתתתת המון המוןןןן... מואההההה...
תהנווווו...=]]


ניר-יופי מצחיקה... יאללה שנרד למטה?
אני-כן... ירדנו למטבח.. הכנתי לי ולמושי נס קפה.. ולשירז קפה שחור חזק חזק.. ואז פתאום היא ירדה ואמרה.............

שירז-תגידו... עשיתי משהו אתמול בלילה?
אני-את באמת רוצה לדעת? והגשתי לה ת'קפה שלה..
שירז-אממ כן..
אני-היית אתמול באמצע סטרפטיז מאמי... ואני נאלצתי לעצור אותך באמצע..
שירז-באמממת?!
ניר-לא היא עובדת עלייך..
שירז-אויי מיי גאדדד.. איזה פדיחווות.. אין בחיים אני לא שותה יותר..
ניר-המשפט הזה מוכר לי מאיזשהו מקום..
שירז-לא הפעם אני רצינית..
אני-נחיה וניראה..
שירז-דיי מזה תודה שדאגת לי..
אני-בשביל מה יש חברות הא?
שירז-חולה עלייך..
אני-ואני עלייך... והיא כמה לחבק אותי.. והחזרתי לה חיבוק...
ניר-טוב דיי..
שירז-שקט יא קנאי והדביקה לי נשיקה..
אני-את יודעת שבגללך הייתי חצי מסטולה אתמול?
שירז-חחח וואלה? איך?
אני-הבאת לי כוס עם קולה.. ואחרי ששתיתי אמרת שיש בפנים וודקה..
שירז-חחחח מצטערת..
אני-זה בסדר.. את לא אשמה..
ניר-בגללך היא נישקה את אביב..
שירז-פחחח אתה עובד עליי..
ניר-לאאא...
אני-ואתה נישקת את שירן..
ניר-דיי אל תזכירי לי...
שירז-שקרן.. תודה שנהנת..
ניר-אני לא שקרן כמוך..
שירז-מנייאק..

מור-למה לא הערתם אותו? ירד חצי הפוך..
שירז-מאמוששש.. איך אתה מרגיש?
מור-כואב לי הראש בטרוף..
אני-שניה אני מכינה לך קפה..
מור-תודה.. מאמייי התגעגעתי אלייך..
שירז-חח וואלה?
מור-כן... והדביק לה צרפתית...
אני-האמ האמ.. והגשתי לו ת'קפה..
מור-תודה..
אני-בכייף..=]
ניר-יאללה רוצים לעשות משהו היום?
מור-אני חוזר הביתה לישוןןן... אין הראש שלי כואב בטרוף..
אני-וואי אתם יודעים שיש לי יומולדת עוד מעט?
שירז+ניר-כןןןןן...
מור-לא ידעתי..
אני-איזה מין גיס אתה? תתבייש..
מור-חח מצטער..
ניר-מאמי איך את רוצה לחגוג?
אני-לא יודעת.. איתך..
ניר-ברור שאיתי.. את רוצה מסיבה?
אני-לאאא..
שירז-נו אל תהיי מגעילה..
אני-חחח אין את רק רוצה מסיבות כל החיים שלך...
מור-מה רע?
אני-שקט גם אתה..
ניר-אז מה את רוצה לעשות?
אני-לא יודעת.. רגע רגע... שיש לי יומולדת אנחנו בכלל באילת..
שירז-מהההההה?!
אני-כן..
ניר-יאא איך שכחנו מזה?! לדעתי זאת המתנה שלך ליומולת מאמא ואבא.. הולכים לפנק אותך שם..
אני-חיחי איזה כייף לי...
שירז-דיי זה לא הוגן.. רצינו לחגוג לךךך..
אני-נו לא נורא.. תחגגו לי שאני אחזור..
שירז-חחח תחמנית..
מור-יאללה אנחנו נזוז..
שירז-כן.. אני אחזור הביתה.. אמא שלי שנה לא ראתה אותי..
אני-חח נו בטח כל הזמן מתנחלת אצל מור...
ניר-חחח באמת מתנחלת..
שירז-יאללה סתמו...
מור-היא באה רק כי אני רוצה.. 😛 ואז ישק את שירז..
ניר-טוב יאללה לכו..
שירז-בסדר הולכים תרגע..
ניר-חחח צוחק מאמי...
מור-יאללה חבר'ה.. היה כייף.. ותודה.. הביא לי נשיקה וכך גם שירז והם יצאו...

אני-מה מוש נישארנו לבד?
ניר-כניראה שכן.. נטשו אותנו..
אני-חחח.. אתה רעב?
ניר-אממ כן..
אני-מה נוכל?
ניר-לא יודע.. אולי תכיני משהו?
אני-חחח טוב אני אנסה..
ניר-רק בלי לשרוף ת'בית..
אני-חח אני אשתדל...
ניר-טוב אני במחשב בנתיים..
אני-אוקיי...=] נתן לי נשיקה והלך לו...

'מה נכין? אממ ספגטי.. ו.. ו.. ושניצל... חיחי' חייכתי לעצמי... הוצאתי ספר מתכונים.. וחיפשתי ת'תמתכון לספגטי... כן כן אין לי מושג איך מכינים..

אני-או הינה.. קראתי בקול..
ניר-את צריכה משהו? קרא..
אני-חח לא זה בסדר..
ניר-אוקיייי

התחלתי להוציא ת'מצרכים ולבשל... בנתיים הכנתי ת'שניצלים...
אני-נירררררר....
ניר-מהההה?
אני-בוא שניההההה..
ניר-טוב... והוא בא.. כן מה רצית?
אני-תכניס ת'שניצלים לשמן..
ניר-חח את לא יכולה לבד?
אני-אני מפחדת שהשמן יקפוץ עליי..
ניר-חחח טוב... והוא הכניס ת'שניצלים... חיחי
אני-תודה.. והבאתי לו נשיקה..
ניר-מה הכנת חוץ מזה?
אני-ספגטי..
ניר-אווו המדהימה שלי יודעת לבשל..
אני-חחח כן בטח... בעזרת מתכון
ניר-חחח גאונה... את צריכה עוד משהו?
אני-אממ לא.. אתה יכול לחזור למחשב..=]
ניר-תודה על האישור..
אני-בכייף.. והלך לו... הרוטב של הספגטי היה מוכן.. אז שפכתי אותו על הפסטה.. ועירבבתי.. טעמתי ויצא דיי בסדר.. חיחי
אחרי מספר דקות הוצאתי ת'שניצלים וסידרתי ת'שולחן לשניינו והוצאתי בקבוק קולה..

אני-נירררררר..
ניר-אני באאא..
אני-יופי..
ניר-פשששששש... ארוחת מלכים יש לי כאן..
אני-כן כן... קודם ת'טעם אחר כך תדבר..
ניר-חח אני בטוח שזה טעים..
אני-חחח אוקיי.. והתישבנו לנו.. כל אחד מזג לעצמו אוכל והתחלנו לאכול..

אני-נו איך?
ניר-גועל נפש... מזה?
אני-אמרתי לך..
ניר-חחח צוחק מאמי מה את נבהלת? יצא ממש טעים..
אני-חחח מפגר.. יאללה תוכל.. והמשכנו לאכול... אחרי חצי שעה סיימנו.. הכנסנו ת'כלים למדיח והתישבנו בסלון..

אני-ניררררררר... משעמם לי... =[[
ניר-גם לי... את באה לים?
אני-מה נעשה שם?
ניר-....................................................


טוב מצטערת שככה נגמר הפרק בלי שום קטע מעניין... פשוט אני צריכה לזוז... אז צ'אווווווו
תגיבוווווו והמוןןןן... מואהההההה... אוהבת.. לילוששש...=]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך