מדהיייייייים דיייי שניר יפסיק להיות כזה חרמן חלסססססססס
המשךךךךךךךך
חחחחחחחחחחח קטעים איתם חחחחחחחחחחח
המשךךךךךךךך
חחחחחח פרק מקסים יאללה המשך
לאה 😛
עכשיו קראתי הכל זה ממש מדהים תשימי המשך
ואם אני לא תועה אני הבן ה-2
ואאיי..איזה יפההההה...=]]]
אני מוקסמת מחדש מכל פרק ופרק שאני קוראת..חיחי 😊
המשך דחוף מאמוששש...!!!!!!!1
אוהבת מלאאא....שלי..מוווואהההה
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 29/06/2005) ואאיי..איזה יפההההה...=]]]
אני מוקסמת מחדש מכל פרק ופרק שאני קוראת..חיחי 😊
המשך דחוף מאמוששש...!!!!!!!1
אוהבת מלאאא....שלי..מוווואהההה
צודקת..חח..
חחחחח נקרעתי מהקטע שפאר לי נבהלה..
חחח יאלה ליטוששש..מתה עליך..!!!!!!
תמשיכי
גלוש=]
פרק אלוףףףףףףףף
המשךךךךךך דחוףףףףףףףף
חחח עלק מישו קרא להה
חח תמשיכייי
ידעתי שיהיה משהו שקשור למיןן!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאללה המשך חמודונת!!
מהמםםםםםםםםם
תמשיכי בובוה
מוואה ענקיתתת 😛
ווווווווווווווווווווו..............??????????????
ליטלוושש..
פרק מושלםם!! כמו תמידד.. 😊
המשך ..
המשךךךךך....... מדהים...
והמשךךךךך הבא. עוד יותר מדהים 😊