.. איזה אחלה פרק..!!1
אבל קצת נסחפת... היא הייתה שתויה ..
ועשית ממנה איזה שרלילה לא קטנה !!!!!!
........................... חוץ מזה .. שוב אני אומר לך.....
תכתבי ספר!!!!!!!!!! או משהו כזה ...
חבל שאת סתם לא עושה כלום עם עצמך..
כאילווווווווו השירה זה דבר ראשון אצלך !!תכניסי תכתיבה כתחביב ואולי תכתבי לעצמך שירים או משהו.. 😁 😁 😁 😁
אני מסכימה במיליון אחוזים עם סקסי מן!!!!
QUOTE (SEXYman @ 29/06/2005) .. איזה אחלה פרק..!!1
אבל קצת נסחפת... היא הייתה שתויה ..
ועשית ממנה איזה שרלילה לא קטנה !!!!!!
........................... חוץ מזה .. שוב אני אומר לך.....
תכתבי ספר!!!!!!!!!! או משהו כזה ...
חבל שאת סתם לא עושה כלום עם עצמך..
כאילווווווווו השירה זה דבר ראשון אצלך !!תכניסי תכתיבה כתחביב ואולי תכתבי לעצמך שירים או משהו.. 😁 😁 😁 😁
!!! תפנימי !!!
מטורפת על הסיפור שלךך
=]
תמשיכי מותק =]
QUOTE (SEXYman @ 29/06/2005)
........................... חוץ מזה .. שוב אני אומר לך.....
תכתבי ספר!!!!!!!!!! או משהו כזה ...
טוב אני כבר לא יכולה להחזיק את זה בפנים..
לא מעט ילדים כותבים פה "תוציאי ספר תוציאי ספר"
אני נורא מתעצבנת כשאומרים לי "אז מה עם הספר שלך?"
ואני תמיד אומרת להם "זה לא ספר זה סיפור!!"
אז אני לא יודעת מאיזה בחינה אתם מתכוונים כשאתם אומרים "תוציאי ספר"
אבל מבחינה טכנית זה לא כזה קל..
כדי להוציא ספר גם צריך להיות לו מבנה כלשהו.. וסיפור בהמשכים לא מתאים לספר..
גם צריך לשלוח את זה להוצאה לאור.. לאחד שיבדוק את הכתיבה.. שגיאות כתיב וכאלה..
ברור שאין מה להתווכח על הכישרון הענק הזה שיש לליטל..
אז אל תבינו אותי לא נכון.. ואל תחשבו שאני מזלזלת בליטל או משהו כזה..
רק ההפך.. אני חושבת שהיא סופר מוכשרת...
בקיצר חפרתי.. סתם אני מתעצבנת כשאומרים "תוציאי ספר"
ולא יכולתי לשמור את זה בפנים יותר.. והייתי חייבת לכתוב את זה איפשהו..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ליטלוש בובתייי.. המשך מוששלםם..
אבל שירן הזאת מעצבנת אותי אני יוציא לה שערה שערה מהראש עם פינצטה..
כלבה מסריחה.. טפוו עליההה.. ועל החברות המסריחות שלה.. בעעע..
יאללה מותקק.. תקתקתי לנו המשך.. חיחיח.. 😊
לוב יו
אליו'ש..
נ.ב: מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו?
מה הם ראו? מה הם ראו?מה הם ראו? מה הם ראו?מה הם ראו? מה הם ראו?
מה הם ראו? מה הם ראו?מה הם ראו? מה הם ראו?מה הם ראו? מה הם ראו?
מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו? מה הם ראו?
יה איזה כיף לקרוא שני פרקים רצוף חח
תמשיכיי מהמםם
ואווו כמה תגובות.. טוב סליחה שההמשך רק עכשיו פשוט התעוררתי רק לפני שעה בערך.. חיחי
טוב אז תהנו לכןןןן.. ותודההה... מואההה..=]]
אני-איכס זה היה כל כך מגעיל..
ניר-דיי מאמי... את רוצה שאני אגיד להם ללכת?
אני-כן.. כואב לי גם הראש..
ניר-טוב מושה.. חיבק אותי וחזרנו לסלון.. ומה ראינו.. ה' ישמור היינו בהלם...........
שירז הייתה באמצע מופע חשפנות על השולחן.. ומור..חח מור רק מוחא לה כפיים מהעפן הזה...
בר ומתן עוד שניה שוכבים באמצע הסלון שירן התעלקה על אביב... והשאר סתם רקדו להם נימרחו אחת על השני...
אני-אווי מיי גאדדדד.. 😮
ניר-חחחחחחחח איזה מפגרייים...
אני-אמאאא.... איזה דוחיםםםם.. ניר תעיף אותם נו..
ניר-חחח טוב שניה... הוא ניגש לבר ומתן שהיו בשיא החירמונים ואמר להם להתפנות.. אני בנתיים ניגשתי לשירז..
אני-שירז מה את עושה?
שירז-חחחחח פאר לוששש לאן נעלמת? יאללה בואי תעלי..
אני-את מוכנה לרדת שניה?
שירז-למי?
אני-מה את מפגרת? רדי מהשולחן חולההה.
שירז-חחחח טוב טוב בסדר..
אני-איפה הבגדים שלך..
מור-אצלי..
אני-גם כן אתה... דפוק.. חברה שלך עוד שניה הולכת להיות ערומה מול כולם ואתה מחייך... דביל..
מור-חחחחח דיי נו..
אני-טוב אין עם מי לדבר.. תביא תביא ת'בגדים..
מור-חחח לא רוצה..
אני-נו מווווווווווור..
מור-חח טוב.. אמר באושר..
אני-חולה.. לקחתי את שירז למקלחת בחדר שלי... עשיתי לה מקלחת קפואה... והתחלתי לצעוק עליה..
אני-מפגרתתת.. מה את סתומה? כאילו מה אני שואלת בכלל... חולההה... מה את שותה בכלל?
שירז-חחח דיי נו.. אני יותר לא ישתה..
אני-טוב טוב עזבי.. שכחי מזה.. יאללה צאי תתנגבי ותתלבשי..תתלבשי מובן?
שירז-חח כן..
אני-יופי.. ויצאתי בעצבים מהמקלחת... וירדתי למטה..
ניר-מאמי כולם הלכו.. רק מור נשאר כאן...
אני-אין בעיה.. טוב תקשיב.. עשיתי לשירז מקלחת קרה אז תטפל בו גם... אני הולכת לראות מה איתה.
ניר-אין בעיה נשמה.. חולה עלייך.. הדביק לי נשיקה שהרגיעה אותי מעט ועליתי למעלה.. פתחתי ת'דלת.. ונכנסתי..
הפרינססה כבר ישנה לה על המיטה שלי... טוב לפחות היא התלבשה.. ושוב ירדתי למטה.. וניר מנסה להרים את מור מהספה..
אני-צריך עזרה?
ניר-אני אשמח..
אני-טוב... והתחלתי לצעוק.. מור קווום.. ועכשיו.. תעלה את עצמך למעלה ומהרררררררר.... ומור קם כמו חייל ועלה למעלה..
ניר-פששש...
אני-ראית? צריך קצת לצעוק וזה הכל..
ניר-יפה יפה.. למדתי ממך משהו היום..
אני-ואני למדתי ממך משהו יום..
ניר-כן מה?
אני-לא לעשות מסיבות יותר בבית..=]
ניר-חיחי ממש מצחיק..
אני-טוב יאללה יא גאון לך למור.. מעניין מה הוא עושה שם..
ניר-חח טוב.. בייייייי ודפק ריצה למעלה.. אני בנתיים עם כל הכאבי ראש שלי התחלתי לסדר ת'סלון.. ת'מבטח ואת החצר.. המטבח היה עוד בסדר.. אבל בחצר הייתה בעיה..
מהר אספתי את כל הזבל... והכנסתי לשקיות.. והכל היה מצוחצח תוך 10 דקות.. חזרתי לסלון ושם היו רק בקבוקים.. ותוך 5 דקות הסלון היה מבריק..
ישבתי לי על הספה.. גמורה מעייפות... ולאט לאט נרדמתי.. לא היה בי כוח יותר... כבר 4 לפנות בוקר ה'..
ואז הרגשתי מישהו מרים אותי.. ופתחתי את עייני..
ניר-בוקר טוב לך.. מה רדמת לי כאן?
אני-הייתי עייפה.. וואי כואב לי הראש..
ניר-טוב אני מעלה אותך לחדר שלי תחליפי בגדים ואני מביא לך כדור בנתיים טוב?
אני-טוב.. חייכתי מעט ואז כבר היינו בחדר... והוא יצא.. החלפתי בגדים.. 'מקלחת אני יעשה כבר מחר..' חשבתי לי... סיימתי ללבוש ת'בגדים שלי ונכנסתי מתחת לשמיכה...
ניר-אפשר להיכנס?
אני-כן.. והוא נכנס עם כדור וכוס מים..
ניר-קחי פרינסס תשתי....
אני-תודה.. שתיתי ת'כדור כמו גדולה..
ניר-יופי.. עוד משהו?
אני-לא... איפה מור?
ניר-לייד שירז...
אני-יופי עוד יעשו אוית דודה השתויים האלה..
ניר-חח אין מצב.. הם רדומים חזק..
אני-חחח אוקיי.. טוב אתה בא לישון איתי?
ניר-כן.. אני רק מחליף בגדים טוב?
אני-אוקיי... הוא נכס למקלחת והחליף לבוקסר ויצא..
ניר-יאללה דובית תעשי מקום..
אני-חחח בוא מאמי... והוא נשכב ליידי... והוא חיבק אותי חזק.. ואני אותו... חום גופו עבר בגופי... ואז נישקתי אותו... לאט לאט הוא נשכב מעליי... מלטף את גופי... אהבתי ת'הרגשה הזאת... מאוד..
לאט לאט הוא הוריד לי ת'חולצה... והביט בי כדי לראות אם הכל בסדר.. ואני רק החזרתי לו נשיקה..
התנשקנו המון...
הוא החל לנשק אותי בצוואר.. ולאט לאט לרדת לכתפיים.. והחל להוריד לי ת'חזייה.. אבל לא רציתי...
אני-מושי.. אני לא רוצה..
ניר-טוב מושה שלי... ושוב חזרנו להתנשק.. אחרי מספר דקות התנתקנו.. והוא חיבק אותי אליו... בדאגה.. בחום והמוןן אהבה.. ואני החזרתי לו חיבוק..
עייני לאט לאט החלו להעצם.. וככה נירדמתי....
בבוקר/צהריים.. משהו העיר אותי... פתחתי את עייני וראיתי שניר לא ליידי... המתחתי מעט ואז הוא יצא מין השירותים..
ניר-שיט ידעתי שאני יעיר אותך... ושוב נשכב ליידי..
אני-לא נורא... מה השעה?
ניר-אממ.. 4 וחצי...
אני-וואוו.. דפקנו שינה.. אתה עוד עייף?
ניר-לא... איך הכאב ראש?
אני-אממ עבר...
ניר-אני שמח.. ונתן לי נשיקה במצח..
אני-מה עם מור ושירז?
ניר-הרגע בדקתי מה איתם.. והם ישנים..
אני-רגע.. הדר בטח דואגת להם..
ניר-לא לא זה בסדר... אתמול שהיית למעלה עם שירז התקשרתי לאורן והודעתי לו שהם ישארו אצלינו..
אני-חח איזה גאון אתה.. חושב על הכל..
ניר-דיי נו.. תמשיכי..
אני-חחח חולה עליך.. הדבקתי לו נשיקה וקמתי..
ניר-לאן את?
אני-לצחצח שיניים להחליף בגדים אתה יודע..
ניר-אני אתגעגע..=[
אני-חח ואני יותר.. צ'אוווו ויצאתי מין החדר שלו.. כנסתי בשקט בשקט לחדר שלי... לקחתי בגדים מהארון ונכנסתי למקלחת... התקלחתי בזריזות.. צחצחתי שיניים התלבשתי ויצאתי בשקט בשקט..
על קצות האצבעות.. התקדמתי לעבר הדלת..
...-פאר לי.. נשמע קול..
אני-אהההההה... נבהלתי... מרוב בהלה פתחתי ת'דלת ורצתי לחדר של ניר..
ניר-מה קרה לך?
אני-שמעתי מישהו קורה לי..
ניר-חחחחחחחחחחחח
אני-מה אתה צוחק?
ניר-חשבת על זה שזו אולי שירז או מור?
אני-אהה וואלה.. לא חשבתי על זה.. אופסס..
ניר-סתומה שלי...
אני-אויש גאון.. ויצאתי מהחדר ונכנסתי לחדר שלי... ואז הבחתי בשירז ערה..
אני-שירזושש.. רצית משהו?
שירז-כואב לי הראש...
אני-מגיע לך..
שירז-תודה באמת..
אני-יאללה קומי.. צחצחי שיניים ותבואי לחדר של ניר.. אנחנו שם..
שירז-טוב ביי.. ויצאתי....
ניר-נו מי זה היה? וניר כבר היה לבוש..
אני-חח שירז.. כואב לה הראש..
ניר-מסכנה..
אני-מגיע לה..
ניר-איזו רעה את..
אני-איזו?
ניר-יופי מצחיקה... יאללה שנרד למטה?
אני-כן... ירדנו למטבח.. הכנתי לי ולמושי נס קפה.. ולשירז קפה שחור חזק חזק.. ואז פתאום היא ירדה ואמרה.......................................................
זהו לבנתיים.. סתם יצא פרק מעפן.. לא נורא.. חיחי טוב תדיבו והמוןןןןןןןן.... מואהההה..
אוהבתתתת.. לילושש..=]]
יצאאאאאאאאאא פרקקקקקקקקקקקקקק מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני רוצה עוד אחד.....
ויותר ארוך..
המשךך דחופיי חופיי.. את כותבת מהמם!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעתתת אותי עם הקטע שפאר לי נבהלהה...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאאלללללה שימיעוד המשךך ומהרר..!!!