חחחחחח אהבתיי
"אורח מביא אורח בעל הבית בורח"
המשךך נשמהה
איזה ח=ז=ק!!
אורח מביא אורח ובעל הבית בורח.. מגניבבב אהבתי.. CooL :]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךה
משךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמש
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךהמשךךךךךךךךך
😁 חחחח השתגעתי עזבוו...יאלללללללה המשךךךךךךך
אוהבתת מרינוששש..
מושלם מושלם מושלם..
המשך דחווף...
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תודה על התגובות מתוקות שלי.... מואההההה.... הינה המשך... תהנווווו..=]
ניר-מה 60 ילדים? דיי.. הכל בגלל מור זה עם הפה הגדול שלו.. אבל חפיף.. בטח כולם מהשיכבה שלי....
אני-אם יש בלגן אנחנו עוברים לבית שלו.. לא הכפת לי...
ניר-טוב טוב.. אל תדאגי.. הכל יהיה בסדר.. באמת.. ונתן לי נשיקה..
אני-טוב אני מעדיפה שזה יהיה בחוץ..
ניר-כן הא..
אני-כן..
ניר-טוב יאללה נעביר הכל לחצר הקידמית.. וכך עשינו... ואז נשמעו דפיקות בדלת......
אני-מיזהההההה?! צעקתי והתקדמתי לעבר הדלת..
...-זאת עדןןןןן פתחייייי.... ופתחתי..
אני-מה קורה?.. ואז שמתי לב שיש מאחוריה לפחות 10 ילדים...
עדן-הכל בסדר מאמי מה קורה? ונתנה לי נשיקה ונכנסה.. וכך כולם אחריה הדביקו לי נשיקות למרות שאין לי מושג מי אלה בכלל.. מוזרים... הם יצאו כולם החוצה... והתחילו להשתלט על העיניינים...
אני-ניר מאמי מה עושים איתם?
ניר-חחח מאמי יאללה זה חבר'ה מהשכבה שלי.. הולך להיות ממש כייף.. תהני..
אני-חחחח אני שמחה שאתה כזה רגוע... טוב דופקים בדלת.. אני כבר באה..
ניר-טוב מאמי.. והדביק לי נשיקה בלי שאף אחד יראה...
אני-מיזהההההה?
שירז-תפתחיייייייי... ופתחתי..=]
אני-ואוווווו מי כל אלה?
שירז-מאמיייי את לא יודעת כמה ילדים באים..
אני-עזבי אני לא רוצה לדעת.. החלטתי להנות מהרגע.. חיחי
שירז-חולה עלייך מאמי..
אני-רגע היית אמורה להיות כאן לפני אממ 10 דקות..
שירז-כן פשוט כל החמולה עצרה אותי ובאנו ביחד..
אני-וואלה.. ואיפה מור?
שירז-אממ מחכה לנעמה בר מתן מור ואביב..
אני-אוקיייי.... יאללה חבר'ה כנסווווו קראתי לעברם... וכולם נכנסנו צוהלים להם.. ושוב הביאו לי נשיקות בעע..
המוזיקה התנגנה לה.. והתחילו לרקוד... מהר החבאתי ת'שתיה החריפה.. לפני שיתחילו להתחרפן לי כאן..
ושוב דפקו בדלת.. וישר פתחתי..
מור-ממצב יפיופית?
אני-מורוששש מה עשית?! למההה?
מור-חחח כפרה דיי להיות בלחץ.. הולך להיות שווה..
אני-אם אתה אומר... יאללה תהנו נשמות.. והבאתי לכולם נשיקה.. לפחות אותם אני מכירה..
כולם התחילו לזלול להתפרע.. לשתות, לעשן ולרקוד... ואני רק ישבתי כי הייתי ממש לחוצה... ואז ניר התיישב עליי..
אני-חחח מה אני ניראת לך?
ניר-כיסא נו.. יאללה מאמי למה את יושבת?
אני-חח אז מה אני יעשה? אני יעמוד?
ניר-לא.. תהיי איתי.. ותרקדי איתי..
אני-ניר אי אפשר ליידם..
ניר-חח מה את דואגת.. גם ככה כולם שתויים..
אני-אבל החבאתי ת'בקבוקים..
ניר-מאמי הם הביאו מהבית..
אני-אויש שיט..
ניר-חחח מאמי שלי והדביק לי נשיקה..
אני-רגע אתה שתית?
ניר-לא ניראה לך?! אם את לא מסכימה אז לא..
אני-חחח אוהבת אותך..
ניר-ואני אותך מאמי שלי...
אני-טוב אתה יכול לקום? עשית לי נמק..
ניר-חח מצטער.. וקם.. טוב זוזי שבי עליי..
אני-טוב.. והתישבתי עליו... והוא חיבק אותי אליו... ואז התקרבה אליינו מישהי.. דיי מוכרת..
המישהי-שלום לכם זוג יונים..
ניר-שלום.. הבנתי שקראו גם לך..
המישהי-הבנת נכון... טוב מה אתם עושים ביחד? אתם לא אחים?
אני-מי את בקשה?
המישהי-שירן מותק.. מהמועדון זוכרת?
אני-לא תזכירי לי בקשה..
שירן-את טענת שניר חבר שלך..
אני-והוא באמת חבר שלי...
שירן-חחח נגיד.. אני יודעת שאתם אחים..
אני-טוב מה את רוצה? לשגע?
שירן-אני רוצה את "חבר" שלך..
ניר-את רוצה המון..
שירן-יאללה מאמי אני יודעת שאתה מת עליי..
ניר-אל תהיי כל כך בטוחה..
שירן-חח ניראה עד סוף הערב של מי תהיה.. והלכה לה...
אני-לא לא לא אני בהלם..
ניר-עזבי סתם זונה..
אני-אולי נעיף אותה? בכל זאת הבית שלי.. שלנו..
ניר-לא איזה עזבי... לא נעים.. היא עוד לא גרמה נזק.. שהיא תעשה משהו נעיף אותה..
אני-גררר עיצבנה אותי..
ניר-דיי מאמי עזבי אותה.. היא לא שווה את זה.. שרלילה..
אני-אני לא מאמינה שיצאת איתה..
ניר-גם אני לא.. חחח
אני-חולה עלייך... וואי קלוט את מור.. הוא ניראה גמור...
ניר-חח כן הא.. דפוק לחלוטין... יאללה את באה לרקוד?
אני-וואלה כן..
ניר-יאללה מאמי בואי.. וסחב אותי לרחבה והתחלנו לרקוד לייד כולם... להצמד.. והתחרפן..
השפויים שנשארו לא הבינו מה אנחנו עושים ביחד.. כי כולם יודעים שאני אחותו המאומצת.. אבל לא נורא.. שידעו.. לא מזיז לי..
ואז השירן הזאת גם התחילה לרקוד.. להצמד לניר.. והוא מעיף אותה והיא מתקרבת.. ה' חסרת כבוד עצמי..
שתתחפף ממנו..
אני-בוא ניר עזוב.. אין לי כוח אליה..
ניר-כן צודקת.. ומשכתי אותו אחריי לבפנים.. למטבח...
אני-אני מוזגת לי מים.. רוצה?
ניר-כן.. והבאתי לו... תודה מאמי..
אני-בבקשה... והבאתי לו נשיקה... נרגענו לנו בכייף... ואז נשמעו דפיקות בדלת..
ניר-אני אפתח..
אני-סבבה.. הוא ניגש לדלת ואני בנתיים סידרתי ת'בלאגן.. ואחרי 5 דקות הוא חזר..
אני-מיזה היה?
ניר-אממ השכנים.. כבר 1 וחצי והם התלוננו על רעש..
אני-מה 1 וחצי?
ניר-כן.. טוב אז מה את אומרת נסגור ת'עסק?
אני-לא בא לי.. אולי נחפף קצת ורק ת'חברה נשאיר?
ניר-סבבה... מוררררררר קרא לו... והוא בא חצי שפוך
מור-כן גבר.. דבר..
ניר-תקשיב.. התלוננו על רעש.. אז תגיד לחבר'ה להישאר ואז השאר תחפף..
מור-וואלה אין בעיה אח שלי..
ניר-חח לך לך יא סטלן... והוא הלך בקושי... ובאמת תוך רבע שעה המסיבה נסגרה.. נשארו רק החבר'ה,שירן ועוד שתי חברות שלה.. גרררר
אני-למה הן לא הלכו? לחשתי לניר..
ניר-אין לי מושג מאמי..
אני-טוב... נכסנו הביתה כולם.. התישבנו בסלון...
שירז-מאמייייייי קפצה עליי...
אני-חח מה עובר עליך?
שירז-אני אוהבת אותךךךךך...
אני-גם אני אותך מאמי... אבל מה יש לך?
ניר-חחח היא שתויה...
אני-דיי אמא...
ניר-עזבי זו לא פעם ראשונה... היא תשרוד..
אני-אוו..קיי... והושבתי אותה לייד מור.. והם ישר בלעו אחד את השניה..
נעמה-יאללה מה עושים?
אביב-משמעם לאללה..
נעמה-בואו אמת או חובה...
מור-אווו משהי פה מדברת בהיגיון... ניר תביא בקבוק..
ניר-אוקיי... והוא קם להביא בקבוק..
שירז-פאר ליייייי אישיתי מהדהימה... רוצה קולה? והביאה לי ת'כוס..
אני-חח כן כן תביאי.. לא יזיק לי..
שירז-לחיים כפרה..
אני-אניי וואי... חחח ושתיתי.... היה לה טעם מוזר.. אבל בקטנה.. זו קולה..
שירז-מאמי טעים נכון?
אני-לההה זו קולה..
שירז-עם וודקה..
אני-מהההההההה?!
שירז-חחחח מאמיייי..
אני-מפגרתתת..
ניר-מה קרה? בא עם הבקבוק..
אני-הסטומה הביאה לי קולה עם וודקה..
ניר-חחח וואלה? מושה את הולכת להיות מסטולית..
אני-לא אני לא..
ניר-חח נגיד.. טוב יאללה שבו סביב השולחן.. וככה כולם הצתופפו סביב השולחן וניר התחיל לסובב..
יאללה נעמה שואלת את מתן...
מתן-חובה מאמי...
נעמה-חחח טוב... אממ האם אתה אוהב את בר...
מתן-אממ.. הוא הסמיק מעט וענה... כן... בר אני אוהב אותך.. ופנה אליה.. והיא גם הסמיקה המתוקה..
נעמה-פששש הולך להיות כאן זוג חדש..
ניר-יאללה תריצי.. יאללה מעיין[חברה של שירן] שאלי.. יצא עליו ועליה..
מעיין-נירוש נירוש נירוש... אמרה בקול הפקצי שלה.. עלייך לנשק את שירן צרפתית לוהטת פלוס נגיעות למשך 30 שניות..
ניר-וואו לא הגזמת.. ולי.. לי לא הזיז בכלל.. כבר הייתי חצי מסטולית.. הראש שלי הסתחרר בגלל שלא הייתי רגילה לשתות.. מאמי מה את אומרת? שאל אותי..
אני-חחחח מאמייי... תשחק.. תהנה.. אמרתי ברוב טיפשותי..
ניר-לא עזבו אני לא רוצה...
שירן-נו יאללה חברה שלך מסכימה..
ניר-עזבי אותי..
נעמה-אתה חייב מאמי... או שמשחקים או שלא משחקים..
ניר-טוב.. אבל בלי נגיעות..
מעיין-לאאאא..
נעמה-יאללה וותרי לו יא רעה..
מעיין-טוב יאללה. צירפות 30 שניות מעכשיו... וניר קם וצירפת את שירן... ואני רק נקרעת מצחוק... כמו כולם.. ואחרי 30 שניות הם התנתקו.. על פיה עלה חיוך ניצחון ועל פניו ראו גועל...
ניר-טוב אני פורש מהמשחק...
אני-נו לא מאמי.. דיי להיות קטן.. חח וסובבתי ת'בקבוק.. ויצא עליי ועל אור[החברה השניה של שירן]
אור-יאללה צרפתי את אביב ל20 שניות...
אני-חחח זהו?
אור-אלא אם כן את רוצה עוד משהו..
ניר-לא לא עזבי..
אור-חחח טוב... מעכשיו... קמתי התישבתי על אביב ונישקתי אותו... 'מנשק טוב הילד' חשבתי... ואז סימנו לנו להתנתק.. כי חלף הזמן... והוא היה מאושר.. ואני.. אני רציתי להקיא..
ניר-מאמי הכל בסדר?
אני-לא.. אני רוצה להקיא.. וכולם צחקו על אביב.. ורצתי לשירותים וניר אחרי...
הקאתי את הנשמה שלי... כל כך נגעלתי.. מהשתיה.. ומהנשיקה... למרות שהוא מנשק טוב.. זה עשהלי רע..
ניר-פאר לי.. דברי איתי.. הכל בסדר?
אני-עכשיו יותר טוב... זה בטח השתיה...
ניר-טוב את בחיים לא שותה יותר..
אני-תהיה בטוח...
ניר-יאללה קומי שתפי פנים... ועזר לי לקום.. שתפתי פנים.. צחצחתי שיניים...
אני-איכס זה היה כל כך מגעיל..
ניר-דיי מאמי... את רוצה שאני אגיד להם ללכת?
אני-כן.. כואב לי גם הראש..
ניר-טוב מושה.. חיבק אותי וחזרנו לסלון.. ומה ראינו.. ה' ישמור היינו בהלם.................................
זהו לבנתיים... או להיות.. תלוי בתגובות... אז תגיבו והמוןןןןןןן.... מואההההההה..
אוהבת הכי הכי... לילוששש...=]]
אמאאא מה קרה????
יאללה המשךךךך
לאה 😛
כולם שמה..באורגיה מטורפת..חחח מה חשתי..אני מחורפנת
יאלה מאמי..
המשךך
אמאלההההההההה מה הם ראווו?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
המשךך עוד היוםם פליזזזזזזזזזז
המשךךךךך
זה פשוטט מושלם!!
=]]
בתאלוששששש
מקסיםםםםםםםםם!!!!
המשךךךךךךךךךךךךך