חחחחחח איזה פרק קרוע...
המשךךך דחוףףףףף
חחחחחחחחחחחחחחח אחהל של פרק..
אני חושבת היא פתחה את הדלת וראתה את כל העיר שם בחוץ.. חיחיחיייי
המשךך דחופייי עוד היווווםםםםםםםםםםםםם
חחח פרק יפה...
אגב בנות מי זה הג'ס הזה?
לאה 😯
זמר הורס!!!! דרך אגב יש לאחת הבנות פה חתימה שלו... (כאילו תמונה בחתימה..)
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 28/06/2005) מההההההההההההה????????....
עלק ג'ס הומו..
אבא שלו הומו..
ואי שלא יקלל את ג'ס שלייייייייייי אני יהרוג אותו..
חחחחחחח ואי נכנסתי חזק לסיפור
גאדדדדדדדדדדדד ג'סססס אני חולה עליו איזה יפה הוא מושלם כפרה עליוווווו
חחח השתגעתי..
רק שמעתי ג'ס והשתגעתייייייי...!!!1
יאלה מאמי..מושלם כרגיל..
המשך=]
בדיוקקק!!!
ג'ס מקרטניי===>>> פשוט שלמותת!!!
כל הבנים מקנאים בוו....חחח....
יאללה ליטלוש פרק מושלם כמו תמידד=]]
המשךך דחוףףףף..!!!!!
אוהבת מלאא..מואהה ענקית שלי!
חחחחח שלי מאמי..צודקת..
החתימה היא שלי..
הנה בחתימה..
יש ת'דבר המושלם הזה..
פשוטטטטט אין אין עליו..!!!!
וחסר למי שיגיד משהו רע עליו..חיחי..
כפרה עליו..
גלוש=]
אה...טוב....יאללה שימי המשך..
לאה
איפה ההמשךך שלנו???
*** אתם יודעות שאין אחת באתר שלא קראה לפח ות פרק אחד מתוך הסיפור!! מרוב שהוא מושלם!!! לילוששש את כותבת פשוטט מ-ה-מ-ם!!!!!! ***
מקסייים המשךךךךךךךךך
ואם ניר שותה שתתפוס מישהו אחר
Jחחחחחחחחחחחחחח איזה פרקקקקקקקק
יאא כואב לי בלב שאיתי התנשק עם מישהי וזה.. אבל הוא חייב להמשיך הלאה
נווווווו אבל שיחזורררררררררר לפארלוש נווווווו בעעעעעעע
לא רוצהההההההההה
המשךךך!
יא חצוף המור הזההה
אורח מביא אורח בעל הבית בורח..
תמשיכייייייייייייי