יואוווו 219 עמודים..
כל הכבוווווווווווווודדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמאאאא..
חחחח
תמשיכיי מאמייי פשוטטטטטטטטטטטטטט מעלףףףףףףףף..!!!!!
ימוכשרתת אחתתתת!!!!!!!!!!!!!!!
סתיוו'ששששששששש 🙄
QUOTE (אנונימית @ 27/06/2005) מ?..
המשךךךך
😊
יווווווווווווווווווו יפה כל כךךך תמשיכייי
ליטלושששששש...זה כל כך יפההההההה...!!!!!!
מזעזע כמה שזה מדהים....חחחחחח...מישהי רשמה את זה באתר...אהבתי..
הקיצר אני רוצה המשך דחחוף דחוףףף!!!!!
אוהבת אותך מלאא....מוואהה ענקית שלי!
איזה מזל שהתחלתי לקרוא את הסיפור כשהוא היה בעמוד 70 ומשהו חחחח
אחרת לא היה לי כוח לקרוא 219 עמודים!!!
ועכשיו חסר לך שאתה לא שמה המשך!!! אבל ארוךךך בבקשההה...........
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
ודחוףףףףףףףף
11 ועוד היום
חחחחחחחח ניסחפתי 😂
המשךךךךךךךךךךךך
ו lakoko
אהבתי ת'תמונה שצירפת
לאה
לילוש שלי יפה שלי ...אין אני מת אבל מתתתתתת ממש גוססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס על הכתיבה המדהימה שלך.. גרררר איךך סיפורר יכול להיות כל כך מושלם!!!!!!! איזה מערכת יסחים יפהה ומלאת צחוקים. לילושששש טוב תמשיכי בסיפור עכשיוו לפני שאניייי נדפק בקריז ומגיע אלייך עכשיו הבית!!!