זה כזה מושלם !!
וניר..אחחחח...איזה מאמי !!!
חח..טוב תמשיכי !!!
נדיוששששששששש...!!! 😊
תמשיכייייייייייייייייייייי דחוףףףףףף
סיפור מהמםםםםםםםם
תמשיכייי..!!!! ומהרררררררררר
לאב יו -> לילוש 😊
ה-מ-ש-ך
לא קשה נכון?1
אז שימי המשך למען השם!!!!
ולמעני....
ולמענינו...
ולמענך.....
[SIZE=14]ה-מ-ש-ך!!!!!!!!!!!
ליטלוששששש....הולך להיות שמיייחחח!!!!! חיחיחי...
סיפור מושלםם מהמםםם מדהים משגע אין כמוהווו!!!!!!!..
המשך דחוףףףףףף
אוהבת מלאאא...מוואהה ענקית שלי!
איזה מוצ'לםםם..
רק ליטלוש אני מבקשת.. בלי צהוב.. זה עושה לי דמעות בעיניים.. מסנוור.. חח..
המשך יפה שליי.. מהרר..
יצא מושלםםםם!!! כמו תמיד
המשךךך ודחוףףףףףףףף 😁
יה גמני רוצה בית כמו שלהם ועודד ריק
תשמיכיי
נשמה התמכרתי לסיפור שלך...=]
יאללה המשך...=] 😁 😉