פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,277 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 216 מתוך 326
ההההמשךךך
חחחח זו בטוח ליגל....
ליטל יאללה שימי המשך...
אה וגלוש אם מאת מפחדת מכאלה סרטים למה הלכת אליו?
ואניע חושבת שאם הייתי הולכת גם לראות בית השעווה אז אצלי לא היה שונה...
לאה חחחח 😛
נו חחח יאלה כבר שימי המשךך!!!
-לינורוש-
יאוו .. עיניינים מתחממיים... הופללהה..

ואיזה עיצבון שמפריעים..



ונדיה.. את רואה? את עוד רצית ליראות בית השעווה... חח היינו מתות מפחד שם..


אהה.. חח המשךך!!! דחווף!!
המשך דחוףף מאמוש :]]
יוואוו אני מתה עליה ועל ניר!! איזה חמודים הםם
ואוווו כמה תגובותתתת.. תודה בובות שליייי... יאללה קבלו המשך.. תהנווו..=]]

והוא התקרב והחל לנשק אותי... התנשקנו צרפתית ארוכה ביותר...
נשכבנו על הספה שבסלון... והעיניינים התחממו... זו פעם ראשונה שאני וניר בסיטואציה כזאת...
ונהנתי ממנה מאודדדד... עד שמשהו קטע הכל... כ-ר-ג-י-ל........

צילצול הפלא'... והתנתקנו בחוסר רצון...
ניר-יאאא איזה עצבים..
אני-חחח חכה אני עונה.. הוא עדיין מעלי... לקחתי ת'פלא מהשולחן ועניתי..

אני-הלו? מיזה?
ליגל-זאת ליגללללל... אמרה כולה מאושרת..
אני-מאמיייי... הגעת?
ליגל-חח כן...
אני-אני שמחה שהתקשרת..
ליגל-כן כן.. טוב אנחנו צריכות ללכת לישון.. מחר בית ספר..
אני-חח באסה לכם.. טוב אז לילה טוב מאמוש.. נשיקות..
ליגל-גם לך... ביייי וניתקתי..

אני-איי היא כזאת מתוקה..
ניר-חחחח..
אני-מה אתה צוחק?
ניר-סתם נזכרתי..
אני-במה?
ניר-שהייתי כאן עם בר.. ואת התחלת לצעוק.. חחח קנאית..
אני-דיי אל תזכיר לי.. פידחתי את עצמי מספיק..
ניר-טוב עכשיו שאנחנו חברים.. נכון עשית את זה רק בגלל שהקניאה בערבה בך?
אני-ניררררר..
ניר-חחח נו תעני..
אני-נו כן.. עכשיו אתה רגוע..
ניר-חיחי צדקתי..
אני-אתה ממש אוהב להביך אותי הא?
ניר-מת על זה...
אני-טוב עכשיו תקום ממני.. יא שמן..
ניר-לא רוצה..
אני-נו ניררר... ושוב הדביק לי נשיקה לוהטת... ששוב מילאה אותי חום... אהבה והפרפרים.. וואי וואי.. התעופפו בבטן שלי ועשו הרבהההה בלגן.. אבל אהבתי ת'תחושה הזאת.. תמיד אהבתי..

והוא החל ללטף את בטני עם היד שלו... עם המגע החם שלו.. אבל הייתי חייבת לעצור אותו..
זה מוקדם מידיי.. לא ככה?! כן ככה.. והתנקתי מהנשיקה..

אני-ניר...
ניר-כן מאמי..
אני-בוא נעצור.. זה מוקדם מידיי..
ניר-נכון.. צודקת.. הוא קם ממני והתיישב ליידי..
אני-מצטערת..
ניר-דיי להיות כזאת טובה.. את לא תמיד צריכה להצטער.. חחח
אני-אבל אני כזאת..
ניר-מושלמת.. השלים אותי..
אני-את זה אתה אמרת..
ניר-אבל את גם ככה חושבת ככה אז זה לא משנה..
אני-יופי שלא אמרת שאני מתה על עצמי..
ניר-חחח את באמת מתה על עצמך..
אני-לא נכון.. אני מתה עליך.. והבאתי לו נשיקה..
ניר-אוו איזה כייף לי...
אני-חחח מושי שלי..
ניר-ורק שלך... והביא לי נשיקה..
אני-יאללה מה השעה?
ניר-רבע ל12.. הציץ בפלא..
אני-וואלה.. שנלך לישון?
ניר-אם את עייפה אז כן..
אני-אבל אם אתה לא עייף אפשר להישאר כאן..
ניר-לא.. אני מעדיף להסתכל עלייך ישנה ורגועה מאשר עייפה...
אני-חחחחח כפרה עליך...
ניר-נכון שאת ישנה איתי בחדר היום?
אני-שלך?
ניר-כן..
אני-אף פעם לא ישנו בחדר שלך..
ניר-אז זאת תהיה הפעם הראשונה..
אני-חחח אני סו מתרגשת..
ניר-חח אבלה..
אני-גם.. טוב יאללה קום...
ניר-תרימי אותי..
אני-חחח הצחקת אותי.. נו יא שמןןן..
ניר-טוב טוב אני קם... הוא קם ועלינו למעלה.. החלפתי למכנסון וגופיה והספתי ת'שיער לקוקו גבוה...
והלכתי לחדר של ניר.. דפקתי בדלת..

ניר-כנסיייי..
אני-אווו איזה חתיךךךך... הוא היה עם בוקסר.. בלבד!!! גרר לאכול אותו.. איזה שווה..
ניר-דיי נו.. תמשיכי..
אני-חחחחח יאללה יא חש אני מתכרבת במיטה..
ניר-חופשי.. והוא בנתיים סידר ת'בלגן בחדר שלו..
אני-איפה השלט..
ניר-אממ שניה אני מוצא אותו.. וחיפש בספרייה המבולגנת ואז בערמת בגדים שהייתה לו ביד.. אה הינה.. קרא באושר..
אני-חחח תודה... הדלקתי ת'טלויזיה ודפדפתי בערוצים... בעע אין מה לראות..
ניר-טוב מה את רוצה כבר 12.. יש סתם סרטים מפגרים או סרטים כחולים..
אני-אוווו..
ניר-חחח סוטה..
אני-צחקתי יא דפוק..
ניר-אני יודע יא חכמה..
אני-נו אז מה ניראה? אני שמה 24...
ניר-לאאא.. יש בטח מוזיקה בגעילה עכשיו..
אני-נו אני אבדוק... והעברתי ל24.. והיה ת'שיר אם תלך של עידן רייכל... לא היה משהו מיוחד..
ניר-טוב יאללה שמה תעשי מקום... ונדחף מתחת לשמיכה..

והתכרבלנו לנו ביחד במחובקים.. ומידי פעם חוטפים נשיקות אחת מהשני... ואחרי חצי שעה..
אני-נירוש.. אני הולך לישון..
ניר-טוב מאמי... לילה טוב.. ותן לי צרפתית קצרה.. והסתובבתי והוא חיבק אותי.. ישנו כיפיות חיחי..
ונירדמתי... ובטח גם הוא...

בבוקר קמתי מהנשיקות של נירוש..
ניר-בוקר טוב יפה שלי...
אני-בוקר טוב... והוא תן לי נשיקה בפה... התמתחתי מעט וחיבקתי אותו.. והוא אותי...
ניר-יאללה מאמי צריך לקום..
אני-למה?
ניר-הדר הזמינה אותנו לארוחת בוקר..
אני-אהה אווקי..
ניר-אז יאללה קומי..
אני-טוב.. והתעופפתי לחדר שלי.. נכנסתי למקלחת צחצחתי שיניים שתפתי פנים.. וסידרתי ת'שיער..
לבשתי ג'ינס 3/4 מTNT עם כיסים ורודים.. ממש יפה.. וסטרפלס לבן עם קישקוש בורוד.. שמתי ת'כפכפים הלבנות וירדתי למטה..

הלכתי למטבח והכנתי לי שוקו... ואז פתאום אני מרגישה את ניר מנשק אותי בצוואר..
אני-הבהלת אותי..
ניר-חח מצטער והמשיך לנשק אותי...
אני-רוצה שוקו?
ניר-כן..
אני-טוב... והכנתי גם לו... טוב אנחנו יכולים לשבת? התנשתקתי ממנו..
ניר-חח כן יא רעה..
אני-קרציה.. והתישבנו לשתות ת'שוקו.. ואחרי 10 דקות יצאנו לבית של הדר... ודפקנו בדלת..

הדר-רגעעע... קראה...ואחרי שתי שניות פתחה..
הדר-בוקר טובבב... אמרה עם חיוך ענק...
אני-בוקר טוב.. ונתתי לה נשיקה.. ונכנסתי..
הדר-נירוששש.. אני מקווה שאתה לא עושה צרות.. שאמא שלך לא תבהל..
ניר-לא איזה.. אני ילד טוב..
הדר-חח ממש.. יאללה כנס.. ונכנסנו.. השולחן היה ערוך ממש יפה..

ניר-איפה מור?
הדר-הם לא רוצים לקום...
ניר-אז עכשיו הם יקומו.. פאר לוש את באה?
אני-חחח כן.. יא רשע..
ניר-הכל מהאהבה..
אני-כן בטח..
הדר-ניר בבקשה בזהירות..
ניר-כן כן בטח.. ועלינו לקומה של מור ואורן.. פתחנו ת'דלת של מור.. ומכוערים האלה ערים.. מתנשקים להם בשיא החירמונים..

אני-יא סוטיייים.. לפחות תנעלו ת'דלת.. והם התנתקו מהר.. מסכנים שלי...
ניר-אמא שלך מנסה להעיר אותך וככה אתם מתנשקים פה.. עובדים עליה..
מור-יאללה צאו יא קרציות.. אנחנו כבר באים..
אני-שירזזזז... מאמי תהיי זהירה..
שירז-כוס אמא שלך..
אני-גם אני אוהבת אותך.. צ'אוווווו ויצאנו מהחדר.. וירדנו למטה..

הדר-נו הערתם אותם?
אני-הם היו ערים..
הדר-באמת?
אני-כן.. היו באמצע פוצי מוצי.. והדר חייכה לה.. איפה אורן?
הדר-לא יודעת..
אני-מזה לא יודעת?
הדר-סתם בטח ישן איפשהו.. נו את יודעת..
אני-אההה הבנתי... ואז מור ושירז נזכרו לרדת...

ניר-בוקר טוב לכם באמת..
מור-בוקר בוקר יא קרציות..
שירז-עזוב אותם יא מגעיל.. והיא קפצה עליינו בנשיקות..
הדר-יאללה שבו לאכול.. והתישבנו מסביב לשולחן.. והתחלנו לטחון... חיחי תוך שעה לא היה כלום על השולחן... ואז קמנו התישבנו קצת בחצר... הרצנו צחוקים..

ניר-מה עושים היום בערב?
מור-וואלה לא יודע.. לא תכנתי כלום..
ניר-יאא איך לא חשבנו על זה...
מור-לא יודע.. אבל יש לך בית ריק..
אני-הלו הלו תזהר..
מור-מה?!
אני-לא לתכנן על הבית..
מור-אויש נזמין רק ת'חבר'ה.. נעשה מסיבונת קטנה וקרץ לניר..
שירז-הלו תזהר גם כן אתה.. מה אתם מתכננים?
ניר-יאא איזה לחוצות... צאו מזה לא יקרה כלום.. נזמין רק ת'חבר'ה באמת..
אני-וואי ניר אם קורה משהו לבית אני מאשימה אותך..
ניר-סבבה...
מור-אז קבענו?
ניר-כן.. תריץ טלפונים.. ב9 וחצי כולם אצלי.. אבל רגע מה עושים? נהיה בחוץ או בפנים?
מור-בפנים בפנים.. עוד יתכרעו לך על הבריכה.. עזוב סתם בלגן..
ניר-סבבה.. טוב אז ופאר לוש נזוז לקנות דברים...
אני-וואי כמה שאין לי כוח לשטויות שלכם.. תזהרו ממני..
מור-אולי סתמי?
ניר-הלו הלו.. תרגע... מותר לה לדאוג זה בית שלה.. פאר לוש אין לה מה לדאוג באמת... ונתן לי נשיקה..
אני-נו טוב... טוב אז באמת זזנו.. שירזוש.. דברי איתי יותר מאוחר..
שירז-אין בעיה נשמתי... צ'אוווו הבאתי להם נשיקות ויצאנו.................................................


יאללה המשך יהיה לכם יותר מאוחר... אז תגיבווווווו והרבההה.... אוהבתתתתתת
מואההה.. לילושש..=]]
יאא בטחח עכשיו הם יקנו סיגריות.. ואר לי והוא יריבו..
חחח נכנסתיי לקטעע של התסריטאית.. חיחיחיחיחייי


איזה המשךך מושלם!!
אני או'צההה עוד אחדד.. ע-כ-ש-י-ו!!!
לאףף יוווווווווו
המשך דחוחף
זה כ"כ יפה!!
יאא איזה יפה :]]
שלא יהרסו ת'בית!!
חח כמה בגדים יש לפאר לי שלא נדע מצרותת..
יאללההה שימי המששךך מותק!!
vnהמשךךךך
גמאני רוצה המשךךךךךךךךךךךךך רררר 😁😁😁
המשך...
מקסיייייייייייייייייים המשךךךךךךךךךך
איזה כיףףף להםםם המשךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך