פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,359 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 214 מתוך 326
המשךךךךךךךךך
לאה 😛
המשך אולייי
חח איזה גנובייםם הם יאלה כמה צחקתיי..
אהבתי תשם של אחות של שירז..יש לה שם יפהה!!
יאלה תמשייכי מושלם כמו תמידד

שני=]
המשךך דחוףף
ואיי מאמי יש לך סיפור פשוט מדהיםם!!

איזה כישרון...זה לא להאמיןן!!

תמשיכי מהרר פליז פליז פלייזזזז =]]]

אוהבת ניצן 😁
המשךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😛
QUOTE (נוצוש @ 26/06/2005) ואיי מאמי יש לך סיפור פשוט מדהיםם!!

איזה כישרון...זה לא להאמיןן!!

תמשיכי מהרר פליז פליז פלייזזזז =]]]

אוהבת ניצן 😁
😊
איזה יפפפפפפפפפה חחח שרוטים אלה..!!
חחח המשך כפרררררה
אין לילוש אחלההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה שללללל פרקים..נהנתי בטירוף לקרוא אותם.....אלוהים ישמו האוכל עשה לי חשקקק............ אוףף מה אני יאכל בשעה כזאת.. טוב עד שאני מחש מה לאכול תמשיכי בנתיים...
איי וואנט המשךךךך..!!!

חחחחחח יאללה כפרע עליךךך..

לאב יו - > לילוש 😊
ואווו כמה תגובות.. איזה כייף לי... תודההההההה.... מואהה.. ותהנו...=]]

אני-טוב טוב.. חלאס.. אני סבעתי.. נירוש סיימת?
ניר-אממ כן.. ודפק ביס אחרון..
אני-יופי..=] אתם באים לבאולינג?
שירז+מור-כןןן..
ניר-יא מפחידיםםם.. וקמנו... ירדנו לקומת קרקע ונכנסנו לבאולינג.........

אני-אממ ניר.. לחשתי לו..
ניר-כן נשמה..
אני-אני לא רוצה באולינג..
ניר-חח מה? למה?
אני-לא יודעת.. לא בא לי..
ניר-תהיי בריאה...
אני-אז הולכים?
ניר-חח כן מושה שלי..
אני-חיחי מושה.. אתה מושי..
ניר-חחח כפרה עלייך.. טוב חכי שניה... מוררר.. קרא לעברו..
מור-כן גבר...
ניר-עזוב אין לנו כוח לבאולינג..
מור-יאא איזה מבאסים..
ניר-חח מצטער אח שלי אבל אין לנו כוח..
מור-טוב בקטנה..
ניר-אתם נשארים?
מור-לא יודע אני אשאל את שירז.. מאמי את רוצה ללכת?
שירז-מה? רק הגענו..
מור-כן אבל אין להם כוח.. את רוצה שנשאר כאן?
שירז-לא עזוב.. פעם אחרת..
מור-טוב מאמי..
ניר-אז מה עשה?
מור-בואו אליי.. נראה סרטים... וואי אתה צריך לראות קנינו מערכת קולנוע פצצתית.. ויש פול סרטים חדשים..
ניר-וואלה? אבל רק קניתם..
מור-עזוב שגעונות של אורן.. יאללה באים?
ניר-אממ מושה מה את אומרת?
אני-אין לי בעיה..
מור-טוב אז יאללה בואו... יצאנו מין הבאולינג ואז מין הקניון.. הזמנו מונית ונסענו לבית של מור.. שילמנו ונכנסנו...

הדר-אווווו שלום שלום...
אני-היי מה קורה? ניגשתי והבאתי לה נשיקה..
הדר-יהיה בסדר.. היה לה קשה.. בגלל איתי... מה שלומך? שאלה.
אני-בסדר.. את יודעת..
הדר-מסכנונת שלי.. מתגעגעת?
אני-וואי.. הרבה..
הדר-הוא התקשר היום..
אני-כן.. גם אליי..
הדר-אני שמחה שאתם בקשר..
אני-גם אני...
הדר-טוב יאללה אני לא יפריע.. לכו תהנו..
מור-תודה באמת..
הדר-חצוף...

ועלינו לחדר טלויזיה שלהם.. כן כן חדר ענק עם פלזמה 52 אינצ' עם מערכת קולנוע משהו באסט..
כל אחד התיישב לו בכורסא..
מור-יאללה מה רואים?
ניר-איזה סרטים יש?
מור-אממ בית השעווה.. סרט ענק.. ו..
ניר-אל תמשיך.. שים את זה..
אני+שירז-אויש שיטטט..
ניר-יאללה פחדניות... תגלו קצת אומץ..
אני-חח כן בטח.. טוב אתה לא עוזב אותי כל הסרט..
ניר-לא עוזב אותך בחיים.. וניצמדתי אליו... חח מושה שלי..

הסרט התחיל...
מור-אמאאאאאאאאאא... צעק לה..
הדר-מהההההההה?
מור-פופקורןןןןןןןןןןןןןן..
הדר-טובבבבבבבבבב...
אני-יאא איזה עצלןןן..
מור-שקט.. תתרכזי בסרט..
ניר-דבר יפה יא חוצפן והעיף עליו כרית.. אבל מור לא החזיר.. חיחי

הסרט היה מפחיד ביותר.. מצמרר.. את רוב הסרט בכלל לא ראיתי.. רק עצמתי עיינים.. אז מזה שווה בכלל?! בעעע
התקרצצתי לניר במשך שעתיים... מסכן... חיחי ושלא נדבר על הצעקות שדפקתי שם.. כולם נבהלו רק מהצעקות שלי....=]]

הסתיים הסרט ברוך ה'..
אני-יאאא סוף כל סוף..
ניר-חחח פחדנית..
אני-נכון.. כזאת אני..
ניר-מושלמת..
אני-חחח גם..
ניר-יאללה נזוז?
אני-אממ כן..
ניר-טוב.. אז אנחנו זזנו.. היה סבבה היום... שירזוש את צריכה לווי הביתה?
מור-ניראה לך? המאמי שלי ישנה איתי היום..
אני+ניר-אווווו....
מור-יאללה יאללה לכו יא חרמנים...
אני-חחח ביי סרוטים שלי והדבקתי להם נשיקה בלחי.. וכך גם ניר ויצאנו.. אחרי שתי דקות הגענו הביתה

והביתה היה פתוח.. אווי מיי גאד..
ליגל-שלוםםםםםםם... צעקה...
אני-אמאאא.. צעקתי...
ניר-מה את מפגרת? צעק עליה.. מה את עושה פה?
ליגל-סתם באתי..
ניר-מזה סתם באתי? את לא אמורה להיות כאן..
ליגל-זה הבית שלי..
ניר-נכון אבל היית כאן לבד..
ליגל-אז?
ניר-מה אז? מה את דפוקה?.. אחרי שנרגעתי מעט הגבתי..
אני-הלו הלו.. תרגע.. היא רק רצתה להיות בבית... ליגלוש מה קורה?
ליגל-הוא מפגר..
אני-אני יודעת... אז יושנת כאן??
ליגל-אמממ לא... סתם באתי להגיד שלום.. ולא הייתם אז חיכיתי לכם..
אני-מאמי שלייי וחיבקתי אותה אליי... טוב אני חושבת שמישהו צריך לבקש סליחה..
ניר-הבנתי הבנתי... סליחה...
ליגל-לא סולחת...
אני-נו ליגלללל.. הוא רק דאג לך.. הוא פחד שיקרא לך משהו אם תהיי לבד..
ליגל-אבל מה הוא מקלל?
אני-אויששש צדיקה.. את בכלל לא מקללת ודיגדגתי אותה מעט..
ליגל-חחחחח... נו קצת.. אבל אני לא מקללת אותו..
אני-אני עדיין חושבת שאת צריכה לסלוח לו..
ליגל-אווף... טוב אני סולחת..
ניר-תודה באמת..
אני-חיבוק+נשיקה עכשיוווווו... ונירוש חיבק אותה והדביק לה נשיקה.. אין הם מתים אחד על השניה.. כפרות עלייהם..

ליגל-טוב אני הולכת..
ניר-לבד?
ליגל-כן.. זה שתי שניות..
ניר-טוב שאת מגיעה תרימי טלפון..
ליגל-טוווווב..
ניר-תזכרתי..
ליגל-בסדר בסדר.. ביייי הביאה לי ולניר נשיקה+חיבוק ויצאה...

אני-איי אני חולה עלייה..
ניר-ואני חולה עלייך.. והתקרב אליי..
אני-באמת?
ניר-כן... באמת...
אני-גם אני חולה עלייך..
ניר-באמת?
אני-כן.. באמת... והוא התקרב והחל לנשק אותי... התנשקנו צרפתית ארוכה ביותר...
נשכבנו על הספה שבסלון... והעיניינים התחממו... זו פעם ראשונה שאני וניר בסיטואציה כזאת...
ונהנתי ממנה מאודדדד... עד שמשהו קטע הכל... כ-ר-ג-י-ל............................................


טוב זהו להיות מאמושות שליייייי... תגיבוווווו והכי הרבהההההה... אוהבתתתתתת..
מואההה.. לילוששש..=]]
זה לא בסדר חח אני לוקחת קשה תקטע שהם יהיו ביחד..לא יודעת למה קיצור המשךך דחוף1!!
המשךך דחוףף
חחחח...העניינים מתחילים להיות חמיםם....אוווו..... חיחי

ליטלושש....סיפור מושי מושייייי!!!

אני רוצה המשך הכי דחוף שאפשר!!!!!!!!!....!!!!!!! חח...

יאללה תקתקי את אצבעותייך..ושימי לנו המשךךך..!!

אוהבת מלאאא....מוואהה ענקית שלי!
ליגל ראתה אותם???


המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך