חח בטח נשרף לו האוכל..
שימי המשךך :]] מתה עלייך>>שירוש
מתוקות שיליייייייי.... תודה על התגובותתתתת... מואה... והינה.. תהנוווווו...=]]
ואחרי שעה.. כן כן שעה.. שזיפזפתי ערוצים בטלויזיה ניר ניגש אליי..
ניר-אממ יש בעיה...
אני-מה קרה?
ניר-אמ...........................
אני-כן נירוש... דבר..
ניר-אני חושב שהאוכל נשרף..
אני-חחח אתה רציני?
ניר-אממ כן.. בואי תיראי..
אני-חחח טוב יאללה מה אתה דואג? בקטנה מאמי..
ניר-אבל רציתי לפנק אותך..
אני-אז תפק אותי אחר כך בצורה אחרת.. טוב?
ניר-טוב..=]
ניגשנו למטבח.. וכן כן הריח השרוף חגג לו..
אני-טוב אפשר לדעת מה בדיוק ניסית להכין?
ניר-אממ שניצל וצ'יפס..
אני-חחח כפרה עליך.. טוב מה נשרף?
ניר-הצ'יפסס...=[
אני-יופי.. יותר טוב.. זה משמין ולא בריא.. נוכל רק שניצלים..
ניר-נו לא.. אני לא אוכל רק שניצלים..
אני-יאא אז מה אתה רוצה?
ניר-לא יודע.. אולי נלך לאכול משהו בקניון?
אני-דיי נו.. אין לי כוח..
ניר-נו זה רבע שעה נסיעה..
אני-אבל אני צריכה להתלבש עכשיו והכל..
ניר-נו אז אני מחכה לך..
אני-בטוח?
ניר-כן... ומצטער..
אני-חחח נו נירוששש דיי להיות לחוץ.. העיקר הכוונה מאמי... והדבקתי לו נשיקה..
ניר-מה הייתי עושה בלעדייך?
אני-אממ לא יודעת.. תחשוב על זה בזמן שאני מתלבשת.. צ'אוווו ושוב הדבקתי לו נשיקה ועליתי לחדר..
נכנסתי לחדר.. החלפתי לחצאית מקרוקר.. ממש יפה.. וגופיה מפוקס.. יפה כזאת.. שמתי ת'כפכפים הקשופות, סידרתי ת'שיער וירדתי למטה...
ניר-פששש.. דפקת הופעה..
אני-אל תגזים..
ניר-חחח לא מגזים.. בכלל לא..
אני-נו יאללה זזים?
ניר-כן... לקחנו כסף ופלא ויצאנו מין הבית..
תפסנו מונית לקניון אז ככה הגענו תוך 10 דקות... שילמנו וירדנו..
אני-טוב אני רוצה מגש פיצה שלםםםם... כאילו לשניינו כן?!
ניר-חחח שמנהה...
אני-אני לא שמנה.. אני רעבה.. ומעניין בגלל מי...
ניר-חחח רעה.. טוב חכי פה.. אני הולך להזמין..
אני-צ'אווו... והתישבתי בשולחן שהיה לייד... ופתאום נשמע צלצול הפלא שלי... הודעה..
~~~~~
מה קרה מצאת אהבה ואת כבר נוטשת?
יא מגעילה..
שירזוש..
~~~~~
'כפרה עליההה...' חשבתי לי ודפקתי חיוך.. והתקשרתי אליה..
אני-שירזושששש...
שירז-יא מגעילה... אם לא הייתי שולחת הודעה לא היית מתקשרת..
אני-נו סוריי.. אמרתי בקול מתוק..
שירז-חחח נו טוב ניסלח לך..
אני-ממש נחמד מצידך...
שירז-איפה את?
אני-עם ניר בקניון..
שירז-פשש ולא קוראים לנו..
אני-חח תקשיבי.. הוא רצה להכין לי לאכול ובדרך הוא שרף את הכל.. אז באנו לפה...לאכול...
שירז-חחחח מאמוש הילד.. תשמרי עליו... חסר לך את שוברת לו ת'לב..
אני-חחח אל תדאגי... איפה את?
שירז-אצל מור..
אני-נו אז תבואו..
שירז-מה עכשיו?
אני-כן נו.. תבקשו מאורן שיקפיץ אותכם גם ככה הוא לא עושה כלום...
שירז-חכי שניה אני אשאל את מור..
אני-אוקיי...
שירז-מור מאמי אתה רוצה ללכת לקניון?
מור-אממ חשבתי על זה.. אבל מה נעשה שם?
שירז-נו יאללה בוא ניר ופאר לוש שם..
מור-וואלה? אז בואי נלך..
שירז-אוקיי..
שירז-מאמי אנחנו באים טוב?
אני-בכייך נשמה.. מחכה לכם.. מואהה..
שירז-מואההה ביי וניתקתי...
ואז נירוש בא.. כפרה על ההליכה שלו.. בשיא הפוזה... חח
ניר-מה את מאושרת? והתישב ליידי..
אני-סתם.. טוב לי...
ניר-אני שמח מאמושה שלי... ותן לי נשיקה..
אני-אהה מאמוש מור ושירז בדרך..
ניר-וואלה?!
אני-כן..=]
ניר-פשש איזה יופי.. יאללה אז אחרי האוכל יורדים לבאולינג..
אני-סבבי... טוב איפה הפיצה?
ניר-חחח היא עוד 20 דקות תהיה מוכנה..
אני-אבל אני רעבהההה..
ניר-אז תנשנשי משהו בנתיים..
אני-מה אפשר כבר לנשנש?
ניר-האמ האמ... יעני השתעל..
אני-חחחח סרוט שלי...
ניר-אז מה את אומרת? וקרץ לי..
אני-אממ אני מעוניינת לטעום..
ניר-אוקיי... והוא התקרב אליי... מצמיד אותי אליו בעדינות... שפתיו נגעו בשפתי.. מנשקות ברכות..
ואז לשוננו ניפגשו.. וככה התגלגלה לה נשיקה טעימה במיוחד... של 10 דקות...
ומישהו הפריע.. כאילו כמה צפוי.. זה הרי חייב לקרות...
שירז-יאללה יא זוג מתחרמנים... מה קורה? והתנתקנו..
אני-חחח מאמייי הכל מעולה..
שירז-שמתי לב... והדביקה לי ולניר נשיקה..
אני-מורוששש.. גיסי המדהים.. מה קורה?
מור-שורדים..
אני-כן הא.. בטח מענה אותך כל היום..
מור-היא מציקה אחושקשוקה.. כל היום פוצי מוצי..
שירז-מוררררר.. איזה מנייאק אתה..
מור-אבל אני לא יכול בלעדייה.. הנשמה שלי זאתי.. והדביק לה צרפתית קצרה..
ניר-הלו הלו תרגעו.. זה מקום ציבורי.. והם התנתקו..
שירז-חחחח מי שמדבר..
ניר-נו אז איך זה שהגעתם כל כך מהר?
שירז-אורן הביא אותנו...
אני-מה הוא הסכים העצלן הזה?
שירז-חחח הוא בא לסרט.. אז על הדרך עשה לנו טובה..
אני-נחמד נחמד.. אז איפה הוא?
שירז-מחנה..
אני-אוקיי... אתם רעבים?
מור-חחח לא איזה.. רק עכשיו אבא שלי עשה על האש.. אז אכלנו..
שירז-יאא התפוצצתי.. כמה אוכל הם עשו.. שיהיו בריאים..
מור-לא הם פשוט יודעים שאת אוכלת המון..
שירז-יאא מה נכנס בך? אתה ממש מגעיל היום..
מור-נו אני צוחק...
שירז-אז אתה ממש לא מצחיק.. כן כן הילדה באמת כעסה..
מור-נו שירזז... התחיל להתבכיין לה.. אני אוהב אותך.. פליז סלחי לי..
שירז-נו טוב..
אני-איזו מגעילה.. מזה נו טוב? יאללה תדביקי לו נשיקה..
שירז-מקום ציבורי.. לא נעים... ובלי לסיים ת'משפט מור דפק לה נשיקה.. בלע אותה..
אני-חחח חולים.. נו איפה הפיצה?!
ניר-אני הולך להביא אותה.. סבלנות..
אני-טובבב... הוא קם והלך.. וחזר עם מגש ענק של פיצה חמה וטעימה שדורשת שיוכלו אותה..חיחי
ניר-בתאבון נישמתי..
אני-בתאבון מושי שלי.. והתחלתי לאכול... טוב אם אתם לא מתנתקים עכשיו אני אקיא עלייכם.. ומור ושירז התנתקו מהנשיקה..
מור-לכי יא קנאית..
אני-אוישש.. ממש מקנא.. שירז אני גם רוצה..
מור-איכס רדי ממנה.. יש לך את ניר וזה מספיק..
אני-חח יותר מיידי אפילו..
ניר-חח חצופה..
אני-צוחקת.. והבאתי לו נשיקונת קטנה..
אורן-שלום שלום לכם.. קרא מרחוק מתקרב עם מישהי.. שניראת ממש טוב..
ניר-ממצב?
אורן-בסדר.. מה באתם לאכול?
מור-רק השמנים האלה.. עוד מעט אנחנו זזים לבאולינג.. רוצה לבוא?
אורן-לא תודה.. יש לי תוכניות להיום.. וחיבק ת'יפיופה שהייתה ליידו..
שירז-שני לאיזה סרט אתם הולכים? שאלה ת'יפיופה של אורן..
שני-אממ עוד לא החלטנו..
שירז-טוב.. אז תהנו לכם... ביי..
אורן-ממש נחמד מצידך להעיף אותנו ככה..
שירז-אני יודעת.. צ'או צ'או.. חחח
אורן+שני-בייייי... והם הלכו להם..
אני-וואי היא מוכרת לי... אבל אין לי מושג מאיפה..
שירז-חחחחחח את עובדת עליי נכון?
אני-לא.. למה?
שירז-זאת אחותי יא עילגת.. והעיפה לי צ'פחה לראש...
אני-וואלהההההה... מה קרה היא ואורן בקטע?
שירז-חחח כן.. שאורן הקפיץ את מור אלי אז היא ראתה את אורן ומאז העיניינים התחממו..
אני-דיי איזה מגניבבב.. שני אחים עם שתי אחיות..
מור-יאו מה עשיתם מזה? חכי עוד שבוע אורן עוזב אותה..
שירז-אם הוא עוזב אותה אני קורעת אותו..
מור-חחח ברור..
אני-טוב יאללה סתמו.. אורן חמוד הוא לא ינטוש אותה.. היא פצצה..
מור-נכון.. דומה לאחותה הקטנה.. ושירז כולה בשיא האושר..
אני-אתה מתכוון ששירז דומה לאחותה הגדולה.. דפוק..
מור-יא חכמה..
אני-תנקס..=]
מור-קופה..
אני-חתיך...
מור-אויש תודה..
ניר-טוב חלאססס.. מה ניכנס בכם?
אני-נו דיי תן לריב.. חחח
מור-אויששש... נו דיי תן לריב.. חיכה אותי..
אני-לך יא קוף...
מור-שינפזה..
ניר-הפה הפה... תרגע.. עד המושי שלי..
מור-אויששש מושי...
שירז-דיי יא קרציה והעיפה לו סטירה קטנה..
אני-טוב טוב.. חלאס.. אני סבעתי.. נירוש סיימת?
ניר-אממ כן.. ודפק ביס אחרון..
אני-יופי..=] אתם באים לבאולינג?
שירז+מור-כןןן..
ניר-יא מפחידיםםם.. וקמנו... ירדנו לקומת קרקע ונכנסנו לבאולינג............................................
זהו לבנתיים... או זהו להיום... תלוי... אז תגיבוווווווו והמוןןןןןן.... מואהההההההה...
לילוששש..=]]]
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
אהבתי
יאללה שימי המשך
לאה 😛
איזה מושלם..כרגיל..
יאלה מאמי..שימי לנו המשך
ווואייי איזה מושלםםםם
תמשיכייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מושי עלקקקקקקקקקקק קרעת אותייייי
מושלמת שליייי תמשיכיי
מקסיםםםםםםםםםםםםם!!!!!
המשךךךךךךךךךךך
מקסיייים המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךך עוד היוםם מאמייי..😁
דיי אני כ"כ נהנת לקרוא ת'סיפור שלךךךך..=]]
אוהבתתת מרינו'שש..
אגב את מוזמנת לקרוא גם ת'סיפור שלי =]]
וגם להגיב..=]]
QUOTE (דיזלית @ 26/06/2005) מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך 😁
מושלם מושלם מושלם.. ועוד הפעם מושלם!!
המשך..
וואייי מדהיםםםםם !!
השני הפרקים האחרוניםם ממש ממש מתוקיםם :]
המשךך
זה מ-ו-ש-ל-ם !!
אני חייבת המשך ד-ח-ו-פ-י !!
נדיושששששש..!! 😊