חחחחחח הרגת אותי עם הקטע של ההומו חחחחח
יאללה שימי המשךךךך
לאה 😛
פשש כמה תגובות... הינה המשך במיוחד בשבילכם... תהנווו... מואההההה...=]]]
היינו מאושרים ששימחנו אותה ככה.. ונכנסנו הביתה... התישבנו בסלון בלי לעשות כלום.. עד שלניר צץ רעיון................
ניר-טוב מכיוון שאין לנו כל כך מה לעשות.. אז מה דעתך על להשתזף בבריכה?
אני-אממ וואלה מתאים לי..
ניר-אחלה.. קמנו נכסנו לחדר החלפנו לבגדי ים... ויצאנו לבריכה..
ניר-יאללה מאמי את נכנסת איתי למים?
אני-אממ לא.. אין לי כוח עכשיו..
ניר-יאא איזו מבאסת..
אני-סוריי... אני אבוא עוד מעט..
ניר-טוב כפרה.. אני בפנים.. צ'אווו נתן לי נשיקה וקפץ למים...
הוא עשה כמה בריכות.. כן כן כושר.. בנים.. ואני בשיא הפוזה משתזפת לי מתחת לשמש החזקה..
נרגעתי מהכל... חשבתי... חשבתי על הכל.. על אתמול.. ואם באמת אני עושה ת'מעשה הנכון... להיות עם ניר...
אבל אם זה קרה אז זה קרה.. אולי זה היה צריך לקרות.. ואם זה לא ילך פשוט נחתוך... נכון יהיה לו קשה.
אבל הוא יודע שזה יכול לקרות.. הוא לא יכול להחריך אותי לאהוב אותו...
וככה התחלפו המחשבות למחשבות יותר שמחות.. על היום המדהים שהיה לי עם ניר.. שכל כך הזכיר לי ת'פינוקים של איתי..
ואז צילצל לי הפלא'... פתחתי את עייני ולקחתי את הפלא שהיה על השולחן... ולא זיהיתי ת'מספר שהופיע על המסך..
אני-הלו? עניתי..
...-היי.. מה קורה?
אני-מיזה?
...-איתי.. מה כבר שכחת? ונעצרה נישמתי לרגע..
אני-איתייי... מה קורה? המשכתי.. אחרי שיצאתי מההלם
איתי-הכל בסדר.. ובאמת הוא נשמע טוב.. מה איתך יפה שלי?
אני-אתה לא יודע כמה אני מתגעגעת...
איתי-גם אני מאמי... תודה על המתנות ועל המכתב.. באמת..
אני-הכל בשבילך מאמי.. גם אני קראתי ת'מכתב שהשארת לי ולניר... והייתה שתיקה..
איתי-אה.. וואלה.. ו..?
אני-ואתה צודק מאמי... באמת... למרות שלא הבנתי על אילו רגשות עמוקים אתה מדבר אבל החלטתי לנסות..
לנסות לשכוח אותך.. למרות שקשה לי.. כי אתם לפעמים כל כך מזכירים אחד את השני שזה פשוט מפחיד אותי... וגם אני עדיין אוהבת אותך..
איתי-נסיכונת שלי... גם אני אוהב אותך..
אני-אתה לא כועס?
איתי-לא מאמי.. העיקר שאני יודע שטוב לך ושאת מאושרת שם.. ושיש מי שישמור עליך..
אני-אני כל כך רוצה שתהיה כאן..
איתי-גם אני רוצה להיות שם.. לראות אותך... מה את עושה עכשיו?
אני-אממ אני וניר בבריכה... כאילו הוא שוחה ואני משתזפת..
איתי-חחח כרגיל.. ותמסרי לניר ד"ש ותודה..
אני-תודה על מה?
איתי-שהוא שומר לי על האוצר שלי..
אני-טוששש... דיי אני אתחיל לבכות..
איתי-לא לא רק אל תבכי.. טוב תמסרי לו ד"ש נו...
אני-טוב..
אני-ניררררר.. והוציא את רואשו ממתחת למים..
ניר-כן מאמי...
אני-איתי מוסר לך ד"ש..
ניר-את מדברת איתו עכשיו?
אני-כן...
ניר-לההה.. חכי שניה אני בא...
אני-חחח טוב..
אני-איתיוש.. הוא בא לדבר איתך עוד מעט..
איתי-חחח אוקיי...
אני-איך שם? איך אתה מסתדר?
איתי-בסדר... יש לי בת דודה בגיל שלי.. ובן דוד בן 17 וסבבה פה...
אני-חח יפה לך.. הבת דודה שלך כבר הכירה לכל הבנות ת'בן דוד החתיך שלה?
איתי-חחח כן.. את לא יודעת איזה חולות יש כאן.. אמא כל היום רק מתקשרות אליי..
אני-חח יפה לך מאמי.. יש כוסיות?
איתי-אממ אהה כן... חשש להגיד..
אני-אז אני מקווה שתמצא לך מישהי שתאהב אותך באמת... ושתהיה מאושר איתה..
איתי-כן אני אנסה.. למרות שאף אחד כאן לא משתווה אליך.. לא ביופי ולא באופי...
אני-תודה טוש... והסמקתי מעט..
איתי-נכון שאת מסמיקה? וגיחח
אני-חחח כן.. איך ידעת?
איתי-כי אני פשוט מכיר אותך כמו את כף היד שלי...
אני-חחח חולה עליך... טוב הינה ניר.. קח אותו..
ניר-מה קורה גבר?
..........................
ניר-וואלה בסדר.. איך שם?
.........................
ניר-חחחח יפה לך.. תעשה חיים..
.........................
ניר-אין לך מה לדאוג...
.........................
ניר-לא רציני.. אני שומר עליה והכל.. היא בסדר גמור..
.........................
ניר-אהה אז היא סיפרה לך.. אני מקווה שזה בסדר כאילו..
........................
ניר-אני יודע שביקשת.. אבל בכל זאת..
.......................
ניר-חחח אווקיי... טוב אז תהנה לך.. ותשמור על קשר... אתה רוצה אותה?
........................
ניר-אווקי שניה... והביא לי ת'פלא...
אני-כן?
איתי-טוב נסיכונת שלי אני חייבת לנתק.. אז נדבר כבר טוב?
אני-כן בטח.. אין בעיה...
איתי-ביי מאמי.. אוהב אותך..
אני-ואני אותך... בייי... וניתקתי... וניר הסתכל עליי.. קצת פגוע.. הוא הבין מה פשר 'ואני אותך' שאמתי לו..
אני-אני מצטערת.. אמרתי פתאום..
ניר-לא.. זה בסדר.. אני מבין... אני בטוח שכל מה שניסית לשכוח עכשיו חזק בשניות..
אני-אממ בערך..
ניר-טוב מאמי זה בסדר.. אין לך מה לדאוג.. אני לא כועס או משהו..
אני-תבין.. פשוט קשה לי..
ניר-אני מבין אותך.. באמת.. וחיבק אותי אליו..
אני-אני שמחה שאתה מבין אותי.. ושאתה סובלני איתי..
ניר-תמיד מאמוש.. תמיד.. ונשק לי נשיקה חמה במצח.. נשיקה של דאגה וחום... אבל הרגשתי שהוא מודאג.. הוא בטח חשש שבחיים אני לא יצליח לאהוב אותו... מסכן שלי..
אני-ניר...
ניר-כן מאמי... והתסכל עליי..
אני-אני בטוחה שאני אצליח לאהוב אותך.. באמת..
ניר-אני לא רוצה שתצליחי.. אני לא רוצה שזאת תהיה המשימה שלך.. אני רוצה שזה פשוט יקרה לך.. מבפנים.. בלי שום הכרח... אני לא לוחץ עלייך.. יש לי זמן.. אני אחכה לך אפילו שנים אם צריך..
אני-נירררר... אתה כזה מושלםםם.. איך לא התאהבתי בך עד עכשיו?
ניר-וואלה אני גם לא מבין את זה.. חחח
אני-חחח איך אתה חולה על עצמך..
ניר-ועלייך..
אני-דייי.. והסמקתי..
ניר-עגבניה שלי... יאללה שנכנס?
אני-אממ כן.. אני גם רעבה?
ניר-נו ברור.. לא אכלת כל היום.. מה את רוצה שאני אכין לך?
אני-חחח אתה יודע לבשל?
ניר-כן כן.. אל תזלזלי..
אני-חס וחסה... לא מזלזלת.. יאללה לך תכין לי משהו..
ניר-חחח כן גברתי שניה...
אני-סתם צוחקת.. קודם תתקלח תחליף בגדים ואז תפנק אותי..
ניר-חחחח כפרה עלייך.. ונתן לי נשיקה.. יאללה בואי פרמדונה.. וסחב אותי אחריו..
כל אחד נכנס לחדר שלו.. התקלח חצי שעה והחליך בגדים.. לבשתי ג'ינס של קרוקר וסטרפלס מלי קופר... סתם בגדים לבית...
ונירוש לבש ג'ינס של לי קופר מקופל 7/8.. ממש יפה וגופיה שחורה.. שהבליטה ת'גוף המשגע שלו..
ניר-יאללה מאמושה מה את רוצה לאכול?
אני-אממ לא משנה לי.. מה שאתה יודע תכין לי..
ניר-חחח אוקיי.. אם לא טעים לך בעיה שלך..
אני-חחח אל תדאג הכל טעים לי..
ניר-דובית..
אני-אחותך..
ניר-נו מה ניראה לך?
אני-חח מניאק.. אני לא אחותך הפעם אני חברה שלך..
ניר-הפעם.. נחמד.. יאללה שבי תיראי טלויזיה.. עוד חצי שעה האוכל מוכן..
אני-אוקיי...
ואחרי שעה.. כן כן שעה.. שזיפזפתי ערוצים בטלויזיה ניר ניגש אליי..
ניר-אממ יש בעיה...
אני-מה קרה?
ניר-אמ...................................................................................................
זהו לבנתיים מאמושות שלי... תגיבווווו והמוןןןןן... אוהבתתתתת הכי שיש... מואהההההה.. לילוששש..=]
חחחח יפייפהההה מאמי!!!
דיי דייי כמה כישרוןןן יש בילדהה אחת????
תתני לי קצתת...
חחח
אני רוצה המשךךך...דחוף!!
סתיוו'שששששששששש 😁
וואי איזה פרק מהמםם
תמשיכי מאמי
איזה כישרוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן כפרה עליך..
אני דורשתת המשךך!!
זה כזה מושלם!!1
נראה לי אין כלום במקרר חחחחחחחחחחחחח..
😊
ליטושששששששששששששששששש
איזה מהמם!! כרגיל
יאלה שימי המשך..
גלוש ושנינוש=]
חחחחח
בטח הוא יגיד שהאוכל נשרף, או לא טעים חחחחחח
אללהה המשךך!
בתאלוששש 😊
חחחחח מסכימה עם בתאלו'שששששששש
נירו'ש כזה מתוקקקקקקקקק
אבל איי וואנט איתייייייייי
איי לוב איתיייייי
חחחחחחחחח
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
יצא יפה מאוד!!!!!טוב כרגיל-רגילה...
תמשיכי מאמי,
אוהבת,
חן.
יאאאאאאאאאאא
איזהה
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יאלהה
שימי[
המשךך
מהררר
-לינורוש-