יצא מושלםםםםםםםםם כמו תמידדדדדדדדדדדדדד
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
אני רוצה את איתיי שיחזור כבר
תמשיכיי יפה!!
לילוש שליייייייייייי
יצא מושלללללםםםםם
כרגיל!!!
איזה מתוק ניר..אוייי גמני רוצה אחד כזה..יאא..הוא אמיתי בכלל?...מזה?..איפה קיימים בנים כאלה?...!!
יאלה תמשיכי מאמי
אוהבת,
גלוש=]
איזו שלמווות....!!
מהמם...
המשך בובה.. =]
יאאאאאאא מושלםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!
הלוואי עליי כל הכסף שיש להםםםםםם....
המשךךךךךךךך!!!!!!!
מושלם כמו תמידדדדד
יאאאאאאאא איזה חמודים הםםם!!!
חחח אבל איתי חסר אין מה להגיד!!! אוףףףף איתיוש!! תתקשר כפרה! חח 😊
יאללה מאמוש המשך מואאאאאאאאה
יוווו תמשיכייי
איזהה דוביי ניר מה הוא אכל והיא הסתכלה אליו..
איזהה טחוניםםם אבאאאאאאאאא מה עם זה שהם צריכים לספר להורים שלהםם?!
מושלם כמו תמידדדד
תמשיכייי דחוףףף
חחחח הרגת אותי אם הניתכן חחחחחחחחחחחחח
המשךךךךךךךךךךךך
המשך בובהההה
את כותבת מדהיםםםםם
נו ליטלוש תמשיכי מהרוששששששששש !!!...
יצא מ-ו-ש-ל-ם !!!
נדיוששששששש...!! 😊
חחחח ליטלושש...הרגת אותי מצחוקק...היה קורע עם ההומו...
פרק מושלם כמו כל הפרקים שאת כותבת.. 😊
המשך דחוףףףףףף
אוהבת מלא...מואהה שלי!