פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,573 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 209 מתוך 326
מהמםםם מאמיייי המשךךך דחוףףףףףף!!!!

סתיוו'ששששששששששש
QUOTE (shani_148 @ 25/06/2005) יה אבל זה לא כיףף שאיתי לא איתה וניר כה..אני לא אוהבת אותו בתור חבר שלה..אוףף
ו2000 שקל??? חחח שתהיה בריאה כולה כמה ימיםם
תמשיכיי
מושלם כמו תמיד
מסכימה איתך!!

ליטלוש יפה בקשה תעני לי....
איתי לא יחזור יותר?? 😮

המשך....

אוהבת המון!!!! ,מואה.....!!! 😁
מדהייייייייייייים המשךךךךךךךךך
מהמממממממממממממםםם!!!!!!
מותקק המשךךךך :]]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (Gum @ 25/06/2005) QUOTE (shani_148 @ 25/06/2005) יה אבל זה לא כיףף שאיתי לא איתה וניר כה..אני לא אוהבת אותו בתור חבר שלה..אוףף
ו2000 שקל??? חחח שתהיה בריאה כולה כמה ימיםם
תמשיכיי
מושלם כמו תמיד
מסכימה איתך!!

ליטלוש יפה בקשה תעני לי....
איתי לא יחזור יותר?? 😮

המשך....

אוהבת המון!!!! ,מואה.....!!! 😁
סמדרוש... בקשר לשאלה.. אז נחייה וניראה... כי לי אין מושג... עוד לא החלטתי...=]
ותודה על התגובה... מואההה... אוהבת....!!!
לילוששש..=]]
מתי את שמה המשךךך?
הינה ההמשך שמגיע לכם... אומנם בקושי יש מישהו בפורום אבל בקטנה... חיחי תהנווווו..=]]

ובהצלחה לכל מי שעושה ת'בגרות היום... מואההההההה.....

ניר-שניה אני מחליף בגדים ובא..
אני-יאא איזה כוסית...
ניר-טוב אני צרך להראות מושלם בשביל המושלמת שלי...
אני-טוב יאללה מהרררררר... נתתי לו נשיקה והוא עלה למעלה מטיסה...

אחרי 20 דקות של יבוש הוא ירד ו................

הוא היה ניראה מושלם.. פשוט אגדי... הבטתי בו.. בחנתי את יופיו מכל כיוון... הוא לבש ג'ינס של דיזל.. כרגיל וגופיה מדיגל מדהימה.. שהבליטה ת'גוף והשיזוף המדהיייים שלו...
ניר-חח מה יש לך? משהו דפוק בי שאת ככה מסתכלת?
אני-דפוק? מה אתה דפוק? אתה פשוט.. מושלםםם..
ניר-מאמייי... את בעצמך מושלמת... ונתן לי נשיקה.. יאללה שנזוז?
אני-כן.. הייתי מאושרת.. איתי אומנם רחוק.. אבל הוא הצליח להחזיר לי ת'אושר שאיבדתי לפני חודש.. שידעתי שהוא עוזב..

יצאנו מין הבית ולקחנו אוטובוס לעזריאלי.. כן כן אחלה שופינג הולך להיות...
ואחרי חצי שעה בערך הגענו... ונכנסנו לקניון שהיה מפוצץ באנשים..
ניר-יאללה נסיכונת שלי.. איך אני יכול לפנק אותך?
אני-לא יודעת.. לא חסר לי כלום..
ניר-אממ מה עם בגדים?
אני-רק שבוע שעבר קניתי...
ניר-אממ סתם דברים לחדר.. או לעצמך.. את יודעת מה שבנות אוהבות..
אני-חחח לא... החדר שלי יפה איך שהוא..
ניר-ומה עם איפור? לא שאת צריכה איפור כי את מדהימה גם בלי.. אבל בשביל הכייף..
אני-נו לא.. אתה יודע בעצך כמה איפור יש לי.. מגירה שלמה.. מפוצצת..
ניר-טוב הבנתי אותך... היום אנחנו לא שואלים אותך מה קונים... חיחי
אני-חחח מה יש לך? נו אני לא צריכה כלום.. אולי נקנה לך דברים?
ניר-יאא כמה את מדברתתתת... מושלמת מושלמת אבל מדברת יותר מהגבוה שלך...
אני-נירררררר... =[
ניר-חחח צוחק מאמייי.. את יודעת שאני חולה על הפה הזהה.. ונתן לי נשיקה ארוכה... ומשך ביידי אחריו..
אני-לאן?
ניר-בלי שאלות.. יאללה תהני קצת... ונכנסנו להפנינג...
סתם טיילנו בחנות... הסתכלתי על תיקים ועל ארנקים.. אבל שום דבר לא היה יותר יפה ממה שיש לי כבר.. 😉
ואז ניר משך אותי אחריו לכיוון הקופה..

המוכרת-איך אני יכולה לעזור לך?
ניר-אממ אני צריך ת'בלון הכי ענק שיש בחנות שכתוב עליו 'אני אוהב אותך'
המוכרת-אוו... חח שניה אני בודקת..
ניר-אוקיי...
אני-למה אתה צריך בלון?
ניר-סתם.. בשביל ליגל..
אני-אהה אוקיי...
המוכרת-טוב הינה יש לי כאן בלון בצבע אדום ובלון בצבע סגול.. מה אתה בוחר?
ניר-פאר לי מה את אומרת?
אני-האדום..
ניר-אז האדום..
המוכרת-אוקיי.. והיא פחה אותו בהליום והביאה לניר.. הבלון היה ממש ממש ענק.. 20 שקל בבקשה..
ניר-אוקיי.. והוציא מין הארנק שלו 20 שקל והביא לה..
המוכרת-תודה.. ביי ויצאנו מין החנות..

אני-חח יכולת לקנות לה את זה בסוף.. למה סתם להסחב עם זה?
ניר-כי אני רוצה שכל הקניון ידע כמה אני אוהב אותך..
אני-אבל זה בשביל ליגל..
ניר-שיקרתי..
אני-חחח פושע..
ניר-אז מה את אומרת? רוצה ת'בלון?
אני-כן... 😁
ניר-אייי כפרה עלייך.. וקשר לי אותו ליד..
אני-תודה מאמי...
ניר-בכייף.. רק כדי שתהי מאושרת.. והדבקתי לו נשיקה...הלכנו מחובקים בקניון וכמובן שרוב האנשים הסתכלו עליינו.. כאילו איך לא.. מעל הראש שלי מתעופפת לה הצהרת אהבה... חיחי

טיילנו בין החנויות.. וכן כן עברנו לייד דיזל..
ניר-מאמייי..
אני-כן כן אני יודעת... יאללה בוא נראה יש להם.. למרות שאני בטוחה שיש לך את כל הקולקציה..
ניר-אהה אל תגזימי..
אני-מצטערת באמת.. חח יאללה בוא..ונכסנו לחנות.. מוכר מתחנגל אחד ניגל אליינו..

ההומו-וואו איזה יפיופים נכנסנו לנו לחנות..וניר לא ידע איפה לקבור ת'עצמו... איך אני יכול לעזור?
אני-חחח הוא רוצה ג'ינס.. מהקלוקציה החדשה..
ההומו-אוקיי יפיוף.. בוא אני אראה לך ג'ינסים..
ניר-או... קיי.. והסתכל עליי במבט מוזר.. ואני רק חיגגתי לי..
ההומו בהחלט הראה לו א תכל הג'ינסים שיש לניר כבר..
ההומו-דיי אני מתחרפן.. כאילו יש לך את כל הקולקציה ואתה עוד בא לחפש ג'ינסים? יא טחון..
ניר-יא ניטחן.. אמר בשקט..
ההומו-מה אמרת?
ניר-אממ כלום כלום.. טוב אז אם אין לך משהו בשבילי יש לך משהו למדהימה כאן?
ההומו-איזו שאלה.. דההההה... מה את רוצה בובה? מכנס ג'ינס או חצאית מיני?
ניר-חצאית מיני..
ההומו+אני-חרמן... חחח
ההומו-טוב יאללה בובי תיראי איזה חצאיות סופניות יש כאן.. והראה לי.. והתחלתי למדוד.. לדגמן לנירוש..
אני-נו מה את האומר על זאתי? היא לא קצרה מידי? ובאמת היא הייתה ממש ממש קצרה..
ניר-כן כן... תורידי אני לא צריך שכל החרמנים דיש ברחוב יסתכלו עליך..
ההומו-פחחח יאללה גם כן.. טוב מאמי יש לך עוד שתי חצאיות מדהימות.. למדוד..
אני-חח אוקיי... ובאמת החלפתי לחצאית ממש ממש יפה... נו איך?
ניר-פששש זאת יפההה..
אני-כן הא?
ההומו-יאללה מאמי אין לך עוד מה למדוד זה תפור עליך.. יאללה לקבלה.. אמר בקול הצפצפני שלו..
אני+ניר-אניוואי... חחחח וניגשנו לקבלה..

המוכרת-400 ש"ח..
ניר-אין בעיה... הוציא ת'פינק ורשם צ'ק..
המוכרת-תעודת זהות בבקשה.. וניר הוציא לך תעודת זהות.. חיחי היא אישרה שילמנו ויצאנו החוצה..

אני-מאמי תודה... היא ממש יפה..
ניר-אני יודע... בעיקר עליך.. וחיבק אותי אליו... יאללה מה את רוצה לעשות?
אני-לא יודעת.. בוא ניקנה לך משהו..
ניר-מה אפשר כבר לקנות?
אני-אממ לא יודעת.. נעליים אולי?
ניר-לא רק קניתי..
אני-נכון.. אז חולצות?
ניר-וואלה חולמות באמת חסרות לי..
אני-ממש... יאללה יאללה שקרן..
ניר-חחח טוב נכון לא חסרות לי.. אבל יש לי חולשה לחולצות..
אני-אויש שלא תתעלף לי כאן...
ניר-חחח צוחק מאמי.. יאללה לאן?
אני-דההה TNT יש להם חולצות מהממות לבנים..
ניר-אוקיי.. אחריך פרינסס.. ומשכתי אותו אחרי בזמן שהוא מחבק אותי מאחורה בקושי הולכים.. ונכנסנו לחנות...

נכסנו לחנות ניגשה אלינו מוכרת נחמדה.. וביקשנו שתראה לנו חולצות לנירוש המהמם... הוא מדד ומדד ומדד ומדד..
אני-נו יאללהההה איזה כוסיתתת.. כמה אתה מודד?
ניר-יאאא תני לחוש..
אני-חחחח יא סנובבב.. יאללה צא כבר אין לי כוח..
ניר-טובבבב... והוא יצא.. הינה את חמשת אלו...
אני-יופי שלא נסחפת..
ניר-חחח דיי נו.. כבר אמרתי לך שיש לי חולשה לחולצות..
אני-ולי יש חולשה לחתיכים...
ניר-נו רואים..
אני-פחחח אתה לא דוגמא לחתיך.. יאללה נווווווו
ניר-מגעילה... והתקדמנו לקבלה.. יצא 400 בערך הוא שילם ויצאנו.. והוא עדיין בפוזה שלו... כועס קלאק..

אני-למה אתה כועס?
ניר-כי אמרת לי שאני לא דוגמא לחתיך..
אני-נו מצטערת.. יא מושלם.. אתה יודע שצחקתי..
ניר-חיחי אני יודע... פשוט אני נהנה לראות אותך מתחנפת..
אני-מנייאק.. כל פעם אותו סיפור איתך..
ניר-חיחי וחיחי..
אני-יא מאושר... יאללה לאן?
ניר-את רעבה?
אני-לא.. למה מה השעה?
ניר-אממ כבר 1 ורבע..
אני-טוב אני מבינה שאתה רעב.. בוא לך לאכול..
ניר-חחח יופי.. התקדמנו לעבר מקדונלס... הוא הזמין והתישבנו.. כי לא הייתי רעבה..

אני-בתאבון מאמי..
ניר-תודה.. את בטוחה שאת לא רעבה?
אני-אממ לא.. אני אוכל יותר מאוחר.. יאללה תוכל.. נו..
ניר-טוב טוב.. 😛 והתחיל לאכול...

השמצ'יק שלי אכל להנהתו.. ואז קיבלתי צלצול לפלא'==>אמא..

אני-אמאאאא.. מה קורה?
אמא-הכל בסדר... הגעתי לפני שעה.. וממש סבבה כאן.. איך אצלכם?
אני-אממ אנחנו בסדר..
אמא-מה אתם עושים?
אני-סתם.. בקניון..
אמא-יופי רק יצאתי כבר מבזבזים ת'כסף..
אני-חחח נו זה ניר.. הכל בגללו... האשמתי אותו..
אמא-כן כן אני בטוחה.. פושעת קטנה.. טוב בובי אני חייבת לזוז.. אנחנו בדיוק נכנסים לחדר..ויש לכם ד"ש מאבא..
אני-חחח טוב אמא... תהנו.. ותמסרי לו בחזרה... והרבההההה נשיקות.. צ'אוו..
אמא-ביי מאמי... וניתקתי...

ניר-חחח מה היא אמרה?
אני-חח סתם.. היא כבר הגיעה.. ועכשיו הם נכנסים לחדר..
ניר-מגניב להם... אנחנו עוד שובעיים באילת.. יאא הולך להיות כזה שווה..
אני-חחח חולה עליך.. מתלהבון...
ניר-טוב מה את רוצה?! לא הייתי באילת שנה..
אני-אוישש מסכן...
ניר-נכון ועשה פרצוף עצוב..
אני-חחח טוב יאללה עם ההצגות... סיימת לאכול?
ניר-אממ כן.. נתן שלוק אחרון מהקולה וקם.. טוב מאמי נזוז?
אני-בכייף...
ניר-לאן את רוצה?
אני-הביתה...
ניר-יאא איזו מבאסת..
אני-נו נחזור מחר..
ניר-חיחי טוף..
אני-אהה ובוא נעבור אצל שיר לבדוק מה עם ליגל..
ניר-היא לא בבית ספר?
אני-לא.. היא סיימה לפני...45 דקות..
ניר-אהה אוקיי... טוב נקנה לה משהו?
אני-איי איזה אח מושלםםםםם...
ניר-כן כן כזה אני..
אני-יאאאא איזה ילדדדד...
ניר-איזה?
אני-ילד.. חחח טוב יאללה מה ניקנה לה?
ניר-אממ שוקולדים..
אני-אוקיי... נכנסנו לחנות שוקולדים הענקית שהייתה לייד לקחנו קופסא בצורת לב.. ופוצצנו אותה בשוקולדים.. וגם על הדרך זללנו קצת...=]
שילמנו ויצאנו...

אני-איי היא תהיה מאושרת..
ניר-חחח כן הא... כפרה עליה..
אני-אויי מיי גאד.. מה שמעתי עכשיו.. הייתי צריכה להקליט את זה..
ניר-דיי להביח אותי... היא כזאת מתוקה שהיא רוצה..
אני-אתה מתכוון כזאת מתוקה שאתה לא מציק לה..
ניר-אני לא מציק לה..
אני-בכלל לאאאאא... טוב יאללה מאמוש יש לנו אוטובוס עוד 10 דקות.. בוא נלך..
ניר-יאללה... זזנו.. והלכנו לתחנת אוטובוס ואחרי 5 דקות הוא הגיע.. עלינו ואחרי חצי שעה היינו כבר בשכונה..
התקדמנו לעבר הבית של שיר.. דפקנו בדלת ושיר פתחה לנו..

אני-היי שירוש איפה ליגל?
שיר-היא כאן.. תיכנסו... ונכנסנו..
אני-ליגלושששש.. קראתי לעברה..
ליגל-היייי... וקפצה עליי... מה אתם עושים כאן?
אני-סתם.. היינו בקניון אז באנו לבקר..
ליגל-פשש יפה לכם.. אמא תשמע היא תהרוג אותכם..
אני-היא כבר יודעת..
ליגל-חחח אז יופי לכם.. וואי איזה בלון ענקקק...
אני-נכון?
ליגל-מי קנה לך?
אני-'שיטטט... מה אני אגיד לה? שניר? לא זה לא טוב...' אממ... ידיד שלי..
ליגל-אווו יש מחזרים..
אני-חחח משהו כזה..
ניר-טוב את לא שואלת מה קנינו לך?
ליגל-יאאאא מה קניתם לי משהו?
אני+ניר-כן..
ליגל-אז מה קניתם?
אני-תיראי.. והוצאתי ת'קופסא מהשקית...=]
ליגל-יאא איזו קופסא יפהה..
ניר-תפתחי..
אני-נו.. היא פתחה ועייניה ניפתחו..
ליגל-וואייייי כמה שוקולדייייים....
ניר-יאללה תוכלי תהני וכבדי ברור?
ליגל-אמא תהרוג אותי אם היא תדע..
אני-היא לא תדע.. וקרצתי לה..
ליגל-חחח תודהההה... ונישקה אותי..
ניר-האמ האמ.. כאילו השתעל..
ליגל-נירושש... תודהההה והדביקה לו נשיקה.. והוא ניראה מרוצה..
אני-טוב יאללה אנחנו צריכים לזוז.. אז בייי ותהני.. אם את צריכה משהו תתקשרי..
ליגל-אין בעיה... ביייייי.... ויצאנו...

היינו מאושרים ששימחנו אותה ככה.. ונכנסנו הביתה... התישבנו בסלון בלי לעשות כלום.. עד שלניר צץ רעיון..........................................................................



נכון יצא ארוך?! חיחי אז תגידו יפה תודה... יופייי...תגיבווווווו והמוןןןןןן.... אוהבתתתתתתת לילוששש..=]
מואהההההה...
תודה........... 😁
אני רוצה עוד המשך... חיחיחיחי (איפלו יותר ארוך) 😂
צא ארוףך ופשוטטטט מושלם כמו תמיד..
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לילוש מזה התאכזבתי עם ההמשך הזה...... יותר מדיי שיחות על הבגדים =[
מקווה שההמשך הבא יהיה יותר טוב...
מהמםםםםםםםם!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!
ויצאא ארוךךך...וואהה וואהה..
תמשיכי ככהה..ח.חחחח

סתיוו'שששששששששששש 😁
חיחיחיחיח איזהה חמוודיםםם..=]]
אבל אני מתגעגעת לאיתיוש..😢

שימי המשךך מאמיי..חולה על הסיפור המושלם הזההה 😁

אוהבתת מרינושש
מדהיםםםםםםםם :]]]]]
היא וניר כאלה חמוודיםם יחחדדד יאללהההה..
המשךךךך ובלי נטישותת פליזזז
מהמםםם כרגיללללללללללללללל

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך