פרק מעלף (ככרגיל, כבר אין לי מחמאות את הכל כבר אמרתי 😊)
אבל היא שכחה מהר את איתי 😢
יאווו איזה מושששללםםם...
המשך בדחיפוות..
איתי חסר לי!!! גררררר
המניאק לא התקשר הא?!?!?
וניר חמוד כזה.. אבל איתי.. איתיוש שילי.. אוףףף
אולי תעשי שאני והוא נהיה חברים הא?! איזה רעיון טוב.. מה את אומרת?!
המשך מותקקקק
חחח תראי איזה אהבה לסיפור שלךךךךך
מחר בגרות בהיסטוריה ואני יושבת ומחכה להמשכים 😊
אז.. יאללההההההה המשךךךךך
mas2la
אמאאאאאאאאאאאאאאא...
איזה שווה !!!
וואי תשימי המשך מהרוש !!!!
נדיוששששששששש..!! 😊
יפה מאמי..אבל אני מתגעגעת לאיתי😢 😢
תמשיכי
QUOTE (LooVee @ 25/06/2005) פרק מעלף (ככרגיל, כבר אין לי מחמאות את הכל כבר אמרתי 😊)
אבל היא שכחה מהר את איתי 😢
אני איתך ...
QUOTE (matan12 @ 25/06/2005) QUOTE (LooVee @ 25/06/2005) פרק מעלף (ככרגיל, כבר אין לי מחמאות את הכל כבר אמרתי 😊)
אבל היא שכחה מהר את איתי 😢
אני איתך ...
חיחיח אחלה בחלה
יאאאאאאאאאאא מושלםםםםם!!
המשךךךךךךךךךךךךךך
יאייייייייי....שופינגגגגגגג...מאגניבב.. 😊 חיחיחי
ליטלוש מהממת שלייייייי סיפור מושייי!!!!!!!!!!!
הסיפור הכי הכייי בעולםםם!!!! זה ה-דבר..!!! חחח...
המשךך הכי דחוף בעולםםם!!!
אוהבת מלאא...שלי!! מוווווואהה ענקיתת!!
חחחח
לילוש אחלה סיפור!!!!!
פו נראה לי באמת הראש שלך קצת יתחרפן
...ובאמת הם יחגגו על הבית.... מעניין מה הם יעשו
חיחיחיחיחיחי
.... ובדרך קני לי איזה מתנה עם הפנקס😊
QUOTE (SEXYman @ 25/06/2005) חחחח
לילוש אחלה סיפור!!!!!
פו נראה לי באמת הראש שלך קצת יתחרפן
...ובאמת הם יחגגו על הבית.... מעניין מה הם יעשו
חיחיחיחיחיחי
.... ובדרך קני לי איזה מתנה עם הפנקס😊
חחחח תודה...=]
ואני מבטיחה לקנות לך איזה ג'ינס מדיזל או מלי קופר... חיחי
וחסר לך אתה פורש שוב מהסיפור שלי... נו נו נו...
מואהההה.. לילוששש...=]]
ויאללה אנשים להמשיך להגיב... המשך יהיה לכם או שיותר מאוחר או מחר שאני אקום..חיחי
אוהבתתתתתתתת... מואהההההה....
שוב...לילוששששש...=]]]
יה אבל זה לא כיףף שאיתי לא איתה וניר כה..אני לא אוהבת אותו בתור חבר שלה..אוףף
ו2000 שקל??? חחח שתהיה בריאה כולה כמה ימיםם
תמשיכיי
מושלם כמו תמיד