חחחחחחחחח אורושש...
הנוטשת הראשית...
סתם לא..יפה שלי..
איןןןןן אני מתה על הילדה המהממת הזאת..
ליטלושש..יפה שלי..
זה מדהים..כרגיל..
יאלה שימי המשך
המשךךך..
אני פשוט דורשתת המשך לשעה הקרובה!!!
זה מהמםםםםםםםםםםםם
יאווו איזה פרק מדהים!!!!
איזה מסכנה ליגלוש... 😢
יואווו איזה פרק מושלם! כמו תמיד
יאללה המשךך בובה!
מקסייייייייים המשךךךךךךךךךךךךך
מ=ה=מ=ם !!!
אין מילים !!..חח...
תמשיכי !!!!
נדיוששששששששש...!!! 😊
ליטלוששש....
הכתיבה שלך זה פשוט שלמווותתת!!!
סיפור מדהיםםם!!!
המשךך דחוףףףףףףף1!!
לאב יוו....מואהה ענקית שלי!
וואי כמה מושלם!!!!
יום לא הייתי וכבר יש מלא מלא המשכים =]
תמשיכי מאמי,
אוהבת,
חן.
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתוקות יש רק 12 תגובות...
אני קצת בהלם...
אז יאללה תתחילו להגיב.. ומהר... לא מקובל עליי שיש קצת תגובות...
אז להתחיל לתקתק תגובות..
מואההה.. לילוששש..
מה קצת????....
זה מלא..
נווו תרחמי..המשך