פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,209 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 229 מתוך 326
יצא פרק מקסים!!

יאללה המשךךך ודחוףףףףףףףף
יווווווו אני רוצהה המשךךךךךךךךך!!!!
מושלםםם מאמיייייייי...
גם ליי בא להיות באילתתתתתת..!!!
חיחי...
בסוכות.. 😁

יאללהה המשךךך מאמיי!!!


סתיווו'שששששש
יואווווו מי זה?
יאללה שימי המשךךך
לאה 😛
אמא'לה!!!

אין אין... זה פשוט מושלםם!! מושלםםם!!!

אוחח.. המשך ומהרר.. טנקיו ..😊

התמכרתתי לסיפור...=] 😛
חיחחיח בטח זה יהיה איתי.. 😁
או יכול להיות שזה יהיה הבן מהמעלית...
או שזה מור ושירז החליטו לבוא גם...=] 😉 חיחיחי
נשמה יאללה המשכיתתתת=] חיחיחיח את כותבת מדהיםםם
😉
יצא מהמם=)
תמשיכייי
הופה הופה !!!
מיזה החוצפן??...
שיעווווווווווווווף !!!...
רק ניר יושב שםםםםםםםםםםםםםם!!!...

ותשיייייייימייייייייייי הההההמממממממשששששששךךךךךךךךךךךך !!!!!!!!


נדיושששששש..!! 😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאה 😛
חחחחח איזה מוזקר הקטע עם הבן והבת
המשךךךךךךך וגמני רוצה אילת 😢
חחחחח איזה מוזקר הקטע עם הבן והבת
המשךךךךךךך
QUOTE (דגלכח @ 30/06/2005) ישלי הרגשה שזה יהיה איתי..😊

יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
איזה איתיי..!!!?!?!??!
מה פתאום..
חחח
הגזמתן..
אולי סתם אחדד..!!

יאללהה לילושש שליי
המשךךךךך
מוכשרתת אחת!!


בתאלושששש 😊
וואייי תודה על התגובות נשמות שליייייי.... באמת תודה... מואההההה.. תהנו...=]

אני-אין בעיה.. הוא קפץ לבריכה ואני נשכבתי לי על המיטת שיזוף... ואז פתאום מישהו התיישב עם הגב אליי על המיטה של ניר..

אני-אממ סליחה.. זה תפוס..
...-........................

...-וואלה?
אני-חחח אבא? מה אתה עושה כאן?
אבא-סתם ליגל רצתה ללכת לבריכה.. אז אני משאיר אותה כאן בסדר?
אני-רגע איפה היא?
אבא-אממ במים הרדודים ואם היא עושה לכם בעיות תגידו לה שתלך לממלכת הילדים.. זה פה לייד וב2 תגידי לה לעלות לחדר..
אני-חחח אין בעיה אבא.. אני אדאג לה..
אבא-אני יודע... איפה ניר?
אני-אממ עושה כמה ברכיות..
אבא-פשש שומר על כושר..
אני-חח כן..
אבא-טוב אז אני אזוז.. אני ואמא נוסעים לקניון..
אני-אוקיי... תבלו..=]
אבא-תודה.. בייי ולא לשכוח לשתות והלך...

ואז ניר התקרב לשפת הבריכה וקרא לי..
ניר-פאר לי..
אני-כן מאמי?
ניר-מה אבא שלי רצה?
אני-אממ הוא שם כאן את ליגל והלך..
ניר-מה? איזה באסה..
אני-למה?
ניר-כי רציתי להיות איתך והיא תיראה.
אני-חחח אל תדאג מוש..
ניר-טוב את באה?
אני-אממ כן... התקדמתי לכיוונו... והושטתי לו את ידי כדי שיכניס אותי למים... 1..2 ואני במים..

אני-יווו זה קר..
ניר-חחח לא נורא עוד מעט תתרגלי..
אני-גררר אין אני לא יכולה.. קר לי..
ניר-אז אני אחבק אותך.. וחיבק אותי אליו... ובאמת נהיה לי יותר חם..
אני-אתה כל כך יפה אתה יודע?
ניר-ואת כל כך מושלמת את יודעת? הבטנו מסביב וליגל לא הייתה באזור אז הרשנו לעצמנו להתנשק נשיקה קטנה...
אני-חחחח מעניין איפה היא..
ניר-אותי לא..
אני-איזה רשע..
ניר-חחח צוחק מאמי...
אני-יאללה בוא נלך למים הרדודים לראות איפה היא..
ניר-אוקיי... ניר החזיק אותי עד שהגענו למים הרדודים.. חיחי ושם התחלנו לחפש אותה.. ואז קלטנו אותה משקחת עם כמה ילדים.. כפרה עלייה..

אני-ליגלושש..
ליגל-פאר לייי... אבא דיבר איתך?
אני-כן... ויש לך עוד שעה להיות כאן..
ליגל-אוווף..
אני-את חייבת.. סוריי
ליגל-לא נורא.. טוב אני הולכת לממלכת הילדים.. טוב? אז תקראו לי אחר כך..
אני-אוקיי...
ניר-וליגל.. בלי שטויות כן?
ליגל-נירושש אל תדאג...
ניר-חחח טוב.. בייי
ליגל-בייי והלכה לה..

אני-איי היא כל כך מתוקה..
ניר-את יודעת שאם יהיו לנו ילדים אז יש מצב שהם יהיו דומים לה?
אני-הלוואי... היא כל כך יפההה..
ניר-אבל הם יהיו יותר יפים אם הם יהיו דומים לך..
אני-לא נכון.. לך.. תיראה איזה עיינים יש לך..
ניר-ואיזה עיינים יש לך..
אני-שלי משעממות.. אמרתי לך.
ניר-לאאא.. הן מיוחדות.. כמוך...
אני-חחח מאמייי... והבאתי לו נשיקה...
ניר-טוב שנחזור לעמוקים?
אני-כן... והוא שוב הרים אותי עד לשם...
ניר-מחר את בת 16...
אני-נכון..
ניר-חחח מזל טוב נשמתי..
אני-חח יש עוד זמן.. אבל תודה מאמי והבאתי לו נשיקה.. טוב מאמי אני יוצאת לשתות אתה רוצה גם?
ניר-אממ לא.. אני יעשה עוד כמה בריכות ואני יבוא..
אני-טוב.. אז צ'אווו הבאתי לו נשיקה קטנה ויצאתי מין הבריכה... העטפתי במגבת והלכתי לקנות קולה מהבר בחוץ.. ואז פתאום אני שומעת בכי מוקר לי...
המבטתי מסביב.. וראיתי את ליגל בוכה ומישהו מחזיק אותה.. וישר רצתי אליה..

אני-ליגלי מה קרה?
המישהו-היא החליקה... יורד לה דם מהרגל.. ואז שמתי לב שזה הנער מהמעלית... והפעם שמתי לב שהוא ניראה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי...
אני-דיי ליגלי אל תבכי..
הנער-טוב אני מציע שניקלח אותה למרפאה פה...
אני-אבל אין לי מושג איפה זה... נלחצתי..
הנער-אל תלחצי.. בואי אני יודע איפה זה... והלכתי אחריו.. נכנסנו למלון ירדנו במעלית לקומת קרקע ונכנסנו למרפאה..
האחות שהייתה שם הכניסה את ליגל לחדר ואנחנו נכנסנו אחריה..

ליגל-פאר לייי זה כואב לייי..
האחות-דיי מתוקה.. זה ממש כלום.. וניקתה לה ת'דם.. איפה ההורים שלכם?
אני-הם לא כאן.. הם בקניון עכשיו... ואין עליי פלאפון..
האחות-אהה אוקיי... טוב לא משנה.. תצאו שניה אני צריכה לבדוק אם זה רק זה ועוד שניה אני אקרא לכם..
אני-אוקיי.. ויצאנו...

הנער התיישב ואני לא הפסכתי ללכת הלוך ושוב.. הייתי לחוצה.. גרר
הנער-אולי תשבי? זו סתם סריטה..
אני-אוווף.. אף פעם זה לא קרה לי..
הנער-מה לא קרה?
אני-שהיא בוכה ככה.. זה מלחיץ אותי..
הנער-טוב אני מציע שתשבי זה ממש סתם... והתישבתי.. והייתה שתיקה...
אני-טוב.. תודה.. אמרתי פתאום..
הנער-על מה?
אני-על שעזרת...
הנער-לא.. בקטנה.. אז מה פאר לי? מאיפה את?
אני-מאיפה אתה יודע איך קוראים לי?
הנער-כי ליגל אמרה ת'שם שלך מקודם..
אני-אהה.. וואלה.. ואיך קוראים לך?
הנער-רן.. נעים מאוד...
אני-חח כמו לידיד שלי.. וואו הרבה זמן לא דיברתי איתו..
רן-חחח שמח שהזכרתי לך אותו... אז מאיפה את?
אני-מהרצליה... פיתוח..
רן-וואלה.. יפה
אני-ואתה?
רן-תל אביב.. צפון תל אביב...
אני-חח נחמד... בן כמה אתה?
רן-עוד מעט 17 ואת?
אני-מחר 16...
רן-פשש מזל טוב..
אני-תודה...
רן-את כאן עם המשפחה שלך אני מבין..
אני-כן.. אחי אחותי וההורים.. 😉 ואתה?
רן-אממ עם ההורים שלי ואחותי..
אני-אהה זאת הייתה אחותך? במעלית? הוספתי..
רן-אה.. חח כן..
אני-אתם דומים..
רן-כן.. אבל את לא דומה לאחים שלך..
אני-נכון..
רן-איך זה?
אני-סיפור ארוך..
רן-יש לי זמן..
אני-כן אבל לי אין בדיוק ת'זמן הזה...אני אספר לך בהזדמנות..וליגל יצאה פתאום חצי צולעת....
האחות-היא תהיה בסדר...
אני-חחח אוקיי.. תודה..
האחות-אין בעד מה...וליגלוש תמשרי על עצמך.. חייכה ונכנסה לחדרה..
אני-נו ליגלוש עושה צרות?
ליגל-חחח כן..
אני-פושעת קטנה.. יאללה מאמי את צריכה לעלות לחדר..
ליגל-אוווף..
אני-תקשיבי.. בחר את תהיי לבד כי אמא ואבא בקניון..
ליגל-אווופי.. טוב בייייי והלכה למעליות.. ונעלמה..
אני-טוב אפשר להגיע מפה לבריכה? פניתי לרן..
רן-אממ כן.. בואי.. הוא פתח דלת שקופה והייתה מין עליה והגענו לבריכה..
אני-טוב.. אז אני אלך לי...
רן-אל תשכחי את חייבת לי סיפור...
אני-חחח סבבה.. בייי נתתי נשיקה בלחי והלכתי... ואז נתקלתי בניר..

אני-היי...
ניר-מה עשית איתו?
אני-וואי אתה לא יודע... ליגל החליקה וירד לה דם.. והוא הרים אותה ולקח אותה לאחות.. אז סתם שאלתי אותו איך חוזרים אז הוא הראה לי...
ניר-וואלה נחמד מצידו.. איפה ליגל עכשיו?
אני-אמרתי לה לעלות לחדר.. וואי אתה לא יודע איך נלחצתי...
ניר-חחח מאמושה שלי... והביא לי נשיקה... את רוצה לשתות?
אני-כן.. קולה.
ניר-נו ברור... והלכנו לכיוון הבר והפעם הזמנו לנו קולה.. התישבנו בכיסאות... ואז שמענו קול שקורא לנו..........................................



טוב חמדמדות שלי... זהו לבנתיים... מקווה שאהבתם... תגיבוווווו והרבההה...
אוהבתתתת הכי הכי... מואההההה.. לילוששש..=]]
וואוווו..
אוקע..
אז ככה:
אני התחלתי לקרוא את הסיפור שמושלם הזה..המדהים הזה..העוצר נשימה..
ותוך שבוע קראתי את הכל..
בלי הפסקה..
ישבתי..וקראתי וקראתי וקראת וקראתי..
עד שהגעתי לפה..אוחחח..
אני רוצה לומר לך..
שזה הסיפור היכ מדהים שקקראתי..הוא פשוט נפלא..מושלם..פשוט מושלם..
יש לך כישרון ענקי..עצום!!!!!
ורואים את זה בכל מילה שאת כותבת..
הסיפור הכי יפה..והכי מושלם..שקראתי עד היום!!!!!!

נ.ב.
מההתחלה רציתי שפאר-לי תהיי עם ניר..חחיחיחיחי...בסוף זה יצא 😛

אוהבת.ומתה על הסיפור שלך..

אורוש.. 😊
QUOTE (metokonet_or @ 30/06/2005) וואוווו..
אוקע..
אז ככה:
אני התחלתי לקרוא את הסיפור שמושלם הזה..המדהים הזה..העוצר נשימה..
ותוך שבוע קראתי את הכל..
בלי הפסקה..
ישבתי..וקראתי וקראתי וקראת וקראתי..
עד שהגעתי לפה..אוחחח..
אני רוצה לומר לך..
שזה הסיפור היכ מדהים שקקראתי..הוא פשוט נפלא..מושלם..פשוט מושלם..
יש לך כישרון ענקי..עצום!!!!!
ורואים את זה בכל מילה שאת כותבת..
הסיפור הכי יפה..והכי מושלם..שקראתי עד היום!!!!!!

נ.ב.
מההתחלה רציתי שפאר-לי תהיי עם ניר..חחיחיחיחי...בסוף זה יצא 😛

אוהבת.ומתה על הסיפור שלך..

אורוש.. 😊

חיחיחי יש עוד קוראת לסיפור...
אורוש תודה נשמה... ושמחה שאהבת...
אז תמשיכי לקרוא והלגיב כן? לא לנטוש.. חחח
ושוב תודה... מואההההה.....

אוהבתתתת... לילושש...=]]

ויאללה בנות.. להגיבב.... 😊
מי זה היההההההההה??
חחחחחחחחחח המשך מאמוש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך